Ogłoszenia targów i szkoleń
Systemy motywowania pracowników
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Kraków |
Data rozpoczęcia | 2013-10-28 |
Data zakończenia | 2013-10-29 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2907/systemy-motywowania-pracownikow |
Kontakt
Biznes Edukator Sp. z o. o.
Opis
Cele szkolenia:dowiesz się dlaczego motywowanie pracowników jest tak ważne i jakie skutki może rodzić brak motywacji
poznasz płacowe i pozapłacowe metody motywowania
dowiesz się jaką strategię motywacyjną najlepiej przyjąć w zależności od cech osobowości pracownika
nauczysz się napędzać pracowników do rozwoju poprzez odpowiednie motywowaniezwiększysz efektywność motywowaniaProgram szkolenia:
MODUŁ I SZKOLENIA: Wstęp do szkoleniaPrzedstawienie i wzajemne poznanie trenera i uczestników Prezentacja planu i celów szkolenia Ustalenie zasad związanych z przebiegiem szkolenia Ćwiczenie indywidualne "co dla mnie znaczy motywacja?" Dyskusja : czym jest motywacja, moje rozumienie motywacji, stereotypy na temat motywacji
MODUŁ II SZKOLENIA: Podstawowe teorie motywacji, czego mogą nas nauczyć?Co
nas motywuje: Co motywuje szefów? Co motywuje podwładnych?Na
ile jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby motywacyjne swoich
podwładnych?Najważniejsze
teorie motywacji (Maslow, Herzberg, Adams, McClelland).Co
z nich ma zastosowanie w realiach pracy uczestników szkolenia?
MODUŁ III SZKOLENIA: Motywacja w organizacjiDlaczego motywacja jest ważna w organizacji?Konsekwencje braku uwzględnienia czynnika motywacyjnego w strategii organizacji.Czy moja organizacja jest nastawiona na motywowanie - ćwiczenieCzy pieniądze motywują czy mobilizują? Przegląd systemów płacowych uwzględniających czynnik motywacyjny.Rozwój pracownika w organizacji nastawionej na motywowanie.
MODUŁ IV SZKOLENIA: Motywowanie bez finansówDekalog motywacji – 10 praw skutecznego motywowania.Motywacja wewnętrzna - co naprawdę jest ważne Źródła prawdziwej motywacji.Na ile szef może docierać do tych źródeł?Gdzie jest granica w poszanowaniu prywatności pracownika? Czynniki motywacji pozafinansowej, czym dysponuje przełożony. Analiza czynników motywacji. Poszukiwanie realnych sposobów motywowania podwładnych
MODUŁ V SZKOLENIA: Motywacyjny łańcuch kierowaniaFunkcje kierownicze a motywowanie pracowników Stymulowanie działań pracowników i zerwanie z rutyną Utrzymywanie członków zespołu w pozytywnym napięciuZachęcanie do kreatywności i docenianie postępów Umiejętność gratulowania sukcesuSztuka słuchania i informowania: dobór właściwego tonu wypowiedzi Umiejętność przekonania do akceptacji ambitnych celówAnaliza osiągnięć pracownika okazją do ponownego zmobilizowania goZaplanowanie i przemyślane wdrożenie procesu delegowania10 podstawowych kroków:co możesz delegować?kto jest odbiorcą delegowanej władzyjaką część swojej władzy delegowaćjaki będzie wymagany poziom nauki i nadzorujak motywować pracownika do wykonania zadanianadzorowanie realizacjitworzenie systemu kontroliprzekazywanie zadaniainformowanie innych o przedsięwziętych działaniachprzekształcanie delegowania władzy w stały element zarządzania i motywowania.
MODUŁ VI SZKOLENIA: Mój styl kierowania a motywowanieMój styl kierowania - test Podstawowe style kierowania: które są skuteczne a które nie?Określenie własnego stylu i dobieranie do niego narzędzi motywowania. Analiza zespołu podstawą do zastosowania stylu zarządzania. Teoria BlanchardaJak umiejętnie rozwijać własny styl i podążać za zespołem? Techniki do zastosowaniaMODUŁ VII SZKOLENIA: Trzy postawy szefa, umiejętności interpersonalne w motywowaniuTrzy postawy szefa – potrzebne w zależności od okoliczności.1 bieg - Kiedy szef nakazuje? – nastawienie na Ja2 bieg - Kiedy negocjuje? – nastawienie na My3 bieg - Kiedy prosi? – nastawienie na TyKiedy użyć właściwą postawę i jak to wpływa na zespół?Reguły motywującej komunikacji kierowniczejPoszukiwanie źródeł automotywacji – samotność szefaMODUŁ VIII SZKOLENIA: Motywowanie na co dzieńRównowaga w nagradzaniu i karaniu.Efekt aureoli.Jak odróżnić wykonywanie obowiązków od postaw zasługujących na wyróżnienie?Błędy w nagradzaniu.Ile kategorii nagród mogę stworzyć?Jak odróżnić pochwałę od bezwartościowego komplementu? Kara jako narzędzie dyscyplinowania.Czy kara może motywować?Jak karać, żeby nie demotywować?Błędy popełniane podczas karania.Radzenie sobie w konkretnych trudnych sytuacjach zdemotywowany pracownik, zdemotywowany zespół.Jak motywacja wpływa na wynik jednostki, zespołu, firmy?Miejsce szkolenia:Informacja o dokładnym miejscu, w którym odbędzie się szkolenie, zostanie Państwu przekazana najpóźniej na tydzień przed terminem szkolenia. Zapisy:W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie i odesłanie faxem lub mailem formularza zgłoszenia (.pdf), który znajduje się na naszej stronie internetowej http://www.biznesedukator.pl/szkolenia-otwarte/szkolenie-systemy-motywowania-pracowniko/989.html (przycisk \"Zamów\") Kontakt:W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia, prosimy o kontakt:mailowy: szkolenia@biznesedukator.pllub telefoniczny: (22) 649 15 83 Zapraszamy także do zapoznania się z całą naszą ofertą na stronie: www.biznesedukator.pl