Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Social media i E-PR jako skuteczne narzędzia promocji firmy w internecie

Social media i E-PR jako skuteczne narzędzia promocji firmy w internecie
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-05-20
Data zakończenia 2011-05-20
www http://www.edukey.pl/szkolenie/38/146
Email biuro@edukey.pl
Kontakt
Edukey Szkolenia & Doradztwo uro Edukey: ul. Rewolucji 45a, lokal nr 7 90-215 Łódź tel. (42) 630-80-99 fax. (42) 298-06-97 email: biuro@edukey.pl Biuro czynne: pn. - pt., 9:00 - 17:00
Opis
Program szkolenia i inne informacje Zastanawiasz się jak Facebook, mikroblogi, blogi, fora internetowe mogą pomóc Twojej firmie? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać media społecznościowe do promocji Twojego biznesu. Adresaci szkolenia Specjaliści ds. marketingu, e-marketingu i PR; Brand managerowie, Managerowie ds. komunikacji Cele szkolenia: Uczestnik szkolenia: Pozna specyfikę polskiego rynku social media, Zapozna się ze wszystkimi nowymi, popularnymi w Polsce i na świecie, trendami związanymi z serwisami społecznościowymi Dowie się, jak można efektywnie wykorzystać social media we współczesnych procesach komunikacyjnych Zdobędzie praktyczną wiedzę o wykorzystaniu social media w strategiach marketingowych i wizerunkowych marek, produktów i usług Pozna nowoczesne sposoby promowania treści Korzyści: Uczestnicy szkolenia poznają szczegółowo nowe narzędzia pracy związane z promocją, reklamą firmy i produktu w Internecie. Zdobyta wiedza pozwoli samodzielnie wykonywać wszelkie dostępne w Internecie działania oparte na opisywanych narzędziach Social Media. Pozwoli ona także zrezygnować z ewentualnego zlecania takich działań firmom zewnętrznym. Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów, praca on line na serwisach spolecznościowych. PROGRAM 1 dzień szkolenia (8 x 45 min) Serwisy social media w komunikacji firm - marka w serwisach social media - media Paid, Owned i Earned ePR - przygotowanie treści na potrzeby internetu - e - media relations - przygotowanie informacji prasowej online - wykorzystanie serwisów społecznościowych do umieszczania materiałów dodatkowych - promowanie eventu z wykorzystaniem serwisów social media - dystrybucja informacji prasowej online - biuro prasowe na stronie WWW WOMM online - Rodzaje WOMM - Etyka w WOMM - Wykorzystanie WOMM do promocji produktów i usług Akcje wirusowe - Viral marketing - wirusowe akcje zintegrowane - ryzyko akcji wirusowych Najważniejsze serwisy social media w Polsce i możliwość ich wykorzystania w działaniach PR Serwisy społecznościowe: - Facebook (Profil osobowy, Grupa, Fanpage i ich możliwości) - Serwisy geolokalizacyjne - Foursquare (miejsca, oferty specjalne) - SCVNGR (miejsca, oferty specjalne, zabawa) - Facebook Places i Deals - GoldenLine - profil pracodawcy - brandowane forum - Otwarte fora internetowe (forum sponsorowane, wątek ekspercki) - Mikroblogi - Twitter - Blip - Flaker - Case studies do każdego zagadnienia Blogerzy i blogosfera w Polsce - społeczność blogerów w Polsce - zalety i wady współpracy z blogerami - możliwości wykorzystania blogów w promocji produktów i usług Co to jest Tryvertising i jak można go wykorzystać do promocji - zalety marketingu rekomendacji - jak szukać testerów - testy - zagrożenia Crowdsourcing ? jak wykorzystać idée klientów do udoskonalenia oferowanych produktów i usług Zorganizowanie, promowanie i obsługa wydarzenia z wykorzystaniem serwisów social media Video - konferencje online, telewizje internetowej, uStream, Livestream, transmisje online. Monitoring i analiza mediów społecznościowych Monitoring marki w internecie - NewsPoint UGC - NewsPoint social media - BrandoMetr - Google Alerts Kryzysy marki w social media i skuteczna z nimi walka - Jak nie dopuścić do kryzysu - Jak zwalczyć kryzys - Jak reagować na sytuacje kryzysowe - Case studies Interesujące narzędzia social media do wykorzystania przez Public Relations Wykorzystanie social media w komunikacji wewnętrznej firmy - Usprawnienie komunikacji między pracownikami za pomocą narzędzi social media - Social media jako narzędzie kształtowania wizerunku firmy wśród obecnych i potencjalnych pracowników