Ogłoszenia targów i szkoleń
Sprzedaż w praktyce (nie tylko dla sprzedawców)
Status | |
---|---|
Miejsce | Pomorskie Gdynia |
Data rozpoczęcia | 2011-11-17 |
Data zakończenia | 2011-11-17 |
www | http://www.personia.pl/cykl-szkolen-otwartych-w-personii-listopad-2011/ |
konsultant@personia.pl |
Kontakt
Informacje i zapisy pod numerem telefonu lub przez e-mail:
tel. 530 690 700
biuro@personia.pl
Opis
Sprzedaż w praktyce (nie tylko dla sprzedawców)
Szkolenie przeznaczone dla pracowników i właścicieli firm, zajmujących się sprzedażą oraz obsługą klienta. W czasie warsztatu zostaną przedstawione techniki sprzedaży oraz wywierania wpływu. Celem szkolenia jest podniesienie efektywności komunikacji i wyników sprzedażowych w całym procesie sprzedaży, a także w obsłudze Klienta i budowaniu z nim długotrwałych, pozytywnych relacji. Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności prowadzenia kolejnych etapów sprzedaży, a w tym m.in. badania potrzeb i oczekiwań Klienta oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy w oczach obecnych i potencjalnych Klientów.
Termin i miejsce: 17.11.2011, Gdynia
Czas: 6 godzin, 09:00 – 15:00
Cena: 250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;
1. Budowanie relacji z Klientem
* Budowanie relacji między sprzedawcą a Klientem – komunikacja, intencje, szumy, stereotypy,
* Autoprezentacja – jak pozyskać zaufanie, sympatię i wiarygodność,
* Wielka piątka komunikacji: aktywne słuchanie, pytania otwarte, parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie.
2. Sprzedaż i obsługa Klienta
* Telemarketing – sprzedaż przez telefon. Schemat i zasady,
* Stwórz dobrą ofertę! – jak przedstawić produkt… na papierze,
* Korespondencja mailowa z Klientem.
3. Techniki sprzedaży i metody wywierania wpływu
* Określenie celów sprzedaży,
* Siedem zasad wywierania wpływu,
* Zwroty pro i anty sprzedażowe,
* Sprzedaż za pomocą języka korzyści (model Cechy-Zalety-Korzyści).
4. Trudne sytuacje handlowe
* Jak mówić o cenie?,
* Reklamacje, agresja i niezadowolenie Klienta,
* Asertywność w relacji z Klientem.
5. Koniec wieńczy dzieło, czyli o skutecznych technikach negocjacji i finalizacji
* Podstawy negocjacji – kooperacja, rywalizacja czy merytoryka?,
* Techniki zamykające: technika pytań zamkniętych, drobnych alternatyw, trybu warunkowego, domniemanej zgody.