Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (Gdańsk)

Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (Gdańsk)
Status
Miejsce Pomorskie Gdańsk
Data rozpoczęcia 2017-07-07
Data zakończenia 2017-07-07
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
M | +48 600 433 371 / tel./fax + 48 61 2828766 E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl W | www.szkolenia-mc.pl F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia Koszt: 495 zł brutto/osoba Promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba GRATIS
Opis
Grupa docelowa: obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, opiekunowie klienta, zespoły sprzedażowe i inni. Szkolenie dla firm o różnym przekroju branż oraz dla osób indywidualnych, również studentów, bezrobotnych. Szkolenie przeznaczone dla tych, którzy związani są lub będą zajmować się pozyskiwaniem klientów, pracują lub będą pracować z Klientami, dla osób podejmujących własną działalność gospodarczą oraz dla wszystkich, którzy chcą zgłębić wiedzę na temat sposobów pozyskiwania Klienta i organizacji sprzedaży. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać, jak budować pozytywny wizerunek firmy. Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki jak być dobrym sprzedawcą. Program szkolenia: 1. Poszukiwanie potencjalnych Klientów - dziesięć etapów procesu sprzedaży - etapy poprzedzające prezentację - potencjalni Klienci: segmentacja rynku - gdzie szukać potencjalnych Klientów - planowanie strategii poszukiwania potencjalnych Klientów - budowanie baz 2. Metody poszukiwania potencjalnych Klientów - poszukiwanie przez Internet - rozmowy w ciemno - nieskończony łańcuch rekomendacji - przejmowanie „osieroconych Klientów” - kluby kontaktów - listy potencjalnych Klientów - publikowanie artykułów - wystawy, targi i pokazy publiczne - ośrodki oddziaływania - mailing - telefon i telemarketing - obserwacja - wykorzystanie sieci kontaktów - media społecznościowe - bazy firm - bazy ofert - współpraca z instytucjami jako metoda pozyskania klienta - rejestry - radio i telewizja - e-marketing 3. Wskazówki ułatwiające poszukiwanie Klientów - rekomendacje - umawianie się na rozmowę z Klientem: etapy rozmowy telefonicznej - rodzaje pytań w rozmowie w obsłudze z trudnym Klientem: pytania otwarte, pytania zamknięte, pytania precyzujące – poprawne – asertywne formułowanie przekazu - wykorzystywanie poczty elektronicznej 4. Planowanie rozmowy z Klientem - przygotowanie do rozmowy z klientem: moja wiedza o produkcie, cechy-pochwały-korzyści, prezentacja pozycjonująca - etapy procesu myślowego potencjalnego Klienta - proces sprzedaży - planowanie i organizowanie pracy własnej