Ogłoszenia targów i szkoleń
Skuteczne zarządzanie zespołem z elementami motywowania
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2013-03-25 |
Data zakończenia | 2013-03-26 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/516-skuteczne-zarzdzanie-zespoem-z-elementami-motywowania.html |
biuro3@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
Pracownia Kompetencji
biuro3@pracowniakompetencji.pl
Opis
Adresat szkolenia
Program adresowany jest do kadry zarządzającej – menedżerów działów, departamentów, koordynatorów grup sprzedażowych i zadaniowych.
Cele szkolenia
Poznanie kluczowych zagadnień związanych z motywowaniem osób i grup.
Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
Doskonalenie umiejętności pracy z klientem stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb.
Wyszczególnienie i przećwiczenie kluczowych umiejętności menedżerskich, takich jak:
motywowanie
egzekwowanie norm i wartości
poznawanie potrzeb podwładnych
autoanaliza i planowanie własnego rozwoju
prowadzenie rozmowy korygującej
delegowanie zadań
udzielanie pochwały
Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.
Program szkolenia
Od czego zależy sukces w motywowaniu zespołu?
Jakość zarządzania zespołem
Zarządzanie czasem
Delegowanie uprawnień – Empowerment
Motywowanie
Komunikacja a aktorstwo
Znaczenie przywództwa
Zarządzanie zespołem – aktywne przywództwo
Egzekwowanie norm i wartości
Poznawanie potrzeb podwładnych
Autoanaliza i planowanie własnego rozwoju
Prowadzenie rozmowy korygującej
Poszukiwanie rozwiązań
Zasady pracy w zespole
Określenie wspólnej wizji
Znamiona powodzenia
Misja a motywowanie
Określenie najważniejszych wartości
Kierunki rozwoju
Kto to jest lider?
Cztery style kierowania
Blok ćwiczeń praktycznych polegających na odgrywaniu ról w różnorodnych sytuacjach typu pracownik – menadżer.
Sześć funkcji menadżera
Delegowanie uprawnień – Empowerment
Dylematy, pułapki i przekonania, które powstrzymują menadżera przed tym procesem
Ryzyko?
Japońska i amerykańska metoda podejmowania decyzji
Motywowanie
Nagradzanie i chwalenie
Korzyści wynikające z chwalenia
Krytyka motywująca
Krytyka zniechęcająca
Kanapka krytyki
Asertywność w komunikacji
Problematyka emocji – komunikat „JA”
Problematyka granic
Techniki utrzymania postawy asertywnej
Dzielenie się opiniami – informacja zwrotna
Komunikacyjne umiejętności lidera
Przekonywanie
Zasady wywierania wpływu
Komunikacja w zespole (intencja i jasność przekazu, proces komunikacji w zespole)
Intencja komunikacji
Jasność przekazu
Bariery komunikacyjne
W programie przewidzianych jest szereg ćwiczeń praktycznych oraz autotesty.
Forma szkolenia
Ćwiczenia zespołowe, indywidualne, dyskusje kierowane, własne metody treningowe, wykład, zajęcia warsztatowe, testy.
Trener
Jest absolwentem studiów magisterskich oraz MBA w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie (Polish Open University) oraz Oxford Brookes University.
Posiada łącznie 20-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w międzynarodowych korporacjach (14 lat pracował na stanowiskach kierowniczych, 8 lat na dyrektorskich), wzbogacone o 3 poziomy studiów oraz znaczną ilość ukończonych szkoleń krajowych i zagranicznych.
Tematyka najczęściej prowadzonych szkoleń, to: zarządzanie zespołami, techniki sprzedaży, negocjacje, obsługa klienta, asertywność.
Jako szef sprzedaży w kolejnych firmach, równolegle przeszkolił ok. 2000 osób. M.in. był trenerem wewnętrznym (przy jednoczesnym pełnieniu obowiązków szefa sprzedaży) w IKEA. Przeszkolił tam ok. 500 osób.
W latach 2003.05 – 2005.05 pracował w Amica Wronki S.A. jako dyrektor sprzedaży. Był odpowiedzialny za zarządzanie sprzedażą krajową - sprzęt AGD. Zarządzał działem i zespołem sprzedaży - 50 osób. Był odpowiedzialny za budżet sprzedaży w wysokości 700 milionów złotych
W latach 2000.08 – 2003.02 pracował w Electrolux Poland Sp. z o.o. jako dyrektor sprzedaży reprezentował firmę Electrolux w Polsce odnośnie marek Electrolux, AEG, Zanussi. Zarządzał działem oraz zespołem sprzedaży (24 osoby). Był odpowiedzialny za budżet sprzedaży w wysokości 300 milionów złotych.
Z jego usług korzystali pracownicy oraz menadżerowie następujących firm: ACCORD FINANCE, Diners Club International Polska, Polbank EFG, BRE Bank S.A, Centrala PZU S.A., eCard Polska, Polkomtel (Plus GSM), British American Tobacco Polska S.A., Scania, TNT Express Worldwide (Poland) Sp. z o.o., Bakoma S.A., Centrum Medyczne Damiana, Johnson Controls Ltd., Mondi Packaging Warszawa Sp. z o.o., ADAMED Sp. z o.o., PHARMINDEX - CMP Medica Poland Sp. z o.o., Schindler Polska, Jean Mueller Polska Sp. z o.o., Rewe Group, miniMAL Sp. z o.o., JELFA S.A.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia wynosi 1 390 zł. (+ 23 % VAT).
W cenę wliczone są:
Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca
Bogate materiały szkoleniowe
Ściągawka mediowa (opisy i wzory wszystkich ważnych parametrów mediowych)
Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)
Certyfikat ukończenia szkolenia
Miejsce
Miejsce szkolenia:
Pracownia Kompetencji
Opis
Wygodna sala szkoleniowa w samym centrum Warszawy, bardzo dobre obiady.