Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Skuteczne zarządzanie zespołem z elementami motywowania

Skuteczne zarządzanie zespołem z elementami motywowania
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-04-21
Data zakończenia 2011-04-22
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/270-zarzadzanie-zespolem.html
Email biuro2@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
Program adresowany jest do kadry zarządzającej – menedżerów działów, departamentów, koordynatorów grup sprzedażowych i zadaniowych. Cele szkolenia Poznanie kluczowych zagadnień związanych z motywowaniem osób i grup. Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego. Doskonalenie umiejętności pracy z klientem stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb. Wyszczególnienie i przećwiczenie kluczowych umiejętności menedżerskich, takich jak: - motywowanie - egzekwowanie norm i wartości - poznawanie potrzeb podwładnych - autoanaliza i planowanie własnego rozwoju - prowadzenie rozmowy korygującej - delegowanie zadań - udzielanie pochwały Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia. Program szkolenia 1. Od czego zależy sukces w motywowaniu zespołu? - Jakość zarządzania zespołem - Zarządzanie czasem - Delegowanie uprawnień – Empowerment - Motywowanie - Komunikacja a aktorstwo 2. Znaczenie przywództwa 3. Zarządzanie zespołem – aktywne przywództwo - Egzekwowanie norm i wartości - Poznawanie potrzeb podwładnych - Autoanaliza i planowanie własnego rozwoju - Prowadzenie rozmowy korygującej - Poszukiwanie rozwiązań 4. Zasady pracy w zespole 5. Określenie wspólnej wizji 6. Znamiona powodzenia 7. Misja a motywowanie 8. Określenie najważniejszych wartości 9. Kierunki rozwoju 10. Kto to jest lider? 11. Cztery style kierowania 12. Blok ćwiczeń praktycznych polegających na odgrywaniu ról w różnorodnych sytuacjach typu pracownik – menadżer. 13. Sześć funkcji menadżera 14. Delegowanie uprawnień – Empowerment - Dylematy, pułapki i przekonania, które powstrzymują menadżera przed tym procesem 15. Ryzyko? 16. Japońska i amerykańska metoda podejmowania decyzji 17. Motywowanie - Nagradzanie i chwalenie - Korzyści wynikające z chwalenia - Krytyka motywująca - Krytyka zniechęcająca - Kanapka krytyki 18. Asertywność w komunikacji - Problematyka emocji – komunikat „JA” - Problematyka granic - Techniki utrzymania postawy asertywnej - Dzielenie się opiniami – informacja zwrotna 19. Komunikacyjne umiejętności lidera - Przekonywanie - Zasady wywierania wpływu - Komunikacja w zespole (intencja i jasność przekazu, proces komunikacji w zespole) - Intencja komunikacji - Jasność przekazu - Bariery komunikacyjne 20. W programie przewidzianych jest szereg ćwiczeń praktycznych oraz autotesty. Forma szkolenia Ćwiczenia zespołowe, indywidualne, dyskusje kierowane, własne metody treningowe, wykład, zajęcia warsztatowe, testy.