Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Skuteczny Handlowiec - Techniki Sprzedaży

Skuteczny Handlowiec - Techniki Sprzedaży
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-21
Data zakończenia 2012-11-21
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/985/skuteczny-handlowiec-techniki-sprzedazy
Email
Kontakt
VIDI CENTRUM ROZWOJU KADR
Opis
Temat szkolenia: Skuteczny Handlowiec - Techniki sprzedaży Skuteczny Handlowiec to warsztaty na których uczestnicy poznają profesjonalne techniki sprzedaży. Koncentrują się na sprzedaży w bezpośrednim kontakcie z Klientem. Uczą właściwego podejścia do kontaktów handlowych z Klientem w różnych aspektach - typologia Klienta i jego potrzeby, system sprzedaży, zadania handlowca, komunikacja z Klientem. Szkolenie dostarcza narzędzi i umiejętności niezbędnych każdemu sprzedawcy. Cel warsztatów: Są to warsztaty, na których uczestnicy poznają profesjonalne techniki sprzedaży, zwiększające skuteczność działań handlowych.Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży, nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb Klienta, budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla Klienta. Rozwój efektywnych technik skutecznego komunikowania się, w zależności od zastanej sytuacji. Uczestnicy również dokonają samoanalizy w oparciu o kryteria zaproponowane przez trenera aby zidentyfikować obszary, gdzie najszybciej mogą wznieść się na wyższy poziom efektywności. Szkolenie dostarcza narzędzi i umiejętności niezbędnych każdemu sprzedawcy.(...). Program: Ja handlowiec – właściwa postawa kluczem do sukcesu. Dla kogo pracuję ? Cechy idealnego handlowca. Słabości, które przeszkadzają nam w zbliżaniu się do "ideału". Co wyróżnia wybitnych handlowców od miernot? Jak zwiększyć własną motywację? Indywidualny Plan Działania - wstęp. Przygotowanie do wizyty/rozmowy telefonicznej. Informacja najcenniejszym towarem. Jakie informację posiadam a jakie mogę łatwo zdobyć? Jak dobrze znam swoją ofertę. W czym jestem lepszy od konkurencji. Jak dobrze znam ofertę konkurencji? W czym są lepsi ode mnie? Analiza PCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści) Analiza APK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej )kluczem do sukcesu sprzedażowego. Złote zasady wędkarza. Przynęta ma smakować Klientowi nie Tobie! Technika "rzucania kamieni". Skąd mam wiedzieć co jest ważne dla Klienta? Rola i znaczenie właściwie zadanych pytań. "Najgłupsze" pytania, a mimo to często zadawane przez handlowców. Moje 9,5 pytania, które zmiotą konkurencję z powierzchni Ziemi. Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu. Jak Cię widzą tak Cię piszą. - Rola i znaczenie "opakowania". Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia. Mowa ciała, dykcja, radzenie sobie z tremą i stresem (aktywne ćwiczenia z kamerą). Komunikacja w relacji Klient/sprzedawca. Argumentacja na podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej. Typologia słuchaczy/Klientów. "Technologie" prezentacyjne. Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji. Prawa i techniki perswazji. Zwroty "parzące" i "nęcące". Technika kwitowania pytań. Etapy i przebieg rozmowy handlowej. Jak nie wpaść w pułapki zastawiane przez Klientów? Jak nie dać się "zatruć", bo przecież klienci próbują to robić cały czas? Czy rozmawiam z właściwą osobą? Jak "łowić pstrągi?" Metody wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi. Klient się czepia! - Obiekcje, szansa, czy zagrożenie? Klient podważa moją ofertę – czy jestem gotowy i przygotowany? Techniki przełamywania obiekcji sceptycznego Klienta. Sposoby finalizacji rozmowy sprzedażowej. 40 000 po raz trzeci! SPRZEDANE! - I co teraz? Działania po sprzedażowe, zwiększające lojalność Klienta. Budowanie "pełnych aktywnych referencji" UWAGA REKLAMACJA (moduł realizowany w zależności od oczekiwań uczestników) Reklamacja prezentem od Klienta? Reklamacja a lojalność Klienta – Fakty i mity. Indywidualny Plan Działania Czy jestem gotów na nową jakość swojej pracy, ale i swojego życia? Szczegółowe , pisemne wyznaczenie przez uczestników swoich celów osobistych i zawodowych.