Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Skuteczne public relations czyli jak kontaktować się z mediami i dbać o dobry wizerunek firmy

Skuteczne public relations czyli jak kontaktować się z mediami i dbać o dobry wizerunek firmy
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3608/skuteczne-public-relations-czyli-jak-kontaktowac-sie-z-mediami-i-dbac-o-dobry-wizerunek-firmy
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczne public relations czyli jak kontaktować się z mediami i dbać o dobry wizerunek firmy>>> Public relations jest dziedziną interdyscyplinarną. Wymaga wielu umiejętności, takich jak kreatywność, budowanie kontaktów z mediami, wystąpienia publiczne, poszukiwanie i przekazywanie informacji, prowadzenie badań, a nawet wiedza o marketingu. Jeśli ktoś nie zajmuje się PR-em, może odnieść wrażenie, że to dziedzina niekonkretna. A jednak w tej wielości i różnorodności działają ściśle określone zasady, które można poznać i w prosty sposób wcielić w życie. Polecamy szkolenie, które pokazuje różne oblicza działalności PR-owej jako nowoczesnej dziedziny zarządzania, dbającej o reputację firmy. Jest wprowadzeniem dla osób, które chcą zajmować się w firmie tematem PR-u i zastanawiają się od czego zacząć. Zamierzają stworzyć strategię, dbać o komunikację, pisać notatki dla prasy w sposób profesjonalny, udzielać wywiadów do telewizji lub radia, kontrolować przepływ informacji w sytuacji kryzysu, który pojawia się od czasu do czasu w każdej firmie. Być może zajmą się wszystkim, być może tylko częścią z tych rzeczy. Cokolwiek to jest, proponujemy wstęp do nowej przygody z PR-em. Po szkoleniu uczestnicy będą: Rozumieli charakter pracy PR-owca Wiedzieli jak dbać o komunikację w sposób celowy, planowy i ciągły Umieli wskazać narzędzia i techniki wykorzystywane w PR wewnętrznym i zewnętrznym Wiedzieli, jak konstruować program strategiczny PR Znali zasady, którymi należy kierować się w sytuacji kryzysowej Poprawnie pisali notatki prasowe Znali zasady dotyczące wystąpień publicznych przed kamerą Umieli profesjonalnie zorganizować konferencję prasową Program szkolenia1. Wstęp Dlaczego PR to nie tylko pisanie notek do prasy? Jak robić szum? I czy to konieczne? Czym się różni PR od marketingu? PR zewnętrzny i wewnętrzny – dlaczego niezbędna jest spójność?2. Nawyki dobrego PR-owca W kontaktach z dziennikarzami potrzebna jest wytrwałość Obserwuj nowe nurty - o ile możesz, 24 h na dobę! Zwracaj baczną uwagę na informacje, które na pierwszy rzut oka nie pasują do Twojej firmy Śledź całą branżę i konkurencję 3. Kreatywność w PR Czy kreatywność jest wrodzona? Trzy typy myślenia (eksploracje, transformacje i kombinacje) a kreatywność Pięć razy I, czyli na czym polega kreatywność w PR Ćwiczenia na rozgrzewkę, czyli jak dbać o elastyczność, oryginalność i giętkość myślenia Kreatywność a kampania PR4. Warsztat – tworzymy kampanię Kampania jako forma wielonarzędziowa Etapy kampanii Dlaczego PR-owiec chce osiągnąć jak najwięcej bez wydawania pieniędzy? Studia przypadków – nagrodzone kampanie, wspólna analiza, wnioski Tworzenie własnych kampanii na wskazany przez trenera temat5. PR na co dzień, ale nie tylko Opowiedz swoją historię, czyli o tym, że PR na co dzień potrzebuje wizjonera PR w sytuacji kryzysowej – dlaczego nie należy chować głowy w piasek Studium przypadku – pięć cech informacji w sytuacji kryzysowej Symulacja – reagujemy w sytuacji kryzysowej (przygotowujemy się do działania w obliczu przykładowych kryzysów, które możemy przewidzieć) 6. PR strategiczny Przygotowanie: badanie opinii o firmie (ilościowe, jakościowe) oraz analiza sytuacji (słabe, mocne strony) Przygotowanie programu PR Ustalenie koncepcji - jaki wizerunek zamierzamy przekazać światu Wybór narzędzi7. Współpraca z dziennikarzami Jak prawidłowo przygotować konferencję prasową? Jak budować sieć kontaktów? Tworzenie wizerunku eksperta Podsyłanie ciekawych tematów8. Piszemy do mediów Cechy dobrej informacji, najczęściej popełniane błędy Ćwiczenie: piszemy notatkę prasową Ćwiczenie: test poprawności. Analiza i porady językowe Co poza notatką? (opracowanie prasowe, oświadczenie, informacja specjalistyczna, komunikat informacyjny, tekst sponsorowany)9. Wystąpienia - jak się przygotować? Co jest ważne dla radia, co dla telewizji? - ubiór, dodatki, mowa ciała, ton głosu, tempo mówienia, modulacja, pauzy Jasne sprecyzowanie celu wystąpienia Zasada krótkich, zwartych wypowiedzi Rola porównań, metafor, przykładów Techniki perswazji: słowa zwrotnice i język korzyści Wybrane techniki odpowiedzi na trudne pytania Ćwiczenie: udzielamy wywiadu dziennikarzowi - nagranie wideo, wspólna analiza, wnioski10. Podsumowanie Szkolenie prowadzi: Anita Chmara Trener oraz certyfikowany coach ICC z wieloletnim doświadczeniem biznesowym i szkoleniowym. Psycholog i dziennikarka. Specjalizuje się w umiejętnościach kierowniczych, komunikacji, asertywności, sprzedaży i obsłudze klienta, tworzeniu standardów obsługi klienta, zarządzaniu poprzez wartości, coachingu, wystąpieniach publicznych oraz public relations.SZKOLENIA