Ogłoszenia targów i szkoleń
Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (Gdańsk)
Status | |
---|---|
Miejsce | Pomorskie Gdańsk |
Data rozpoczęcia | 2017-07-07 |
Data zakończenia | 2017-07-07 |
www | http://www.szkolenia-mc.pl |
maticonsulting@szkolenia-mc.pl |
Kontakt
M | +48 600 433 371 / tel./fax + 48 61 2828766
E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl
W | www.szkolenia-mc.pl
F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia
Koszt: 495 zł brutto/osoba
Promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba GRATIS
Opis
Grupa docelowa: obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, opiekunowie klienta, zespoły sprzedażowe i inni. Szkolenie dla firm o różnym przekroju branż oraz dla osób indywidualnych, również studentów, bezrobotnych. Szkolenie przeznaczone dla tych, którzy związani są lub będą zajmować się pozyskiwaniem klientów, pracują lub będą pracować z Klientami, dla osób podejmujących własną działalność gospodarczą oraz dla wszystkich, którzy chcą zgłębić wiedzę na temat sposobów pozyskiwania Klienta i organizacji sprzedaży.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące
w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby
go utrzymać, jak budować pozytywny wizerunek firmy. Osoby uczestniczące
w szkoleniu poznają tajniki jak być dobrym sprzedawcą.
Program szkolenia:
1. Poszukiwanie potencjalnych Klientów
- dziesięć etapów procesu sprzedaży
- etapy poprzedzające prezentację
- potencjalni Klienci: segmentacja rynku
- gdzie szukać potencjalnych Klientów
- planowanie strategii poszukiwania potencjalnych Klientów
- budowanie baz
2. Metody poszukiwania potencjalnych Klientów
- poszukiwanie przez Internet
- rozmowy w ciemno
- nieskończony łańcuch rekomendacji
- przejmowanie „osieroconych Klientów”
- kluby kontaktów
- listy potencjalnych Klientów
- publikowanie artykułów
- wystawy, targi i pokazy publiczne
- ośrodki oddziaływania
- mailing
- telefon i telemarketing
- obserwacja
- wykorzystanie sieci kontaktów
- media społecznościowe
- bazy firm
- bazy ofert
- współpraca z instytucjami jako metoda pozyskania klienta
- rejestry
- radio i telewizja
- e-marketing
3. Wskazówki ułatwiające poszukiwanie Klientów
- rekomendacje
- umawianie się na rozmowę z Klientem: etapy rozmowy telefonicznej
- rodzaje pytań w rozmowie w obsłudze z trudnym Klientem: pytania otwarte, pytania zamknięte, pytania precyzujące – poprawne – asertywne formułowanie przekazu
- wykorzystywanie poczty elektronicznej
4. Planowanie rozmowy z Klientem
- przygotowanie do rozmowy z klientem: moja wiedza o produkcie, cechy-pochwały-korzyści, prezentacja pozycjonująca
- etapy procesu myślowego potencjalnego Klienta
- proces sprzedaży
- planowanie i organizowanie pracy własnej