Ogłoszenia targów i szkoleń
Sprzedaż Usług Hotelowych
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska Zakopane |
Data rozpoczęcia | 2012-12-04 |
Data zakończenia | 2012-12-07 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3515/sprzedaz-uslug-hotelowych |
Kontakt
WITALNI-SZKOLENIA
Opis
EFEKTYWNE PLANOWANIE I PROWADZENIE SPRZEDAŻY OBIEKTÓW HOTELARSKICHszkolenie jednodniowe: minimum teorii, maksimum praktykiJak zainteresować Gości obiektem?Jak zapewnić obłożenie niezależnie od sezonu? Szkolenie poprowadzi:Leszek Sergiel właściciel firmy WITALNI-SZKOLENIAIstotą szkolenia jest odpowiedź na pytanie: jak pozyskiwać gości hotelowych? Pytanie to dotyczy zarówno Gości indywidualnych, jak i grup zorganizowanych, których celem pobytu jest odpoczynek, integracja, szkolenie lub wszystko jednocześnie.Szkolenie ukierunkowane jest na to jak zainteresować potencjalnych Gości Hotelowych - nie dotyczy tego jak obsługiwać Gościa Hotelowego. Uczestnicy dowiedzą się min. jak planować sprzedaż, tak żeby zapewnić obłożenie obiektu nawet poza sezonemUczestnikami powinny być osoby, które odpowiadają za sukces rynkowy Hotelu. Program szkolenia przewiduje dwa główne moduły: Jak działać i promować obiekt na rynku? oraz jak prowadzić rozmowy z potencjalnymi klientami łącznie z tym jak napisać profesjonalną ofertę i rozmawiać językiem korzyści, a nie cech obiektu?ZAGADNIENIA: - Jak działać i promować obiekt na rynku?- Na czym polega proces decyzyjny klienta związany z wyborem Hotelu?- Na co zwracać uwagę budując przewagę konkurencyjną?- Jakie są fazy sprzedaży (od braku świadomości o istnieniu Hotelu, po ponowne pobyty Gości)- Jakie narzędzia można zastosować do uświadamiania rynku i dawania dowodów skłaniających potencjalnych Gości do pobytu? – Praktyczne przykłady i wzorce do modyfikacji dla poszczególnychobiektów.- Jak planować działania handlowe, aby optymalizować koszty sprzedaży?- Jak prowadzić rozmowy z potencjalnymi klientami?- Jak definiować motywacje klientów w krótkich i konkretnych rozmowach osobistych i telefonicznych?- Jak przeprowadzić telefoniczną rozmowę sprzedażową? – (Konkretne, sprawdzone w praktyce, wzorce skryptów tzw. rozmów wychodzących)- Na co zwracają uwagę Goście Indywidualni?- Co lubią i na co zwracają uwagę organizatorzy szkoleń?- Co lubią i na co zwracają uwagę firmy szkoleniowe wynajmujące obiekt?- Jak prezentować ofertę Hotelu mówiąc językiem korzyści i motywując tym samym Gości do zakupu pobytu?- Jak nie sprzedawać ceną?- Na czym polega "serwis posprzedażny" w odniesieniu do Gościa indywidualnego i w odniesieniu do klienta instytucjonalnego?