Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Skuteczny przedstawiciel handlowy - poziom zaawansowany (Limitowana Edycja)

Skuteczny przedstawiciel handlowy - poziom zaawansowany (Limitowana Edycja)
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/45/skuteczny-przedstawiciel-handlowy-poziom-zaawansowany-limitowana-edycja
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczny przedstawiciel handlowy - poziom zaawansowany (Limitowana Edycja)>>> Celem szkolenia jest rozwój umiejętności i postaw u doświadczonych handlowców, którzy zamierzają osiągnąć profesjonalizm w sprzedaży. Szkolenie koncentruje się na zaawansowanych technikach oraz sytuacjach trudnych w sprzedaży, wymagających ponadprzeciętnych umiejętności. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:- budować własny wizerunek- kreować pozytywne nastawienie- wykorzystywać umiejętności perswazji- pokonywać trudne obiekcje klientów- skutecznie działać w trudnych sytuacjachefektywnie zarządzać portfelem klientów Program szkolenia Krótkie przypomnienie podstawowych technik sprzedaży: - etapy wizyty handlowej- nawiązanie relacji z klientem- odkrycie potrzeb- operowanie korzyściami- zamknięcie sprzedaży "Marka" handlowca: - jak być najlepszym handlowcem ?- sposoby na wyróżnienie się- techniki autoprezentacji- czynniki sukcesu w sprzedaży Moja "osobowość" handlowa: - autoanaliza własnych mocnych stron i obszarów do rozwoju- opracowanie kierunków rozwoju Komunikacja w sprzedaży: - wykorzystanie mowy ciała- użyteczne słownictwo – pozytywna komunikacja- co mówić, czego nie mówić ?- kierowanie rozmową Sztuka perswazji: - dlaczego ludzie kupują ?- style wywierania wpływu- skuteczna prezentacja handlowa- obrona przed brudnymi chwytami Pokonywanie obiekcji: - dlaczego klienci mówią "nie" ?- typologia obiekcji- dobór techniki do obiekcji- techniki pokonywania obiekcji Współpraca z trudnymi klientami: - typologia klientów- sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami- postępowanie w sytuacjach trudnych Elementy zarządzania czasem i terytorium sprzedaży: - zasady zarządzania czasem- reguły planowania pracy- istota obszaru sprzedaży- analiza i segmentacja klientów- planowanie tras Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia: "Szkolenie przygotowane profesjonalnie, prowadzone na bazie ćwiczeń, a nie samej teorii. POLECAM!" "Szkolenie energetyczne i inspirujące, ćwiczenia i przykłady + SUPER SCENKI FILMOWE!" "Szkolenie bardzo inspirujące, dające możliwość świeżego spojrzenia na pracę." "Miła atmosfera, możliwość czynnego udziału poprzez zadania." "Szkolenie prowadzone w miłej atmosferze przez trenera z dużym doświadczeniem praktycznym." "Polecam, profesjonalizm w pełnym tego słowa znaczeniu." "Sprawnie i konkretnie, otwartość na uczestników szkolenia." "Ciekawe, z życia wzięte."SZKOLENIA