Ogłoszenia targów i szkoleń
Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Status | |
---|---|
Miejsce | Śląskie Katowice |
Data rozpoczęcia | 2018-10-30 |
Data zakończenia | 2018-10-30 |
www | szkolenia-mc.pl |
maticonsulting@szkolenia-mc.pl |
E | maticonsulting@szkolenia-mc.plW | www.szkolenia-mc.pl
http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia
1. Poszukiwanie potencjalnych Klientów
- dziesięć etapów procesu sprzedaży - etapy poprzedzające prezentację - potencjalni Klienci: segmentacja rynku - gdzie szukać potencjalnych Klientów - planowanie strategii poszukiwania potencjalnych Klientów - budowanie baz - poszukiwanie przez Internet - rozmowy w ciemno - nieskończony łańcuch rekomendacji - przejmowanie „osieroconych Klientów”- kluby kontaktów - listy potencjalnych Klientów - publikowanie artykułów - wystawy, targi i pokazy publiczne - ośrodki oddziaływania - mailing - telefon i telemarketing - obserwacja - wykorzystanie sieci kontaktów - media społecznościowe- bazy firm- bazy ofert- współpraca z instytucjami jako metoda pozyskania klienta- rejestry- radio i telewizja- e-marketing 3. Wskazówki ułatwiające poszukiwanie Klientów
- rekomendacje - umawianie się na rozmowę z Klientem: etapy rozmowy telefonicznej- rodzaje pytań w rozmowie w obsłudze z trudnym Klientem: pytania otwarte, pytania zamknięte, pytania precyzujące – poprawne – asertywne formułowanie przekazu
- wykorzystywanie poczty elektronicznej