Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Sprzedaż w praktyce (nie tylko dla sprzedawców)

Sprzedaż w praktyce (nie tylko dla sprzedawców)
Status
Miejsce Pomorskie Gdynia
Data rozpoczęcia 2011-11-17
Data zakończenia 2011-11-17
www http://www.personia.pl/cykl-szkolen-otwartych-w-personii-listopad-2011/
Email konsultant@personia.pl
Kontakt
Informacje i zapisy pod numerem telefonu lub przez e-mail: tel. 530 690 700 biuro@personia.pl
Opis
Sprzedaż w praktyce (nie tylko dla sprzedawców) Szkolenie przeznaczone dla pracowników i właścicieli firm, zajmujących się sprzedażą oraz obsługą klienta. W czasie warsztatu zostaną przedstawione techniki sprzedaży oraz wywierania wpływu. Celem szkolenia jest podniesienie efektywności komunikacji i wyników sprzedażowych w całym procesie sprzedaży, a także w obsłudze Klienta i budowaniu z nim długotrwałych, pozytywnych relacji. Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności prowadzenia kolejnych etapów sprzedaży, a w tym m.in. badania potrzeb i oczekiwań Klienta oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy w oczach obecnych i potencjalnych Klientów. Termin i miejsce: 17.11.2011, Gdynia Czas: 6 godzin, 09:00 – 15:00 Cena: 250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem; 1. Budowanie relacji z Klientem * Budowanie relacji między sprzedawcą a Klientem – komunikacja, intencje, szumy, stereotypy, * Autoprezentacja – jak pozyskać zaufanie, sympatię i wiarygodność, * Wielka piątka komunikacji: aktywne słuchanie, pytania otwarte, parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie. 2. Sprzedaż i obsługa Klienta * Telemarketing – sprzedaż przez telefon. Schemat i zasady, * Stwórz dobrą ofertę! – jak przedstawić produkt… na papierze, * Korespondencja mailowa z Klientem. 3. Techniki sprzedaży i metody wywierania wpływu * Określenie celów sprzedaży, * Siedem zasad wywierania wpływu, * Zwroty pro i anty sprzedażowe, * Sprzedaż za pomocą języka korzyści (model Cechy-Zalety-Korzyści). 4. Trudne sytuacje handlowe * Jak mówić o cenie?, * Reklamacje, agresja i niezadowolenie Klienta, * Asertywność w relacji z Klientem. 5. Koniec wieńczy dzieło, czyli o skutecznych technikach negocjacji i finalizacji * Podstawy negocjacji – kooperacja, rywalizacja czy merytoryka?, * Techniki zamykające: technika pytań zamkniętych, drobnych alternatyw, trybu warunkowego, domniemanej zgody.