Ogłoszenia targów i szkoleń
Skuteczne przywództwo - trening umiejętności menedżerskich
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT. |
Data rozpoczęcia | 2012-11-08 |
Data zakończenia | 2012-11-09 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4314/skuteczne-przywodztwo-trening-umiejetnosci-menedzerskich |
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Celem szkolenie jest przekazanie praktycznej wiedzy i doskonalenie umiejętności pełnienia ról kierowniczych.Dowiecie się Państwo m.in.: jak elastycznie posługiwać się różnorodnymi stylami zarządzania jak zostać liderem dla innych jak wyznaczyć cele i kontrolować realizację zadań jak inspirować siebie i podwładnych do realizacji zamierzonych celów jak motywować pracowników do efektywniejszej pracy jak rozwiązywać konflikty i twórczo je wykorzystywaćProgram szkoleniaI. KIEROWANIE I ZARZĄDZANIE – jak dopasować preferowany przez siebie styl zarządzania do stylu najbardziej pożądanego przez pracowników i organizację czynniki warunkujące sprawne zarządzanie personelem style i metody kierowania sukces indywidualny, a sukces zespołu – dylematy i sprzecznościII. JAK KIEROWAĆ WŁASNYM ROZWOJEM organizacja pracy własnej zarządzanie czasem pracy, planowanie zadań i czynności wyznaczanie celów i metody ich realizacjiIII. TO, ŻE JESTEŚ LIDEREM, NIE CZYNI CIĘ AUTOMATYCZNIE KIMŚ co czyni lidera? co robić samemu, a co z pomocą grupy czy jesteś asertywnym menedżerem? prawa asertywności – zrób bilans "opłacalności" swoich zachowań * asertywne przekazywanie własnych opinii/przekonańIV. JAK OPRZEĆ SIĘ PRESJI I MANIPULACJI W ZARZĄDZANIU radzenie sobie z presją i manipulacją zamiana oceny na opinię radzenie sobie z krytyką i atakiem podstępne praktyki stosowane przez pracownika sygnały dostępu (elementy odkrycia się partnera rozmowy) "zdarta płyta" * zamglenieV. JAK ZARZĄDZAĆ PRZEZ DELEGOWANIE UPRAWNIEŃ warunki właściwego delegowania uprawnień miejsce i obszar delegowania podział uprawnień pomiędzy linią a sztabem motywacyjna rola delegacjiVI. JAK MOBILIZOWAĆ PRACOWNIKÓW DO SKUTECZNEGO DZIAŁANIA wzorce motywacyjne niezbędne do efektywnego funkcjonowania firmy i metody ich uruchamiania rodzaje oddziaływań motywacyjnych (motywacyjne funkcje płac, pozapłacowe oddziaływania motywacyjne) kary i nagrody jako instrument oddziaływania na pracownika – skuteczność i ograniczenia sposób kierowania, przydział zadań oraz zakres autonomii pracowniczej jako źródło motywacjiVII. MOTYWACJA A SYSTEM OCEN PRACOWNICZYCH założenia systemu ocen samoocena pracownika okresowa rozmowa oceniająca plany dotyczące przyszłości zawodowej pracownikaVIII. ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW I ICH ROLA W BUDOWANIU CECH LIDERA autodiagnostyka własnego stylu reagowania na konflikt strategie rozwiązywania konfliktów (gry symulacyjne) konwencjonalne i niekonwencjonalne techniki łagodzenia sporów wiarygodność przełożonego i jej wpływ na rozwiązywanie konfliktów.