Ogłoszenia targów i szkoleń
Sprzedaż i marketing usług turystycznych - HR-SIM/ZGTUR (EFS).
Status | |
---|---|
Miejsce | Lubelskie Lublin |
Data rozpoczęcia | 2012-11-08 |
Data zakończenia | 2012-11-09 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4347/sprzedaz-i-marketing-uslug-turystycznych-hr-simzgtur-efs |
Kontakt
Altkom Akademia
Opis
Altkom zaprasza do wzięcia udziału w projekcie szkoleniowym "Profesjonalne kadry lubuskiej turystyki" którego
celem jest wzmocnienie konkurencyjności lubuskich mikro i małych
przedsiębiorstw z branży turystycznej, szczególnie z obszaru
hotelarstwa, gastronomii i rekreacji, poprzez podniesienie kwalifikacji
pracowników w zakresie ich umiejętności zawodowych. Szkolenia przygotują
uczestników, zwłaszcza kobiety stanowiące minimum 60 % uczestników
projektu, do efektywnego prowadzenia biznesu i profesjonalnej obsługi
turystów.
Więcej informacji dotyczących rekrutacji na szkolenia można uzyskać na stronie internetowej projektulub kontaktując się z naszym Konsultantem:
Sylwia Purcelewskae-mail: sylwia.purcelewska@altkom.pltel: 224170180
Program szkolenia:
• Część wstępna. o Przywitanie i przedstawienie się prowadzących, firmy i wzajemne zapoznanie się uczestników. o Przedstawienie programu i spraw organizacyjnych związanych z programem EFS. o Uzgodnienie zasad kontraktu. o Pre-test. • Zapotrzebowanie na usługi turystyczne. o Istota i znaczenie turystyki. o Podstawowe pojęcia w turystyce. o Różne definicje turystyki i rynku turystycznego. o Determinanty rozwoju ruchu turystycznego. • Zdefiniowanie odbiorcy (klienta) usług turystycznych. o Ogólne zagadnienia dotyczące rynku usług turystycznych w Polsce. o Elementy rynku turystycznego i jego funkcje. o Charakterystyka popytu turystycznego. o Charakterystyka podaży turystycznej. o Segmentacja rynku turystycznego oraz jego motywy turystyczne. • Obsługa klienta usług turystycznych. o Czy może być większy skarb dla hotelu niż lojalny klient? o Okres jesienno – wczesno – zimowy. o Gościnność ... czyli jak opisać nieopisane. o Aspekt społeczny. • Usługi gastronomiczne i rozrywkowe jako element event marketing. o Scenariusze realizacji usług gastronomicznych. o Analiza cen usług gastronomicznych. o Specyfika kontaktów handlowych w gastronomii. o Podstawowe zagadnienia z zakresu sztuki kulinarnej. o Rola sztuki lub rozrywki w organizacji imprez gastronomicznych. • Lokalny produkt turystyczny. o Pojęcie produktu turystycznego. o Struktura produktu turystycznego. o Typy turystów ze względu na ich potrzeby. • Programowanie imprez turystycznych. o Planowanie imprezy turystycznej. o Rodzaje imprez. o Etapy imprezy turystycznej. o Kalkulacja imprezy turystycznej i zamawianie świadczeń. • Public Relations w turystyce. o Public relations - zasady kontaktowania się z mediami. o Public relations online. o Promocja wystawiennicza - wybór targów, przygotowania do imprezy wystawienniczej. o Wybór targów. o Ustalenie celów . o Plan działań. o Formy promocji podczas targów. • Zakończenie. o Podsumowanie. Post-test. o Ankiety. o Rozdanie certyfikatów.