Ogłoszenia targów i szkoleń
SYSTEM OCEN OKRESOWYCH - Motywująca rozmowa oceniająca
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Krynica Zdrój |
Data rozpoczęcia | 2012-12-06 |
Data zakończenia | 2012-12-08 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/1890/system-ocen-okresowych-motywujaca-rozmowa-oceniajaca |
Kontakt
Europejski Instytut Psychologii Biznesu
Opis
PEŁNA OFERTA SZKOLEŃ DOSTĘPNA NA STRONIE INTERNETOWEJ: www.eipb.pl
CEL SZKOLENIA
Przygotowanie kadry kierowniczej do przeprowadzania ocen okresowych pracowników.
PROGRAM SZKOLENIA
MIEJSCE SYSTEMU OCEN OKRESOWYCH W POLITYCE PERSONALNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA.
Najważniejsze cele oceny.
Założenia systemu ocen okresowych.
Wymagania stawiane systemom ocen.
Omówienie korzyści wynikających z wprowadzenia systemu dla przełożonych, podwładnych, firmy, klientów.
Konsekwencje braku oceny pracowników.Uwarunkowania systemu ocen
(cele strategiczne firmy, metoda zarządzania, styl kierowania,
autorytet oceniających, wiek pracowników).
USTALENIE KRYTERIÓW OCENY.
Kryteria dotyczące efektywności.
Kryteria dotyczące kwalifikacji.
Kryteria dotyczące zachowań.
Kryteria osobowościowe.
ZASADY PROWADZENIA ROZMÓW Z OCENIANYMI PRACOWNIKAMI.Schemat przebiegu rozmowy oceniającej.
- Przygotowanie.- Rozpoczęcie rozmowy.
- Zachęcenie do samooceny pracownika.
- Przedstawienie oceny przez przełożonego.
- Podsumowanie.
- Uzgodnienie działań na przyszłość.
- Kontrola działań.
Zasady udzielania informacji zwrotnych (Rozwijanie umiejętności wyrażania pochwał i uwag krytycznych).
TYPOWE BŁĘDY POPEŁNIANE W TRAKCIE OCENY I SPOSOBY ICH ELIMINACJI.Błędy techniczne.
Błędy w sposobie oceniania.
Jak unikać błędów oceny?
UZGODNIENIE DZIAŁAŃ NA PRZYSZŁOŚĆ - WSPÓLNE USTALENIE CELÓW.
Rozmowa z trudnym pracownikiem (Co zrobić jeśli pracownik pracuje w sposób, z którego przełożony nie jest zadowolony?)