Ogłoszenia targów i szkoleń
Social media i E-PR jako skuteczne narzędzia promocji firmy w internecie
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-05-20 |
Data zakończenia | 2011-05-20 |
www | http://www.edukey.pl |
biuro@edukey.pl |
Kontakt
Edukey - szkolenia i doradztwo
Firma szkoleniowa dążąca do dostosowania wiedzy i kompetencji polskich pracowników i pracodawców do realiów Nowej Gospodarki (rewolucja cyfrowa, hiperkonkurencja, zarządzanie informacją, prokonsumenci). Jest to warunek konieczny dla przetrwania na dynamicznie zmieniającym się i coraz bardziej konkurencyjnym rynku (również rynku pracy).
PRACOWALIŚMY DLA:
PGF SA, RR Donnelley, Cormedia, Cintamani Polska, Hotel Focus, JANTOŃ SA, KRUS, Agrosak SA, Redan SA, UNIQA SOFTWARE-SERVICE i wielu innych.
e-mail: biuro@edukey.pl
www.edukey.pl
tel. (42) 630-80-99
fax. (42) 298-06-97
http://www.edukey.pl/szkolenie/38/146
biuro@edukey.pl
Opis
Zastanawiasz się jak Facebook, mikroblogi, blogi, fora internetowe mogą pomóc Twojej firmie? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać media społecznościowe do promocji Twojego biznesu.
Adresaci szkolenia
Specjaliści ds. marketingu, e-marketingu i PR;
Brand managerowie,
Managerowie ds. komunikacji
Cele szkolenia:
Uczestnik szkolenia:
Pozna specyfikę polskiego rynku social media,
Zapozna się ze wszystkimi nowymi, popularnymi w Polsce i na świecie, trendami związanymi z serwisami społecznościowymi
Dowie się, jak można efektywnie wykorzystać social media we współczesnych procesach komunikacyjnych
Zdobędzie praktyczną wiedzę o wykorzystaniu social media w strategiach marketingowych i wizerunkowych marek, produktów i usług
Pozna nowoczesne sposoby promowania treści
Korzyści:
Uczestnicy szkolenia poznają szczegółowo nowe narzędzia pracy związane z promocją, reklamą firmy i produktu w Internecie. Zdobyta wiedza pozwoli samodzielnie wykonywać wszelkie dostępne w Internecie działania oparte na opisywanych narzędziach Social Media. Pozwoli ona także zrezygnować z ewentualnego zlecania takich działań firmom zewnętrznym.
Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów, praca on line na serwisach spolecznościowych.
PROGRAM 1 dzień szkolenia (8 x 45 min)
Serwisy social media w komunikacji firm
- marka w serwisach social media
- media Paid, Owned i Earned
ePR
- przygotowanie treści na potrzeby internetu
- e - media relations
- przygotowanie informacji prasowej online
- wykorzystanie serwisów społecznościowych do umieszczania materiałów dodatkowych
- promowanie eventu z wykorzystaniem serwisów social media
- dystrybucja informacji prasowej online
- biuro prasowe na stronie WWW
WOMM online
- Rodzaje WOMM
- Etyka w WOMM
- Wykorzystanie WOMM do promocji produktów i usług
Akcje wirusowe
- Viral marketing
- wirusowe akcje zintegrowane
- ryzyko akcji wirusowych
Najważniejsze serwisy social media w Polsce i możliwość ich wykorzystania w działaniach PR
Serwisy społecznościowe:
- Facebook (Profil osobowy, Grupa, Fanpage i ich możliwości)
- Serwisy geolokalizacyjne
- Foursquare (miejsca, oferty specjalne)
- SCVNGR (miejsca, oferty specjalne, zabawa)
- Facebook Places i Deals
- GoldenLine
- profil pracodawcy
- brandowane forum
- Otwarte fora internetowe (forum sponsorowane, wątek ekspercki)
- Mikroblogi
- Twitter
- Blip
- Flaker
- Case studies do każdego zagadnienia
Blogerzy i blogosfera w Polsce
- społeczność blogerów w Polsce
- zalety i wady współpracy z blogerami
- możliwości wykorzystania blogów w promocji produktów i usług
Co to jest Tryvertising i jak można go wykorzystać do promocji
- zalety marketingu rekomendacji
- jak szukać testerów
- testy - zagrożenia
Crowdsourcing ? jak wykorzystać idée klientów do udoskonalenia oferowanych produktów i usług
Zorganizowanie, promowanie i obsługa wydarzenia z wykorzystaniem serwisów social media
Video - konferencje online, telewizje internetowej, uStream, Livestream, transmisje online.
Monitoring i analiza mediów społecznościowych
Monitoring matki w internecie
- NewsPoint UGC
- NewsPoint social media
- BrandoMetr
- Google Alerts
Kryzysy marki w social media i skuteczna z nimi walka
- Jak nie dopuścić do kryzysu
- Jak zwalczyć kryzys
- Jak reagować na sytuacje kryzysowe
- Case studies
Interesujące narzędzia social media do wykorzystania przez Public Relations
Wykorzystanie social media w komunikacji wewnętrznej firmy
- Usprawnienie komunikacji między pracownikami za pomocą narzędzi social media
- Social media jako narzędzie kształtowania wizerunku firmy wśród obecnych i potencjalnych pracowników
Cena szkolenia
Promocja: Zapisz się nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia, a otrzymasz 10% rabatu za wcześniejszy zapis.
Cena podstawowa: 800 PLN brutto (650,41 PLN netto)
Cena z rabatem 10 %: 720 PLN brutto (585,37 netto)
Cena zawiera: wartość merytoryczną, materiały szkoleniowe, dyplom ukończenia szkolenia oraz przerwy kawowe.
ZAPISY ONLINE: http://www.edukey.pl/szkolenie/38/146
Trener:
Social media manager w Agencji Marketingu Społecznościowego 121PR gdzie zajmuje się planowaniem, realizacją i nadzorowaniem kampanii w social media (Facebook, Blip, fora internetowe, blogi) a także budowaniem relacji z liderami opinii. Od 3 lat prowadzi kampanie dla firm branży finansowej, farmaceutycznej, samochodowej, FMCG, nowych technologii, telekomunikacji. Pracował między innymi dla: LOT, TVN, Plus, Peugeot, Mazda, L'Oreal, Microsoft.