Ogłoszenia targów i szkoleń
Szkolenie i warsztaty- od informacji prasowej do claimów
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Kraków |
Data rozpoczęcia | 2013-11-14 |
Data zakończenia | 2013-11-14 |
www | http://www.luckymonday.pl/index.php/szkolenia-i-warsztaty-pr |
k.rynduch@luckymonday.pl |
Kontakt
osoba kontaktowa: Katarzyna Rynduch,Lucky Monday PR & Events .
Opis
Agencja Lucky Monday PR & Events zaprasza na szkolenie PR: Od informacji prasowej do claimów, które odbędzie się 14 listopada 2013 w Krakowie. Zgłoszenia do 8 listopada 2013. Udział w zajęciach już od 80 zł/os. !!Zapraszamy!
Opis i grupy docelowe:
Szkolenie skierowane jest do pracowników działów PR, marketingu, promocji, specjalistów marketingu, rzeczników prasowych, osób odpowiedzialnych za wizerunek firmy/organizacji, menedżerów, asystentów zarządu oraz wszystkich osób, które chcą poznać metody tworzenia tekstów informacyjnych i reklamowych.
PROGRAM:
I CZĘŚĆ - SZKOLENIE (3 h):
PR a Reklama – różnice w przekazie
Zasady opracowania tekstów: informacji i nagłówków
Graficzne zasady tworzenia informacji prasowej
Formuła AIDA
Metoda SOLAADS
Schemat odwróconej piramidy
Slogan i claim – czy znaczą to samo?
Zasady współpracy z mediami - savoir vivre
Najczęściej popełniane błędy w komunikacji z dziennikarzami i grupami docelowymi
II CZĘŚĆ - WARSZTATY (3 h): ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja moderowana, analiza case studies, quiz.
Informacja prasowa:
Tworzenie tytułów informacji prasowych
Opracowanie leadu informacji prasowej
Przeredagowanie informacji wg potrzeb
Jak podnieść atrakcyjność tekstu: popularne środki stylistyczne
Claim, slogan i nagłówek
Tworzenie sloganów dla wskazanych produktów, usług, idei
Claim – tworzenie alternatywnych claimów znanych marek
10 sposobów na najlepszy nagłówek
Case studies - analiza przykładów na podstawie aktualnych kampanii reklamowych
Miejsce szkolenia: Instytut Turystyki w Krakowie
Trener: Anna Wrzesińska - Praktyk public relations z wieloletnim doświadczeniem. Autorka strategii PR i promocji dla organizacji i instytucji z sektora Kultury i Sztuki, jak również dla firm z branż: Edukacyjnej, IT i Nowych Technologii, Motoryzacyjnej, Finansowej. Obecnie prowadzi własną agencję Lucky Monday PR&Events, specjalizując się w kompleksowym doradztwie dla organizacji pozarządowych i firm. Trener w zakresie zintegrowanej komunikacji, public relations, tworzenia kampanii społecznych i promocji projektów dotowanych (ASOS,FIO,POKL, granty szwajcarskie i norweskie). Absolwentka Instytutu Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej, na której studia public relations ukończyła z wyróżnieniem.
Koszt uczestnictwa już od 80 zł brutto!
Więcej na:
http://www.luckymonday.pl/index.php/szkolenia-i-warsztaty-pr