Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Sztuka profesjonalnej prezentacji sprzedażowej

Sztuka profesjonalnej prezentacji sprzedażowej
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/52/sztuka-profesjonalnej-prezentacji-sprzedazowej
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Sztuka profesjonalnej prezentacji sprzedażowej>>>Celem szkolenia jest rozwój zaawansowanych umiejętności prezentacji, wykorzystywanych podczas spotkań handlowych. Uczestnicy poznają sposoby przygotowania się i przeprowadzenia skutecznej prezentacji dostosowanej do okoliczności – prezentacji sprzedażowej dla jednego klienta, jak i dla większej liczby osób. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:- dobrać techniki prezentacji w zależności od odbiorcy- przygotować przekonującą prezentację- posługiwać się narzędziami wspierającymi przekaz- wykorzystywać efektywne techniki prezentacji- skutecznie przekonywać do produktu lub usługi- panować nad emocjami swoimi i odbiorcy PROGRAM SZKOLENIA: ASPEKTY TECHNICZNE Wybór technik prezentacyjnych: -ustalenie celu prezentacji-określenie profilu i liczebności odbiorców-uwzględnienie miejsca i czasu prezentacji Opracowanie prezentacji: -fundamentalne elementy przygotowania-dobór strategii i opracowanie struktury prezentacji-elastyczność – opracowanie planu B-lista kluczowych pytań Narzędzia prezentacji: -rodzaje i charakterystyka narzędzi wspierających prezentację-techniki wykorzystania pomocy audiowizualnych-zalety i wady poszczególnych narzędzi-przygotowanie materiałów dla uczestników Aranżacja miejsca prezentacji: -organizacja przestrzeni-dodatkowe kwestie, o które musimy zadbać-lista kontrolna UMIEJĘTNOŚCI PREZENTACYJNE Komunikacja podczas prezentacji: -czynniki skuteczności prezentacji-rola komunikacji słownej i mowy ciała-odpowiadanie na trudne pytania-radzenie sobie z zastrzeżeniami Oddziaływanie na odbiorców: -otwarcie prezentacji-strategie argumentacji-utrzymywanie uwagi i angażowanie odbiorców-działanie w sytuacjach trudnych-dobre praktyki i najczęściej popełniane błędy Zarządzanie stresem: -pewność siebie-postawa-operowanie głosem-kontrola czasu-ćwiczenia antystresowe Ćwiczenie prezentacji: -wystąpienia przed grupą-rozwojowa informacja zwrotna Podsumowanie: -dobre praktyki i najczęściej popełniane błędy-opracowanie własnego planu działania Szkolenie prowadzi: Mirosław Plak Trener biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.SZKOLENIA