Ogłoszenia targów i szkoleń
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta – strategiczna przewaga firmy 04-05.11.2013 – szkolenie otwarte dla menadżerów Warszawa HILLWAY
Status | |
---|---|
Miejsce | Śląskie Wisła |
Data rozpoczęcia | 2012-09-17 |
Data zakończenia | 2012-09-18 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/5285/strategie-obslugi-klienta-obsluga-klienta--strategiczna-przewaga-firmy-04-05112013--szkolenie-otwarte-dla-menadzerow-warszawa-hillway |
Kontakt
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
Opis
Zobacz szczegółowy opis szkolenia, cele, korzyści i promocje:http://www.hillway.pl/strategie-obslugi-klienta-obsluga-klienta-strategiczna-przewaga-firmy-szkolenie-otwarte-dla-menadzerow/W trakcie szkolenia wskażemy czynniki, które wpływają na zadowolenie i
lojalność Klienta. Przekażemy uczestnikom wiedzę, co robić, a czego nie
robić, aby firma budowała swoją pozycję rynkową przez doskonałą
obsługę.