Ogłoszenia targów i szkoleń
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 21-22.10.2013 HILLWAY 200 zł rabatu!
Status | |
---|---|
Miejsce | Śląskie Wisła |
Data rozpoczęcia | 2012-09-17 |
Data zakończenia | 2012-09-18 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/6424/strategie-obslugi-klienta-obsluga-klienta-strategiczna-przewaga-firmy-21-22102013-hillway-200-zl-rabatu |
Kontakt
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
Opis
Zobacz szczegółowy opis szkolenia, cele, korzyści i promocje:http://www.hillway.pl/strategie-obslugi-klienta-obsluga-klienta-strategiczna-przewaga-firmy-szkolenie-otwarte-dla-menadzerow/"Trzymaj się z dala od ludzi, którzy tłamszą twoje marzenia. Mali ludzie zawsze to robią. Jednak naprawdę wielcy sprawiają, że Ty także możesz stać się wielki."- Mark Twain