Ogłoszenia targów i szkoleń
Sprzedaz przez telefon
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2013-10-10 |
Data zakończenia | 2013-10-11 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/895/sprzedaz-przez-telefon |
Kontakt
Most Wanted! Training Institute
Opis
Szkolenie w ramach projektu" Studium Profesjonalnego Przedstawiciela Handlowego Branzy Farmaceutycznej". Projekt jest wspolfinansowany przez Unie Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Spolecznego.
Szkolenia beda realizowane na terenie woj. lodzkiego, a uczestniczyc moga w nim jedynie osoby wykonujace swoja prace na terenie tego wojewodztwa.
Celem projektu jest zapewnienie podwyzszenia kwalifikacji zawodowych uczestnikow, wzrost aktywności zawodowej oraz adaptacji na zmieniajacym sie rynku pracy.
1. Profesjonalny wizerunek przez telefon zasady budowania profesjonalnego wizerunku przez telefon niewerbalna komunikacja biznesowa przez telefon modulowanie glosu w rozmowach biznesowych przez telefon prezentacja telemarketera (sprzedawcow) i firmy przez telefon
2. Rozpoczecie rozmowy handlowej przez telefon rozmowy biznesowe inicjowane przez klienta rozmowy biznesowe inicjowane przez handlowcow skuteczne otwarcie rozmowy biznesowej przez handlowcow techniki wzbudzenia ciekawości przez telefon postepowanie handlowcow przy odmowie klienta opracowanie skryptu rozpoczecia telefonicznej rozmowy handlowej
3. Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientow techniki zadawania pytan handlowych techniki sluchanie wypowiedzi klienta zrozumienie i odkrywanie potrzeb klientow opracowanie skryptu z pytaniami
4. Telefoniczne prezentowanie ofert handlowych skuteczne slowa w telefonicznej rozmowie biznesowej sekwencje ulatwiajace prezentowanie korzyści zasady dopasowania argumentow do potrzeb klientow fundamentalne zasady prezentacji.
5. Telefoniczne odpieranie obiekcji klientow obiekcje biznesowe - technika prowadzenia rozmow w przypadku obiekcji skuteczne techniki odpierania obiekcji biznesowych przygotowanie skryptu z odpowiedziami na mozliwe obiekcji.
6. Prowadzenie trudnych rozmow telefonicznych rozmowy biznesowe - telefoniczne przyjmowanie reklamacji rozmowy biznesowe w sytuacji, gdy klienci nie maja racji rozmowy biznesowe z nieuprzejmymi klientami rozmowy biznesowe z agresywnymi klientami
7. Telefoniczne finalizowanie sprzedazy i rozmow handlowych sygnaly gotowości klienta do zakupu techniki przyspieszania decyzji zakupu zakonczenie rozmow w przypadku dokonania sprzedazy zakonczenie rozmow w przypadku niepowodzenia sprzedazy