Ogłoszenia targów i szkoleń
Sprzedaż i obsluga klienta w sklepie
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Kraków |
Data rozpoczęcia | 2013-10-28 |
Data zakończenia | 2013-10-29 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2171/sprzedaz-i-obsluga-klienta-w-sklepie |
Kontakt
Biznes Edukator Sp. z o. o.
Opis
Cel szkolenia:
zwiększenie osobistej skuteczności sprzedaży, udoskonalenie umiejętności prowadzenia rozmowy z klientami o różnych osobowościach, poznanie skutecznych metod na budowanie zainteresowania klienta, prezentowania produktu, poprawienie skuteczności przekonywania klienta i rozwiewania jego wątpliwości,udoskonalenie umiejętności budowania wizerunku profesjonalnej marki zdobycie nowych informacji o mentalności przeciętnego, polskiego klienta.
Program:
MODUŁ I - PROFESJONALIZM W SPRZEDAŻY W HANDLU DETALICZNYM
Profesjonalna postawa wobec klienta – sprzedawca jako doradca
Stereotyp Polaka – budowanie własnej skuteczności Budowanie wizerunku specjalisty Nastawienie osoby obsługującej a efektywność w sprzedaży
Rola zawodowa – sztuka bycia profesjonalnym doradcą klienta
Standard sprzedaży w sklepie Budowanie autorytetu - budowanie wizerunku profesjonalnego doradcy i firmy Konsekwencja zachowań
MODUŁ II - BUDOWANIE WŁAŚCIWEGO WIZERUNKU DORADCY W SKLEPIE
Autoprezentacja w kontakcie z klientem
Pierwsze i ostatnie wrażenie – klamra rozmowy Niuanse komunikacji niewerbalnej: kontakt wzrokowy, postawa,
gestykulacja, dystans interpersonalny, mimika, naturalność uśmiechu Technika "wysyłania" klientowi korzystnego komunikatu niewerbalnego Zachowania wzbudzające zaufanie oraz zachowania odbierane negatywnie
Głos jako narzędzie wpływu
Wywieranie wpływu głosem i kształtowanie pożądanego odbioru Wpływ emocji głosu na odbiór treści słów Ton głosu jako sygnał nastawienia do klienta
MODUŁ III - NAWIĄZANIE KONTAKU I PRZEBIEG ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ
Metody nawiązywania kontaktu z klientami chodzącymi po sklepie – jak okazać zainteresowanie bez natręctwa Pozyskanie uwagi klienta Specyfika definiowania potrzeb i oczekiwań klienta w sprzedaży detalicznej Przedstawianie propozycji i pomoc w dokonaniu wyboru Kończenie rozmowy z klientem i zamykanie sprzedaży
MODUŁ IV - ROZMOWA SPRZEDAŻOWA W SKLEPIE
Sztuka zadawania pytań jako główne narzędzie dobrego sprzedawcy
Rodzaje pytań możliwych do zastosowania w procesie sprzedaży Korzyści z zadawania pytań (dla handlowca i klienta)
Aktywne słuchanie klienta
Parafraza jako metoda eliminacji niedomówień i właściwego rozumienia Precyzowanie informacji Weryfikowanie informacji już posiadanych Podsumowanie rozmowy
Proponowanie produktów, prezentacja oferty
Wzbudzanie zainteresowania Metody aktywnego kierowania uwagą klienta i celowe nadawanie znaczenia Produkt – cecha a korzyść Język korzyści, a język problemów Zmiana języka egocentrycznego na język korzyści klientaTechniki zamiany minusów na plusy Język wizji i kreowania potrzeb Eliminowanie słów osłabiających wypowiedźBudowanie właściwego wizerunku poprzez celowy dobór słów
Usuwanie obiekcji i finalizacja rozmów
Techniki radzenia sobie z obiekcjami, m.in. MMO, technika Zdziwienia, Metoda szklanki Style kończenia rozmów Pułapki i szanse
MODUŁ V - IDENTYFIKACJA: TYPY OSOBOWOŚCI KLIENTA
Identyfikacja typu osobowości na bazie takich informacji jak:
Ton, siła głosu, tempo i dynamika wypowiedzi Sposób wypowiadania się – używane słowa i zwroty, argumentacja Wartości, obawy, lęki, potrzeby, motywatory i kryteria decyzyjne Wygląd, wizerunekKomunikacja niewerbalna Autorytet i relacjaStopień okazywania emocji
Preferencje w sposobie nawiązywania i budowania relacji: nastawienie
na konkret / ogół; szukanie rady a samodzielność decydowania;
Budowanie zaufania z osobami o różnych typach osobowościManipulacje klientów (świadome i nieświadome) Dobór optymalnego sposobu wypowiedzi
Miejsce szkolenia:
Informacja o dokładnym miejscu, w którym odbędzie się szkolenie,
zostanie Państwu przekazana najpóźniej na tydzień przed terminem
szkolenia.
Zapisy:W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie i odesłanie faxem lub mailem formularza zgłoszenia (.pdf), który znajduje się na naszej stronie internetowej http://www.biznesedukator.pl/szkolenia-otwarte/szkolenie_ze_sprzedazy_i_obslugi_klienta/233.html (przycisk "Zamów")
Kontakt:
W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia, prosimy o kontakt:
mailowy: szkolenia@biznesedukator.pl
lub telefoniczny: (22) 649 15 83
Zapraszamy także do zapoznania się z całą naszą ofertą na stronie: www.biznesedukator.pl