Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Szkolenie narzędzia do analiz rynkowych i projektowania raportów sprzedaży - CR/KIELMSP (EFS).

Szkolenie narzędzia do analiz rynkowych i projektowania raportów sprzedaży - CR/KIELMSP (EFS).
Status
Miejsce Lubelskie Lublin
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3874/szkolenie-narzedzia-do-analiz-rynkowych-i-projektowania-raportow-sprzedazy-crkielmsp-efs
Email
Kontakt
Altkom Akademia
Opis
Projekt: IT na miarę potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw z województwa Świętokrzyskiego. Blok tematyczny A Sprzedaż i marketing. Narzędzia do analiz rynkowych i projektowania raportów sprzedaży. Altkom Akademia zaprasza do udziału w projekcie: IT na miarę potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw z województwa Świętokrzyskiego, którego głównym celem jest przekształcenie pracowników MŚP z woj. świętokrzyskiego w kadrę wyspecjalizowaną w konkretnych umiejętnościach IT. Projekt przewiduje objęcie wsparciem 230 uczestników (w tym min. 131 kobiet) w zakresie zaawansowanego zastosowania aplikacji biurowych. Więcej informacji dotyczących szkoleń dofinansowanych można uzyskać na stronie internetowej projektu lub kontaktując się z naszym konsultantem:Małgorzata Smalej-Smarkalatel: 224170193e-mail: Malgorzata.Smalej-Smarkala@altkom.pl Osoby wyrażające chęć uczestnictwa w projekcie prosimy o wypełnienie Karty zgłoszenia zamieszczonej na stronie internetowej projektu i przesłanie jej (skan dokumentu) na adres email: Malgorzata.Smalej-Smarkala@altkom.pl Tematy zajęć: 1. Omówienie produktów z grupy Crystal firmy Business Objects. o wersie Crystal Reports o Crystal Enterprise/ Server. 2. Omówienie interfejsu programu Crystal Reports. o paski narzędziowe i menu o dostosowywanie środowiska pracy. 3. Tworzenie raportów. o kreator raportów (raport etykiet adresowych, raport tabelaryczny) o sposoby połączenia z różnymi źródłami danych o dodawanie tabel o widok projektu i podglądu wydruku o umieszczanie obiektów w raporcie o formatowanie obiektów o zapisywanie raportu. 4. Filtrowanie danych. o definiowanie kryteriów filtrowania o zmiana kryteriów filtrowania. 5. Organizowanie danych w raporcie. o sortowanie o grupowanie o tworzenie oraz wstawianie pól podsumowujących dane. 6. Dostosowywanie i formatowanie raportu. o wstawianie elementów graficznych o dodawanie etykiet tekstowych o wstawianie pól specjalnych o dodawanie hiperłączy o formatowanie sekcji o formatowanie warunkowe. 7. Definiowanie prostych formuł. o stosowanie formuł w raporcie o tworzenie formuły o obliczenia o proste operacje warunkowe o operacje na tekstach o operacje na datach o wybór danych do analizy graficznej. 8. Definiowanie prostych wyrażeń SQL. o stosowanie wyrażeń SQL w raporcie o tworzenie prostego wyrażenia SQL o obliczenia o operacje na tekstach. 9. Tworzenie raportów podsumowujących dane za pomocą tabeli krzyżowych (Cross- Tab). o tworzenie raportu z tabelą krzyżową o formatowanie tabeli krzyżowej. 10. Tworzenie wykresów. o wybór danych do analizy graficznej o dobieranie typu wykresu do charakteru zjawiska o formatowanie wykresu. 11. Drukowanie raportów. o ustawienia strony o opcje wydruku. 12. Tworzenie raportów parametrycznych. o definiowanie parametrów o kontrola poprawności podawanych wartości w parametrach o stosowanie parametrów dyskretnych i zakresowych o tworzenie raportów z wieloma parametrami wejściowymi o sortowanie i grupowanie przy użyciu parametrów o formatowanie warunkowe przy zastosowaniu parametrów. 13. Tworzenie raportów podsumowujących dane pochodzące z kostek OLAP o definiowanie źródła danych dla tabeli reprezentującej dane z kostki OLAP o tworzenie raportu bazującego na kostce OLAP o formatowanie tabeli z danymi z kostki OLAP. 14. Definiowanie zaawansowanych formuł. o używanie funkcji i operatorów o stosowanie zmiennych o zakres widoczności zmiennych o praca z tablicami. 15. Zaawansowane formatowanie sekcji. o stosowanie formuł do formatowanie sekcji o pokazywanie/ukrywanie sekcji w zależności od spełnienia określonych warunków. 16. Zaawansowane możliwości grupowania danych. o stosowanie sum bieżących (Running Total Expert) o zaawansowane opcje podsumowań. 17. Definiowanie podraportu w raporcie głównym. 18. Tworzenie raportów z alertami. o definiowanie alertów o stosowanie alertów parametrycznych. 19. Wykorzystanie języka SQL w raporcie. o stosowanie wyrażeń SQL o tworzenie kwerendy SQL dla raportu o podstawy składni języka SQL o edycja kwerendy SQL.  Projekt przewiduje 4 bloki tematyczne: Blok tematyczny A: SPRZEDAŻ I MARKETING Moduł 1: Narzędzia do analiz rynkowych i projektowania raportów sprzedaży (3 dni) Moduł 2: Narzędzia do projektowania ofert i dokumentów marketingowych (3 dni ) Moduł 3: Projektowanie profesjonalnych prezentacji firmowych (3 dni) Blok tematyczny B: FINANSE, KSIĘGOWOŚĆ , KADRY I PŁACE Moduł 1: Narzędzia do projektowania raportów podatkowych, rachunkowych i księgowych (3 dni) Moduł 2: Narzędzia do projektowania raportów płacowych (3 dni) Blok tematyczny C: MENADŻEROWIE Moduł 1: Tworzenie prezentacji dla menagerów (3 dni) Moduł 2: Planowanie realizacji projektów (2 dni) Moduł 3: Kontrola i analiza realizacji projektu (2 dni) Moduł 4: Narzędzia analityczne w pracy menagera (4 dni) Blok tematyczny D: ANALIZA DANYCH Moduł 1: Automatyczne wyodrębnianie i transformacja danych (3 dni) Moduł 2: Projektowanie baz do przetwarzania informacji (4 dni) Moduł 3: Projektowanie systemów raportowych (4 dni) Moduł 4: Automatyzacja tworzenia raportów (3 dni) Każda osoba wybiera 2 dowolne moduły szkoleniowe spośród wszystkich bloków tematycznych (zgodnie z potrzebami stanowiska pracy co zwiększa efektywność szkoleń).  Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia: Umożliwienie uczestnikom podniesienia poziomu kwalifikacji (wiedzy i umiejętności) w zakresie zaawansowanego wykorzystania aplikacji biurowych. Umożliwienie podniesienia poziomu świadomości uczestników w zakresie możliwości praktycznego zastosowania posiadanych umiejętności komputerowych do potrzeb wynikających z zajmowanego stanowiska pracy.