Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Social media i E-PR jako skuteczne narzędzia promocji firmy w internecie

Social media i E-PR jako skuteczne narzędzia promocji firmy w internecie
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-05-20
Data zakończenia 2011-05-20
www http://www.edukey.pl
Email biuro@edukey.pl
Kontakt
Edukey - szkolenia i doradztwo Firma szkoleniowa dążąca do dostosowania wiedzy i kompetencji polskich pracowników i pracodawców do realiów Nowej Gospodarki (rewolucja cyfrowa, hiperkonkurencja, zarządzanie informacją, prokonsumenci). Jest to warunek konieczny dla przetrwania na dynamicznie zmieniającym się i coraz bardziej konkurencyjnym rynku (również rynku pracy). PRACOWALIŚMY DLA: PGF SA, RR Donnelley, Cormedia, Cintamani Polska, Hotel Focus, JANTOŃ SA, KRUS, Agrosak SA, Redan SA, UNIQA SOFTWARE-SERVICE i wielu innych. e-mail: biuro@edukey.pl www.edukey.pl tel. (42) 630-80-99 fax. (42) 298-06-97 http://www.edukey.pl/szkolenie/38/146 biuro@edukey.pl
Opis
Zastanawiasz się jak Facebook, mikroblogi, blogi, fora internetowe mogą pomóc Twojej firmie? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać media społecznościowe do promocji Twojego biznesu. Adresaci szkolenia Specjaliści ds. marketingu, e-marketingu i PR; Brand managerowie, Managerowie ds. komunikacji Cele szkolenia: Uczestnik szkolenia: Pozna specyfikę polskiego rynku social media, Zapozna się ze wszystkimi nowymi, popularnymi w Polsce i na świecie, trendami związanymi z serwisami społecznościowymi Dowie się, jak można efektywnie wykorzystać social media we współczesnych procesach komunikacyjnych Zdobędzie praktyczną wiedzę o wykorzystaniu social media w strategiach marketingowych i wizerunkowych marek, produktów i usług Pozna nowoczesne sposoby promowania treści Korzyści: Uczestnicy szkolenia poznają szczegółowo nowe narzędzia pracy związane z promocją, reklamą firmy i produktu w Internecie. Zdobyta wiedza pozwoli samodzielnie wykonywać wszelkie dostępne w Internecie działania oparte na opisywanych narzędziach Social Media. Pozwoli ona także zrezygnować z ewentualnego zlecania takich działań firmom zewnętrznym. Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów, praca on line na serwisach spolecznościowych. PROGRAM 1 dzień szkolenia (8 x 45 min) Serwisy social media w komunikacji firm - marka w serwisach social media - media Paid, Owned i Earned ePR - przygotowanie treści na potrzeby internetu - e - media relations - przygotowanie informacji prasowej online - wykorzystanie serwisów społecznościowych do umieszczania materiałów dodatkowych - promowanie eventu z wykorzystaniem serwisów social media - dystrybucja informacji prasowej online - biuro prasowe na stronie WWW WOMM online - Rodzaje WOMM - Etyka w WOMM - Wykorzystanie WOMM do promocji produktów i usług Akcje wirusowe - Viral marketing - wirusowe akcje zintegrowane - ryzyko akcji wirusowych Najważniejsze serwisy social media w Polsce i możliwość ich wykorzystania w działaniach PR Serwisy społecznościowe: - Facebook (Profil osobowy, Grupa, Fanpage i ich możliwości) - Serwisy geolokalizacyjne - Foursquare (miejsca, oferty specjalne) - SCVNGR (miejsca, oferty specjalne, zabawa) - Facebook Places i Deals - GoldenLine - profil pracodawcy - brandowane forum - Otwarte fora internetowe (forum sponsorowane, wątek ekspercki) - Mikroblogi - Twitter - Blip - Flaker - Case studies do każdego zagadnienia Blogerzy i blogosfera w Polsce - społeczność blogerów w Polsce - zalety i wady współpracy z blogerami - możliwości wykorzystania blogów w promocji produktów i usług Co to jest Tryvertising i jak można go wykorzystać do promocji - zalety marketingu rekomendacji - jak szukać testerów - testy - zagrożenia Crowdsourcing ? jak wykorzystać idée klientów do udoskonalenia oferowanych produktów i usług Zorganizowanie, promowanie i obsługa wydarzenia z wykorzystaniem serwisów social media Video - konferencje online, telewizje internetowej, uStream, Livestream, transmisje online. Monitoring i analiza mediów społecznościowych Monitoring matki w internecie - NewsPoint UGC - NewsPoint social media - BrandoMetr - Google Alerts Kryzysy marki w social media i skuteczna z nimi walka - Jak nie dopuścić do kryzysu - Jak zwalczyć kryzys - Jak reagować na sytuacje kryzysowe - Case studies Interesujące narzędzia social media do wykorzystania przez Public Relations Wykorzystanie social media w komunikacji wewnętrznej firmy - Usprawnienie komunikacji między pracownikami za pomocą narzędzi social media - Social media jako narzędzie kształtowania wizerunku firmy wśród obecnych i potencjalnych pracowników Cena szkolenia Promocja: Zapisz się nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia, a otrzymasz 10% rabatu za wcześniejszy zapis. Cena podstawowa: 800 PLN brutto (650,41 PLN netto) Cena z rabatem 10 %: 720 PLN brutto (585,37 netto) Cena zawiera: wartość merytoryczną, materiały szkoleniowe, dyplom ukończenia szkolenia oraz przerwy kawowe. ZAPISY ONLINE: http://www.edukey.pl/szkolenie/38/146 Trener: Social media manager w Agencji Marketingu Społecznościowego 121PR gdzie zajmuje się planowaniem, realizacją i nadzorowaniem kampanii w social media (Facebook, Blip, fora internetowe, blogi) a także budowaniem relacji z liderami opinii. Od 3 lat prowadzi kampanie dla firm branży finansowej, farmaceutycznej, samochodowej, FMCG, nowych technologii, telekomunikacji. Pracował między innymi dla: LOT, TVN, Plus, Peugeot, Mazda, L'Oreal, Microsoft.