Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Sprzedaż i marketing usług turystycznych - HR-SIM/ZGTUR (EFS).

Sprzedaż i marketing usług turystycznych - HR-SIM/ZGTUR (EFS).
Status
Miejsce Lubelskie Lublin
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/4347/sprzedaz-i-marketing-uslug-turystycznych-hr-simzgtur-efs
Email
Kontakt
Altkom Akademia
Opis
Altkom zaprasza do wzięcia udziału w projekcie szkoleniowym "Profesjonalne kadry lubuskiej turystyki" którego celem jest wzmocnienie konkurencyjności lubuskich mikro i małych przedsiębiorstw z branży turystycznej, szczególnie z obszaru hotelarstwa, gastronomii i rekreacji, poprzez podniesienie kwalifikacji pracowników w zakresie ich umiejętności zawodowych. Szkolenia przygotują uczestników, zwłaszcza kobiety stanowiące minimum 60 % uczestników projektu, do efektywnego prowadzenia biznesu i profesjonalnej obsługi turystów. Więcej informacji dotyczących rekrutacji na szkolenia można uzyskać na stronie internetowej projektulub kontaktując się z naszym Konsultantem: Sylwia Purcelewskae-mail: sylwia.purcelewska@altkom.pltel: 224170180 Program szkolenia: • Część wstępna. o Przywitanie i przedstawienie się prowadzących, firmy i wzajemne zapoznanie się uczestników. o Przedstawienie programu i spraw organizacyjnych związanych z programem EFS. o Uzgodnienie zasad kontraktu. o Pre-test. • Zapotrzebowanie na usługi turystyczne. o Istota i znaczenie turystyki. o Podstawowe pojęcia w turystyce. o Różne definicje turystyki i rynku turystycznego. o Determinanty rozwoju ruchu turystycznego. • Zdefiniowanie odbiorcy (klienta) usług turystycznych. o Ogólne zagadnienia dotyczące rynku usług turystycznych w Polsce. o Elementy rynku turystycznego i jego funkcje. o Charakterystyka popytu turystycznego. o Charakterystyka podaży turystycznej. o Segmentacja rynku turystycznego oraz jego motywy turystyczne. • Obsługa klienta usług turystycznych. o Czy może być większy skarb dla hotelu niż lojalny klient? o Okres jesienno – wczesno – zimowy. o Gościnność ... czyli jak opisać nieopisane. o Aspekt społeczny. • Usługi gastronomiczne i rozrywkowe jako element event marketing. o Scenariusze realizacji usług gastronomicznych. o Analiza cen usług gastronomicznych. o Specyfika kontaktów handlowych w gastronomii. o Podstawowe zagadnienia z zakresu sztuki kulinarnej. o Rola sztuki lub rozrywki w organizacji imprez gastronomicznych. • Lokalny produkt turystyczny. o Pojęcie produktu turystycznego. o Struktura produktu turystycznego. o Typy turystów ze względu na ich potrzeby. • Programowanie imprez turystycznych. o Planowanie imprezy turystycznej. o Rodzaje imprez. o Etapy imprezy turystycznej. o Kalkulacja imprezy turystycznej i zamawianie świadczeń. • Public Relations w turystyce. o Public relations - zasady kontaktowania się z mediami. o Public relations online. o Promocja wystawiennicza - wybór targów, przygotowania do imprezy wystawienniczej. o Wybór targów. o Ustalenie celów . o Plan działań. o Formy promocji podczas targów. • Zakończenie. o Podsumowanie. Post-test. o Ankiety. o Rozdanie certyfikatów.