Ogłoszenia targów i szkoleń
Strategia komunikacji wewnętrznej
Status | |
---|---|
Miejsce | Podkarpackie Nowy Sącz |
Data rozpoczęcia | 2013-04-27 |
Data zakończenia | 2012-04-28 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2616/strategia-komunikacji-wewnetrznej |
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Strategia komunikacji wewnętrznej to szkolenie dające solidne
podstawy w zakresie zasad i metod przygotowywania strategii komunikacji
wewnętrznej w organizacji.
Cele szkolenia1. Poziom wiedzy – uczestnik:• wie, co to jest komunikacja wewnętrzna• wie, kto uczestniczy w procesie komunikacji• wie, kiedy powinno się prowadzić komunikację wewnętrzną• zna elementy strategii komunikacji wewnętrznej• zna najważniejsze narzędzia wykorzystywane w komunikacji wewnętrznej• zna najważniejsze zasady i największe błędy w komunikacji wewnętrznej 2. Poziom umiejętności – uczestnik:• potrafi określić cele i zadania komunikacji wewnętrznej• potrafi dokonać audytu komunikacji wewnętrznej• potrafi opracować strategię komunikacji wewnętrznej• potrafi dokonać ewaluacji opracowanej strategii komunikacji wewnętrznej3. Poziom postaw – uczestnik:• rozumie, jak ważną rolę odgrywa komunikacja wewnętrzna w organizacji• jest przekonany o roli audytu komunikacyjnego w budowaniu skutecznej strategii komunikacji wewnętrznej• jest świadomy wagi działań ewaluacyjnych w odniesieniu do strategii komunikacji wewnętrznejKorzyści dla uczestników szkolenia:• Zajęcia prowadzi praktyk z komunikacji wewnętrznej• Metodyka nauczania oparta jest na najlepszych praktykach szkoleń biznesowych• Program przeszedł wielokrotną weryfikację w różnych grupach docelowych• Przewaga części warsztatowej pokazującej praktyczną stronę budowy strategii komunikacji wewnętrznejProgram szkolenia
1. Komunikacja wewnętrzna jako element wizerunku organizacji• Co to jest komunikacja wewnętrzna?• Jakie są cele komunikacji wewnętrznej?• Kto uczestniczy w procesie komunikacji?• Kiedy dbać o komunikację wewnętrzną?2. Audyt komunikacji wewnętrznej, czyli wstęp do budowy strategii komunikacji wewnętrznej3. Elementy strategii komunikacji wewnętrznej• Analiza sytuacji wyjściowej• Cele komunikacji wewnętrznej• Grupy docelowe• Narzędzia • Harmonogram• Budżet• Ewaluacja działań4. Narzędzia komunikacji wewnętrznej• Narzędzia standardowe• Nowe media w komunikacji wewnętrznej5. Ewaluacja strategii komunikacji wewnętrznej• Kontrola wdrożenia• Kontrola efektywności6. Najważniejsze zasady i najczęstsze błędy w komunikacji wewnętrznej