Ogłoszenia targów i szkoleń
Szkolenia z umiejętności miękkich: Obsługa klienta, Zarządzanie potencjałem pracownika, Zwolnienia monitorowane.
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2013-07-25 |
Data zakończenia | 2021-07-25 |
www | http://magdalesiak.pl |
biuro@magdalesiak.pl |
Kontakt
Magda Lesiak & Partnerzy
telefon: 604 444 162
Opis
Szkolenia, warsztaty, doradztwo, coaching, tworzenie procesów standaryzacyjnych z zakresu umiejętności miękkich:
• Obsługa klienta:
- Jak opracować funkcjonalne standardy obsługi klienta, zarazem przyjazne dla pracownika?
- Jak wdrażać standardy obsługi klienta?
- Jak sprawić, aby pracownicy mieli postawę prokliencką?
- Jak motywować do lepszej sprzedaży w obsłudze klienta?
- W jaki sposób zarządzać satysfakcją klienta?
- Jak zapobiegać wypaleniu zawodowemu w zawodach wymagających bezpośredniej współpracy z klientem?
• Zarządzanie potencjałem pracownika:
- W jaki sposób nauczyć pracowników efektywnego komunikowania się w sytuacjach zawodowych?
- W jaki sposób zarządzać zróżnicowanym pod względem wieku, płci i kultury zespołem?
- Jak pomóc pracownikom z innego obszaru kulturowego zaadaptować się w polskim środowisku pracy?
- Jak wspierać młodych pracowników w ich rozwoju zawodowym?
- Jak utrzymać w aktywności zawodowej pracowników 45+?
- Jak sprawić, aby pracownicy czuli się pewnie i bezpiecznie w środowisku pracy?
- Jak pomagać pracownikom w zachowaniu równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym?
• Zwolnienia monitorowane (outplacement):
- W jaki sposób przeprowadzać reorganizację i zwolnienia indywidualne i grupowe w firmie?
- Jak przygotować pracowników do procesu zmian i zwolnień?
- Jak przygotować efektywny projekt outplacementowy?
- Jak wspierać zwalnianych pracowników w sytuacji zmiany i poszukiwania pracy?
- Jak sprawić, aby pozostający pracownicy czuli się pewnie i bezpiecznie w środowisku pracy?
- Jak wdrażać pozostałych pracowników w nowe obowiązki?
Więcej informacji na stronie: http://MagdaLesiak.pl/oferta