Ogłoszenia targów i szkoleń
Skuteczny Marketing, czyli jak skutecznie stosować marketing, aby zwiększać sprzedaż
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska Zakopane |
Data rozpoczęcia | 2012-12-04 |
Data zakończenia | 2012-12-07 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3258/skuteczny-marketing-czyli-jak-skutecznie-stosowac-marketing-aby-zwiekszac-sprzedaz |
Kontakt
WITALNI-SZKOLENIA
Opis
Marketing w działalności przedsiębiorcy: - Marketing jako krótkotrwało działający "lek" czy długodystansowa przewaga przedsiębiorstwa? - Jak skutecznie stosować instrumenty marketingowe u progu kryzysu gospodarczego? - Jak efektywnie zarządzać marketingiem i ograniczonym budżetem? - Jak organizować działy marketingowe, pracę i dobierać kreatywny personel? - Jakie rozwiązania z zakresu marketingu są skuteczne i dają szansę zwiększania sprzedaży, na przykładzie krajowych i zagranicznych firm? Istotna część szkolenia, skupiająca się na definicjach i praktyce marketingu, jego znaczeniu w przedsiębiorstwie, jego stosowaniu w trudnych ekonomicznie czasach, nowym podejściu do jego rozumienia i stosowania. Podstawowa wiedza, dzięki której uczestnicy będą szerzej rozumieli pojęcie i znaczenie “Marketingu".Marketing a inne obszary zarządzania: Produkcja, logistyka, kadry, finanse, jakość, itd... - Obszary współpracy, konkurowania.- Podłoże konfliktów i sposoby ich rozwiązywaniaW jaki sposób zintegrować całe przedsiębiorstwo, tak aby pracownicy byli odpowiedzialni za swoją pracę, rozumieli funkcje jakie pełnią oraz byli świadomi tego że za skuteczny “Marketing w firmie" odpowiada cały personel przedsiębiorstwa. Jak tworzyć wspólnotę pracowników wokół zasad marketingu, jak przekonywać pracowników do reguł marketingu. Moduł poświęcony temu, w jaki sposób połączyć zarządzanie marketingiem z innymi komórkami firmy, aby osiągnąć sukces na rynku.Skuteczny marketing a skuteczna sprzedaż. Wpływ profesjonalnej działalności marketingowej na jakość i wyniki sprzedaży. Integracja działalności marketingowej ze sprzedażową.Obszerna cześć szkolenia skoncentrowana na tym aby wyposażyć uczestników w praktyczną wiedzę, która pozwoli na implementacje zasad marketingu w przedsiębiorstwie, łącząc przy tym działalność marketingową ze sprzedażową. Przykłady profesjonalnej integracji oraz wpływu na wynik finansowy.Praktyczne wskazówki, w jaki sposób wdrożyć zasady marketingowe w strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa. Jak mierzyć efektywność podejmowanych działań, w jaki sposób zwiększyć ich skuteczność. Jak budować najefektywniejsze i najskuteczniejsze działy marketingu w XXI wieku, które potrafią pozyskiwać klientów i kreować nowe produkty/usługi..