Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Skuteczny specjalista działu zakupów

Skuteczny specjalista działu zakupów
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/43/skuteczny-specjalista-dzialu-zakupow
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczny specjalista działu zakupów>>>Celem szkolenia jest rozwój wiedzy i umiejętności z zakresu zaawansowanych technik negocjacji zakupowych. Zagadnienia poruszane na szkoleniu obejmują obszary optymalizacji zakupów na potrzeby organizacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie efektywnego procesu negocjacyjnego. Zastosowanie metod i technik dostarczonych na szkoleniu pozwoli na osiągnięcie wymiernych korzyści finansowych. Program szkolenia I. ORGANIZACJA PROCESU ZAKUPÓW. Rola i zadania kupca w organizacji. system, w którym funkcjonuje dział zakupów kierunki działań w celu optymalizacji procesu zakupów Proces zapytania ofertowego. sekwencja RFx – dostosowanie zapytania do sytuacji zakupowej wybór dostawcy dobre praktyki współpracy z dostawcami Analizy wspierające pracę kupca. analiza ABC – wykorzystanie zasady Pareto do optymalizacji strategii zakupowej analiza XYZ – wpływ przewidywalności zakupów na czas i wielkość zamówień macierz Kraljica – racjonalizacja działań w oparciu o ryzyko związane z zakupem oraz wpływem na wyniki finansowe firmy II. NEGOCJACJE Z DOSTAWCĄ. Wprowadzenie do negocjacji. wybór strategii negocjacyjnej w odniesieniu do sytuacji zakupowej korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania poszczególnych strategii negocjacje pozycyjne a negocjacje problemowe style negocjacyjne i ich wpływ na efektywność działań autoanaliza własnej postawy negocjacyjnej charakterystyka profesjonalnego negocjatora I etap negocjacji. stawianie celu w negocjacjach – uporządkowanie złożonej siatki celów opracowanie listy zmiennych negocjacyjnych dla uzyskania korzystniejszych cen i warunków zakupów określenie przedziałów negocjacyjnych BATNA – znaczenie i wykorzystanie alternatyw II etap negocjacji. odkrycie stanowisk i interesów drugiej strony wykorzystanie pytań i parafrazy pytania szacujące i warunkowe III etap negocjacji. kluczowe zasady negocjacji prezentacja oferty i zmiennych negocjacyjnych techniki wymiany ustępstw, czyli jak ustępować, aby nie oddawać za darmo techniki pokonywania impasu w rozmowach z dostawcą IV etap negocjacji. akceptacja warunków i potwierdzenie ustaleń opracowanie dalszych działań Brudne chwyty i manipulacje stosowane przez drugą stronę. nieczyste taktyki stosowane przez dostawców sposoby obrony przed manipulacją i brudnymi chwytami sprzedawcy Kreowanie wizerunku i budowanie własnej siły. techniki autoprezentacji dylematy negocjatora wg Willema Mastenbroek’a źródła siły kupca – siła rzeczywista i domniemana techniki okazywania siły często popełniane przez kupca błędy elastyczność i kreatywność negocjatora filary harvardzkiej szkoły negocjacji III. KOMUNIKACJA W PROCESIE ZAKUPÓW. Kluczowe aspekty komunikacji. komunikacja niewerbalna jako wsparcie dla budowania własnego wizerunku i siły słownictwo wspierające osiąganie celów w rozmowach z dostawcą wpływ postawy i własnych przekonań na przebieg komunikacji ze sprzedawcą autodiagnoza własnego stylu wywierania wpływu sekwencja skutecznej prezentacji Współpraca z trudnym partnerem w negocjacjach. rozpoznawanie typów osobowościowych dostawców dostosowanie stylu komunikacji do sprzedawcy Asertywność negocjatora. typologia zachowań sytuacje negocjacyjne wymagające zachowań asertywnych zasady i techniki zachowań asertywnych IV. CASE’Y NEGOCJACYJNE. Ćwiczenia negocjacyjne w zespołach. negocjacje prowadzone według opracowanego scenariusza informacja zwrotna od pozostałych uczestników i od trenera Podsumowanie i wnioski.    Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia: "Szkolenie w miłej grupie "zmusza" wszystkich uczestników do pełnego zaangażowania i uczestnictwa." "Teoria w połączeniu z praktyką zawsze daje dobre rezultaty." "Atmosfera sprzyjająca otwieraniu się na praktycznej stronie szkolenia." Szkolenie prowadzi: Mirosław Plak Trener biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.SZKOLENIA