Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Techniki prowadzenia rozmów z pracownikami

Techniki prowadzenia rozmów z pracownikami
Status
Miejsce Śląskie Wisła
Data rozpoczęcia 2013-11-25
Data zakończenia 2013-11-26
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3039/techniki-prowadzenia-rozmow-z-pracownikami
Email
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Warsztaty przeznaczone są dla menedżerów, którzy na co dzień kierują pracownikami. W czasie szkolenia odpowiemy na pytanie jak dobrze wypełniać swoją rolę i komunikować się w sposób rzeczowy, zrozumiały i wolny od negatywnych emocji, nie wzbudzając sprzeciwu a motywując do zmian.Korzyści ze szkolenia:Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili:•    określić swoje predyspozycje i wyzwania komunikacyjne,•    wcielić w życie wypracowane narzędzia doskonalenia w zakresie prowadzenia dobrych rozmów menedżerskich,•    wykazać w jaki sposób dobra komunikacja z pracownikami wpływa na osiągane przez nich wyniki,•    dostosować zachowania komunikacyjne do potrzeb i możliwości poszczególnych pracowników,•    komunikować cele, delegować zadania w jasny i zrozumiały sposób,•    poprowadzić rozmowę monitorującą, oceniającą pracę, zwalniającą,•    przekazać informację zwrotną zgodnie z zasadami dobrej komunikacji.Uczestnicy wypracowują narzędzia, które mogą wykorzystać w codziennej pracy już następnego dnia.Program szkolenia:I.    Zasady prowadzenia rozmów z pracownikami1)    Rozpoznawanie typów osobowościowych2)    Kompetencje niezbędne w prowadzeniu rozmów3)    Zachowania niewerbalne ułatwiające i utrudniające dobry kontaktII.    Przekazywanie informacji zwrotnych1)    Zasady udzielania feedbacku2)    Wyrażanie uznania – pułapki chwalenia pracowników3)    Diagnoza przyczyn określonych zachowań pracownika4)    Rozmowa korygująca5)    Błędy popełniane w procesie ocenianiaIII.    Rozmowa rozwojowa1)    Określenie potrzeb rozwojowych, mocnych i słabych stron pracownika2)    Rola menedżera w rozwoju pracowników3)    Metody rozwoju pracowników4)    Wyznaczenie celów i mierników oceny5)    Monitoring i ocena osiągnięcia wytyczonych celówIV.    Komunikacja w trakcie zwolnień1)    Przekazanie informacji o zwolnieniu – struktura rozmowy2)    Emocje i reakcje osób zwalnianych3)    Radzenie sobie ze stresem4)    Komunikacja wewnętrzna – komunikaty dla osób zostających w firmieV.    Komunikacja w okresie zmian1)    Informacje dotyczące planowanych zmian2)    Osłabianie oporu i niepokoju pracowników3)    Proces angażowania pracowników w proces zmian.