Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Systemy motywowania pracowników

Systemy motywowania pracowników
Status
Miejsce Małopolskie Kraków
Data rozpoczęcia 2013-10-28
Data zakończenia 2013-10-29
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2907/systemy-motywowania-pracownikow
Email
Kontakt
Biznes Edukator Sp. z o. o.
Opis
Cele szkolenia:dowiesz się dlaczego motywowanie pracowników jest tak ważne i jakie skutki może rodzić brak motywacji poznasz płacowe i pozapłacowe metody motywowania dowiesz się jaką strategię motywacyjną najlepiej przyjąć w zależności od cech osobowości pracownika nauczysz się napędzać pracowników do rozwoju poprzez odpowiednie motywowaniezwiększysz efektywność motywowaniaProgram szkolenia: MODUŁ I SZKOLENIA: Wstęp do szkoleniaPrzedstawienie i wzajemne poznanie trenera i uczestników Prezentacja planu i celów szkolenia Ustalenie zasad związanych z przebiegiem szkolenia Ćwiczenie indywidualne "co dla mnie znaczy motywacja?" Dyskusja : czym jest motywacja, moje rozumienie motywacji, stereotypy na temat motywacji MODUŁ II SZKOLENIA: Podstawowe teorie motywacji, czego mogą nas nauczyć?Co nas motywuje: Co motywuje szefów? Co motywuje podwładnych?Na ile jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby motywacyjne swoich podwładnych?Najważniejsze teorie motywacji (Maslow, Herzberg, Adams, McClelland).Co z nich ma zastosowanie w realiach pracy uczestników szkolenia? MODUŁ III SZKOLENIA: Motywacja w organizacjiDlaczego motywacja jest ważna w organizacji?Konsekwencje braku uwzględnienia czynnika motywacyjnego w strategii organizacji.Czy moja organizacja jest nastawiona na motywowanie - ćwiczenieCzy pieniądze motywują czy mobilizują? Przegląd systemów płacowych uwzględniających czynnik motywacyjny.Rozwój pracownika w organizacji nastawionej na motywowanie. MODUŁ IV SZKOLENIA: Motywowanie bez finansówDekalog motywacji – 10 praw skutecznego motywowania.Motywacja wewnętrzna - co naprawdę jest ważne   Źródła prawdziwej motywacji.Na ile szef może docierać do tych źródeł?Gdzie jest granica w poszanowaniu prywatności pracownika? Czynniki motywacji pozafinansowej, czym dysponuje przełożony. Analiza czynników motywacji. Poszukiwanie realnych sposobów motywowania podwładnych MODUŁ V SZKOLENIA: Motywacyjny łańcuch kierowaniaFunkcje kierownicze a motywowanie pracowników Stymulowanie działań pracowników i zerwanie z rutyną Utrzymywanie członków zespołu  w pozytywnym napięciuZachęcanie do kreatywności i docenianie postępów Umiejętność gratulowania sukcesuSztuka słuchania i informowania: dobór właściwego tonu wypowiedzi Umiejętność przekonania do akceptacji ambitnych celówAnaliza osiągnięć pracownika okazją do ponownego zmobilizowania goZaplanowanie i przemyślane wdrożenie procesu delegowania10 podstawowych kroków:co możesz delegować?kto jest odbiorcą delegowanej władzyjaką część swojej władzy delegowaćjaki będzie wymagany poziom nauki i nadzorujak motywować pracownika do wykonania zadanianadzorowanie realizacjitworzenie systemu kontroliprzekazywanie zadaniainformowanie innych o przedsięwziętych działaniachprzekształcanie delegowania władzy w stały element zarządzania i motywowania. MODUŁ VI SZKOLENIA: Mój styl kierowania a motywowanieMój styl kierowania - test Podstawowe style kierowania: które są skuteczne a które nie?Określenie własnego stylu i dobieranie do niego narzędzi motywowania. Analiza zespołu podstawą do zastosowania stylu zarządzania. Teoria BlanchardaJak umiejętnie rozwijać własny styl i podążać za zespołem? Techniki do zastosowaniaMODUŁ VII SZKOLENIA: Trzy postawy szefa, umiejętności interpersonalne w motywowaniuTrzy postawy  szefa – potrzebne w zależności od okoliczności.1 bieg - Kiedy szef nakazuje? – nastawienie na Ja2 bieg - Kiedy negocjuje? – nastawienie na My3 bieg - Kiedy prosi? – nastawienie na TyKiedy użyć właściwą postawę i jak to wpływa na zespół?Reguły motywującej komunikacji kierowniczejPoszukiwanie źródeł automotywacji – samotność szefaMODUŁ VIII SZKOLENIA: Motywowanie na co dzieńRównowaga w nagradzaniu i karaniu.Efekt aureoli.Jak odróżnić wykonywanie obowiązków od postaw zasługujących na wyróżnienie?Błędy w nagradzaniu.Ile kategorii nagród mogę stworzyć?Jak odróżnić pochwałę od bezwartościowego komplementu? Kara jako narzędzie dyscyplinowania.Czy kara może motywować?Jak karać, żeby nie demotywować?Błędy popełniane podczas karania.Radzenie sobie w konkretnych trudnych sytuacjach  zdemotywowany pracownik,  zdemotywowany zespół.Jak motywacja wpływa na wynik jednostki, zespołu, firmy?Miejsce szkolenia:Informacja o dokładnym miejscu, w którym odbędzie się szkolenie, zostanie Państwu przekazana najpóźniej na tydzień przed terminem szkolenia. Zapisy:W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie i odesłanie faxem lub mailem formularza zgłoszenia (.pdf), który znajduje się na naszej stronie internetowej http://www.biznesedukator.pl/szkolenia-otwarte/szkolenie-systemy-motywowania-pracowniko/989.html (przycisk \"Zamów\") Kontakt:W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia, prosimy o kontakt:mailowy: szkolenia@biznesedukator.pllub telefoniczny: (22) 649 15 83 Zapraszamy także do zapoznania się z całą naszą ofertą na stronie: www.biznesedukator.pl