Ogłoszenia targów i szkoleń
Sposoby efektywnej sprzedaży czyli jak pozyskać i utrzymać klienta
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Zakopane |
Data rozpoczęcia | 2012-11-13 |
Data zakończenia | 2012-11-16 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2411/sposoby-efektywnej-sprzedazy-czyli-jak-pozyskac-i-utrzymac-klienta |
Kontakt
Business Bridge Group Sp.z o.o.
Opis
CELE SZKOLENIA:Sprzedawać każdy umie. Czy na pewno?Podczas szkolenia poznają Państwo odpowiedź na najbardziej nurtujące pytania: jak pozyskaćklienta, gdy na rynku ostro działa konkurencja? Jak go przekonać do naszej oferty? Jakwynegocjować najlepsze warunki sprzedaży? Jakie zastosować techniki, aby nabywca byłzadowolony? Co zrobić, aby nasza sprzedaż była efektywna?PROGRAM SZKOLENIA:I. Sztuka sprzedawania1. Charakterystyka zawodu handlowca2. Typy klientów i techniki ich obsługi3. Strategia obsługi poszczególnych typów klientówII. Techniki sprzedaży1. Sposób dotarcia do klienta2. Projektowanie oferty handlowej3. Planowanie rozmów handlowych4. Techniki wywierania wpływu5. Mowa ciała – komunikacja niewerbalna6. Elementy negocjacji7. Rodzaje technik sprzedażyIII. Poszukiwanie klientów jako pierwszy etap procesu sprzedaży1. Cykl zysku2. Budowa lejka sprzedaży3. Metody poszukiwania nowych klientówIV. Pozostałe etapy procesu sprzedaży1. Pierwsza prezentacja2. Argumentacja i demonstracja3. Zastrzeżenia klienta4. Metody radzenia sobie z zastrzeżeniami5. Zamknięcie procesu sprzedażyV. Elementy wspierające obsługę klienta1. Promocja sprzedaży2. Reklama3. Zarządzanie czasem jako pomoc w wyższej efektywnościTRENER:Wykładowca technik reklamy w Warszawskiej Szkole Zarządzania /studia licencjackie imagisterskie/, manager z wieloletnim doświadczeniem marketingowym. Przez kilkanaścielat związany z branżą reklamową. Doskonale znający zagadnienia marketingu, metodywprowadzenia produktu na rynek, tworzenia strategii marketingowej i organizowaniakampanii reklamowych. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu działań B2B.Zrealizował wiele kampanii mediowych, BTL-owych, promocji konsumenckich i programówlojalnościowych dla wielu renomowanych firm. Wprowadził kilkadziesiąt spółek na GiełdęPapierów Wartościowych /pierwsze publiczne emisje akcji m.in. dla: Kredyt Bank,Elekromontaż Eksport, PLI, Echo Press/Echo Investment, Mitex, GPRD, KPBP, BICK,Prochem, RAFAKO/. Koordynował działania marketingowe dla firm z branży:farmaceutycznej, FMCG, finansowej, budowlanej, turystycznej i innych. Przeprowadzaszkolenia otwarte i zamknięte z marketingu i sprzedaży, świadczy usługi consultingowe.Interesuje się szeroko rozumianym marketingiem, ekonomią i finansami.