Ogłoszenia targów i szkoleń
TECHNIKI PROWADZENIA ROZMOW Z PRRACOWNIKAMI
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-03-19 |
Data zakończenia | 2012-03-20 |
www | http://www.wikconsulting.pl |
szkolenia@wikconsulting.pl |
Kontakt
tel. 509 66 77 98
Opis
Warsztaty przeznaczone dla menedżerów, którzy na co dzień kierują pracownikami. W czasie szkolenia odpowiemy na pytanie jak dobrze wypełniać swoją rolę i komunikować się w sposób rzeczowy, zrozumiały i wolny od negatywnych emocji, nie wzbudzając sprzeciwu a motywując do zmian.
Metody szkoleniowe:
Ćwiczenia indywidualne i grupowe, odgrywanie ról, analiza postaw oraz zachowań jednostek/grup pracowniczych na podstawie studiów przypadku, moderowane dyskusje. Uczestnicy wypracowują narzędzia, które mogą wykorzystać w codziennej pracy już następnego dnia.
Korzyści dla uczestników:
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
• określić swoje predyspozycje i wyzwania komunikacyjne,
• wcielić w życie wypracowane narzędzia doskonalenia w zakresie prowadzenia dobrych rozmów menedżerskich,
• wykazać w jaki sposób dobra komunikacja z pracownikami wpływa na osiągane przez nich wyniki,
• dostosować zachowania komunikacyjne do potrzeb i możliwości poszczególnych pracowników,
• komunikować cele, delegować zadania w jasny i zrozumiały sposób,
• poprowadzić rozmowę monitorującą, oceniającą pracę, zwalniającą,
• przekazać informację zwrotną zgodnie z zasadami dobrej komunikacji.
Program:
I. Zasady prowadzenia rozmów z pracownikami
• Rozpoznawanie typów osobowościowych
• Kompetencje niezbędne w prowadzeniu rozmów
• Zachowania niewerbalne ułatwiające i utrudniające dobry kontakt
II. Przekazywanie informacji zwrotnych
• Zasady udzielania feedbacku
• Wyrażanie uznania – pułapki chwalenia pracowników
• Diagnoza przyczyn określonych zachowań pracownika
• Rozmowa korygująca
• Błędy popełniane w procesie oceniania
III. Rozmowa rozwojowa
• Określenie potrzeb rozwojowych, mocnych i słabych stron pracownika
• Rola menedżera w rozwoju pracowników
• Metody rozwoju pracowników
• Wyznaczenie celów i mierników oceny
• Monitoring i ocena osiągnięcia wytyczonych celów
IV. Komunikacja w trakcie zwolnień
• Przekazanie informacji o zwolnieniu – struktura rozmowy
• Emocje i reakcje osób zwalnianych
• Radzenie sobie ze stresem
• Komunikacja wewnętrzna – komunikaty dla osób zostających w firmie.