Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

SPRZEDAŻ: Psychologia kontaktu z klientem. Wywieranie wpływu na decyzje zakupowe klienta.

SPRZEDAŻ: Psychologia kontaktu z klientem. Wywieranie wpływu na decyzje zakupowe klienta.
Status
Miejsce Małopolskie Krynica Zdrój
Data rozpoczęcia 2012-12-06
Data zakończenia 2012-12-08
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3886/sprzedaz-psychologia-kontaktu-z-klientem-wywieranie-wplywu-na-decyzje-zakupowe-klienta
Email
Kontakt
EVOLVO SzkoleniaandCoaching
Opis
PSYCHOLOGIA KONTAKTU Z KLIENTEMWYWIERANIE WPŁYWU NA DECYZJE ZAKUPOWE KLIENTACZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień, 8 hCENA REGULARNA: 990,00 PLN CENA FIRST MINUTE: 840,00 (*)(*) Rabat 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:• Poznają i nauczą się w praktyce stosować najważniejsze sposoby wywierania wpływu na ludzi,     dzięki czemu wzrośnie ich skuteczność w kontaktach z klientami;• Uświadomią sobie najczęściej popełniane błędy w kontakcie z klientem, które zmniejszają siłę ich   perswazji;• Dowiedzą się, dlaczego dotychczas stosowane techniki sprzedaży nie działają i poznają  nowoczesne zasady sprzedaży, które przynoszą wymierne korzyści;• Nauczą się szybko i skutecznie osiągać swoje cele w kontaktach z klientami.PROGRAM SZKOLENIA:I JAK DUŻO CIEBIE I TWOJĄ FIRMĘ KOSZTUJE BRAK UMIEJĘTNOŚCI WYWIERANIA   WPŁYWU NA KLIENTÓW?• Łamanie szyfru perswazji• Etyka wywierania wpływu: czym różni się perswazja od manipulacji?• Zaprogramuj się na sukces –wykorzystanie programowania neurolingwistycznego (NLP) do zwiększenia efektów sprzedażowychII ODPORNOŚĆ NA PERSWAZJĘ – 10 PRZESZKÓD, KTÓRE ZMNIEJSZAJĄ SIŁĘ TWOJEJ    PERSWAZJI W KONTAKCIE Z KLIENTEMIII 6 UNIWERSALNYCH REGUŁ WYWIERANIA WPŁYWU NA LUDZI – PRAKTYCZNE    TECHNIKI I METODY ZASTOSOWANIA ICH W KONTAKCIE Z KLIENTEM:• Wzajemność• Zaangażowanie i konsekwencja• Społeczny dowód słuszności• Lubienie i sympatia• Autorytet• NiedostępnośćIV NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA: • 3 gwarantowane sposoby na skuteczną perswazję w sprzedaży i obsłudze klienta• Prawo równowagi: co najsilniej przemawia do twoich klientów?• Dopasowanie sposobu komunikacji do typu osobowości klienta V PYTANIA UCZESTNIKÓW, PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA SZKOLENIE PROWADZI:Wiktoria CzyżewskaPsycholog biznesu, trener-ekspert, coach.Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ.Handlowiec – praktyk, menedżer zespołu handlowego.Posiada jedenastoletnie, poparte sukcesami, doświadczenie w obsłudze klienta indywidualnego (B2C) i biznesowego (B2B), w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji handlowych (techniki sprzedaży, obsługa klienta, negocjacje handlowe), osobistych (m.in. komunikacja interpersonalna, asertywność, radzenie sobie ze stresem, automotywacja) oraz menedżerskich (zarządzanie zespołem, systemy motywacyjne). Przeprowadza zarówno szkolenia, jak i coachingi z zakresu rozwoju kompetencji miękkich (m.in. dla kadry menadżerskiej Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A., Kancelarii Sejmu RP, ArcelorMittal Poland, DPD Polska, Krakowskiego Biura Festiwalowego, Budoserwis Sp. z o.o., Arcen Polska, Berghaus Poland, TREFL-Kraków, SALEWA, Polami, Masonite Sp. z o.o., Euro-Tax.pl, PUP Tychy). Firmy przeszkolone w szkoleniach otwartych to m.in.: Fabryka Przewodów Energetycznych S.A., Najwyższa Izba Kontroli, TUV Rheinland Polska, Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A., Bank Zachodni WBK, KOMIN-FLEX, PKO Bank Polski, REMAG S.A., UNIBIT Sp. z o.o., Raiffeisen Bank Polska S.A., Zakłady Remontowe Energetyki Katowice S.A., , Mifamaroll Sp. z o.o., Węgliki Spiekane Baildonit Sp. z o.o., CONBELTS BYTOM S.A., NAVOTECH Inżynieria Środowiska, ELTRANS Sp. z o.o., PUP Chodzież, PUP Wieliczka,CentrumInformatyki Sp. z o.o. i wiele innych…CENA OBEJMUJE:• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem, praktykiem• autorskie materiały szkoleniowe • imienny certyfikat uczestnictwa• obiad• 2 przerwy kawowe• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniuMINI GRUPY – MAXI EFEKTYZe względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od: 3 osób! MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY          biuro@evolvo.pl         www.evolvo.pl