Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Skuteczne zarządzanie zespołem z elementami motywowania

Kontakt
Pracownia Kompetencji biuro3@pracowniakompetencji.pl
Opis
Adresat szkolenia Program adresowany jest do kadry zarządzającej – menedżerów działów, departamentów, koordynatorów grup sprzedażowych i zadaniowych. Cele szkolenia Poznanie kluczowych zagadnień związanych z motywowaniem osób i grup. Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego. Doskonalenie umiejętności pracy z klientem stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb. Wyszczególnienie i przećwiczenie kluczowych umiejętności menedżerskich, takich jak: motywowanie egzekwowanie norm i wartości poznawanie potrzeb podwładnych autoanaliza i planowanie własnego rozwoju prowadzenie rozmowy korygującej delegowanie zadań udzielanie pochwały Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia. Program szkolenia Od czego zależy sukces w motywowaniu zespołu? Jakość zarządzania zespołem Zarządzanie czasem Delegowanie uprawnień – Empowerment Motywowanie Komunikacja a aktorstwo Znaczenie przywództwa Zarządzanie zespołem – aktywne przywództwo Egzekwowanie norm i wartości Poznawanie potrzeb podwładnych Autoanaliza i planowanie własnego rozwoju Prowadzenie rozmowy korygującej Poszukiwanie rozwiązań Zasady pracy w zespole Określenie wspólnej wizji Znamiona powodzenia Misja a motywowanie Określenie najważniejszych wartości Kierunki rozwoju Kto to jest lider? Cztery style kierowania Blok ćwiczeń praktycznych polegających na odgrywaniu ról w różnorodnych sytuacjach typu pracownik – menadżer. Sześć funkcji menadżera Delegowanie uprawnień – Empowerment Dylematy, pułapki i przekonania, które powstrzymują menadżera przed tym procesem Ryzyko? Japońska i amerykańska metoda podejmowania decyzji Motywowanie Nagradzanie i chwalenie Korzyści wynikające z chwalenia Krytyka motywująca Krytyka zniechęcająca Kanapka krytyki Asertywność w komunikacji Problematyka emocji – komunikat „JA” Problematyka granic Techniki utrzymania postawy asertywnej Dzielenie się opiniami – informacja zwrotna Komunikacyjne umiejętności lidera Przekonywanie Zasady wywierania wpływu Komunikacja w zespole (intencja i jasność przekazu, proces komunikacji w zespole) Intencja komunikacji Jasność przekazu Bariery komunikacyjne W programie przewidzianych jest szereg ćwiczeń praktycznych oraz autotesty. Forma szkolenia Ćwiczenia zespołowe, indywidualne, dyskusje kierowane, własne metody treningowe, wykład, zajęcia warsztatowe, testy. Trener Jest absolwentem studiów magisterskich oraz MBA w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie (Polish Open University) oraz Oxford Brookes University. Posiada łącznie 20-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w międzynarodowych korporacjach (14 lat pracował na stanowiskach kierowniczych, 8 lat na dyrektorskich), wzbogacone o 3 poziomy studiów oraz znaczną ilość ukończonych szkoleń krajowych i zagranicznych. Tematyka najczęściej prowadzonych szkoleń, to: zarządzanie zespołami, techniki sprzedaży, negocjacje, obsługa klienta, asertywność. Jako szef sprzedaży w kolejnych firmach, równolegle przeszkolił ok. 2000 osób. M.in. był trenerem wewnętrznym (przy jednoczesnym pełnieniu obowiązków szefa sprzedaży) w IKEA. Przeszkolił tam ok. 500 osób. W latach 2003.05 – 2005.05 pracował w Amica Wronki S.A. jako dyrektor sprzedaży. Był odpowiedzialny za zarządzanie sprzedażą krajową - sprzęt AGD. Zarządzał działem i zespołem sprzedaży - 50 osób. Był odpowiedzialny za budżet sprzedaży w wysokości 700 milionów złotych W latach 2000.08 – 2003.02 pracował w Electrolux Poland Sp. z o.o. jako dyrektor sprzedaży reprezentował firmę Electrolux w Polsce odnośnie marek Electrolux, AEG, Zanussi. Zarządzał działem oraz zespołem sprzedaży (24 osoby). Był odpowiedzialny za budżet sprzedaży w wysokości 300 milionów złotych. Z jego usług korzystali pracownicy oraz menadżerowie następujących firm: ACCORD FINANCE, Diners Club International Polska, Polbank EFG, BRE Bank S.A, Centrala PZU S.A., eCard Polska, Polkomtel (Plus GSM), British American Tobacco Polska S.A., Scania, TNT Express Worldwide (Poland) Sp. z o.o., Bakoma S.A., Centrum Medyczne Damiana, Johnson Controls Ltd., Mondi Packaging Warszawa Sp. z o.o., ADAMED Sp. z o.o., PHARMINDEX - CMP Medica Poland Sp. z o.o., Schindler Polska, Jean Mueller Polska Sp. z o.o., Rewe Group, miniMAL Sp. z o.o., JELFA S.A. Koszt szkolenia Koszt szkolenia wynosi 1 390 zł. (+ 23 % VAT). W cenę wliczone są: Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca Bogate materiały szkoleniowe Ściągawka mediowa (opisy i wzory wszystkich ważnych parametrów mediowych) Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) Certyfikat ukończenia szkolenia Miejsce Miejsce szkolenia: Pracownia Kompetencji Opis Wygodna sala szkoleniowa w samym centrum Warszawy, bardzo dobre obiady.