Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

TECHNIKI PROWADZENIA ROZMOW Z PRRACOWNIKAMI

TECHNIKI PROWADZENIA ROZMOW Z PRRACOWNIKAMI
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-03-19
Data zakończenia 2012-03-20
www http://www.wikconsulting.pl
Email szkolenia@wikconsulting.pl
Kontakt
tel. 509 66 77 98
Opis
Warsztaty przeznaczone dla menedżerów, którzy na co dzień kierują pracownikami. W czasie szkolenia odpowiemy na pytanie jak dobrze wypełniać swoją rolę i komunikować się w sposób rzeczowy, zrozumiały i wolny od negatywnych emocji, nie wzbudzając sprzeciwu a motywując do zmian. Metody szkoleniowe: Ćwiczenia indywidualne i grupowe, odgrywanie ról, analiza postaw oraz zachowań jednostek/grup pracowniczych na podstawie studiów przypadku, moderowane dyskusje. Uczestnicy wypracowują narzędzia, które mogą wykorzystać w codziennej pracy już następnego dnia. Korzyści dla uczestników: Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili: • określić swoje predyspozycje i wyzwania komunikacyjne, • wcielić w życie wypracowane narzędzia doskonalenia w zakresie prowadzenia dobrych rozmów menedżerskich, • wykazać w jaki sposób dobra komunikacja z pracownikami wpływa na osiągane przez nich wyniki, • dostosować zachowania komunikacyjne do potrzeb i możliwości poszczególnych pracowników, • komunikować cele, delegować zadania w jasny i zrozumiały sposób, • poprowadzić rozmowę monitorującą, oceniającą pracę, zwalniającą, • przekazać informację zwrotną zgodnie z zasadami dobrej komunikacji. Program: I. Zasady prowadzenia rozmów z pracownikami • Rozpoznawanie typów osobowościowych • Kompetencje niezbędne w prowadzeniu rozmów • Zachowania niewerbalne ułatwiające i utrudniające dobry kontakt II. Przekazywanie informacji zwrotnych • Zasady udzielania feedbacku • Wyrażanie uznania – pułapki chwalenia pracowników • Diagnoza przyczyn określonych zachowań pracownika • Rozmowa korygująca • Błędy popełniane w procesie oceniania III. Rozmowa rozwojowa • Określenie potrzeb rozwojowych, mocnych i słabych stron pracownika • Rola menedżera w rozwoju pracowników • Metody rozwoju pracowników • Wyznaczenie celów i mierników oceny • Monitoring i ocena osiągnięcia wytyczonych celów IV. Komunikacja w trakcie zwolnień • Przekazanie informacji o zwolnieniu – struktura rozmowy • Emocje i reakcje osób zwalnianych • Radzenie sobie ze stresem • Komunikacja wewnętrzna – komunikaty dla osób zostających w firmie.