Ogłoszenia targów i szkoleń
Techniki prowadzenia rozmów z pracownikami
Status | |
---|---|
Miejsce | Śląskie Wisła |
Data rozpoczęcia | 2013-11-25 |
Data zakończenia | 2013-11-26 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3039/techniki-prowadzenia-rozmow-z-pracownikami |
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Warsztaty przeznaczone są dla menedżerów, którzy na co dzień kierują pracownikami. W czasie szkolenia odpowiemy na pytanie jak dobrze wypełniać swoją rolę i komunikować się w sposób rzeczowy, zrozumiały i wolny od negatywnych emocji, nie wzbudzając sprzeciwu a motywując do zmian.Korzyści ze szkolenia:Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili:• określić swoje predyspozycje i wyzwania komunikacyjne,• wcielić w życie wypracowane narzędzia doskonalenia w zakresie prowadzenia dobrych rozmów menedżerskich,• wykazać w jaki sposób dobra komunikacja z pracownikami wpływa na osiągane przez nich wyniki,• dostosować zachowania komunikacyjne do potrzeb i możliwości poszczególnych pracowników,• komunikować cele, delegować zadania w jasny i zrozumiały sposób,• poprowadzić rozmowę monitorującą, oceniającą pracę, zwalniającą,• przekazać informację zwrotną zgodnie z zasadami dobrej komunikacji.Uczestnicy wypracowują narzędzia, które mogą wykorzystać w codziennej pracy już następnego dnia.Program szkolenia:I. Zasady prowadzenia rozmów z pracownikami1) Rozpoznawanie typów osobowościowych2) Kompetencje niezbędne w prowadzeniu rozmów3) Zachowania niewerbalne ułatwiające i utrudniające dobry kontaktII. Przekazywanie informacji zwrotnych1) Zasady udzielania feedbacku2) Wyrażanie uznania – pułapki chwalenia pracowników3) Diagnoza przyczyn określonych zachowań pracownika4) Rozmowa korygująca5) Błędy popełniane w procesie ocenianiaIII. Rozmowa rozwojowa1) Określenie potrzeb rozwojowych, mocnych i słabych stron pracownika2) Rola menedżera w rozwoju pracowników3) Metody rozwoju pracowników4) Wyznaczenie celów i mierników oceny5) Monitoring i ocena osiągnięcia wytyczonych celówIV. Komunikacja w trakcie zwolnień1) Przekazanie informacji o zwolnieniu – struktura rozmowy2) Emocje i reakcje osób zwalnianych3) Radzenie sobie ze stresem4) Komunikacja wewnętrzna – komunikaty dla osób zostających w firmieV. Komunikacja w okresie zmian1) Informacje dotyczące planowanych zmian2) Osłabianie oporu i niepokoju pracowników3) Proces angażowania pracowników w proces zmian.