Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon. Nowoczesne zasady telemarketingu.

Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon. Nowoczesne zasady telemarketingu.
Status
Miejsce Małopolskie Krynica Zdrój
Data rozpoczęcia 2012-12-06
Data zakończenia 2012-12-08
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/243/techniki-skutecznej-sprzedazy-przez-telefon-nowoczesne-zasady-telemarketingu
Email
Kontakt
EVOLVO SzkoleniaandCoaching
Opis
TECHNIKI SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON.NOWOCZESNE ZASADY TELEMARKETINGU.CENA REGULARNA:  990,00 PLN CENA FIRST MINUTE:  840,00 (*)(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY: • Poznają kluczowe nowoczesne techniki sprzedaży przez telefon;• Dowiedzą się, jak zaczynać rozmowę, by wzbudzić zainteresowanie i zaufanie klienta;• Nauczą się zadawać klientom pytania, na które uzyskają odpowiedzi, jakich potrzebują;• Dowiedzą się jak docierać do osób decyzyjnych i prezentować im ofertę;• Poznają skuteczne strategie reagowania na obiekcje klientów i finalizowania sprzedaży;• Uświadomią sobie najczęściej popełniane przez telemarketerów błędy;• Nauczą się eliminować nieprzynoszące zysków czynności i efektywniej planować i wykorzystywać czas pracy.PROGRAM SZKOLENIA: I ZARZĄDZANIE CZASEM W TELESPRZEDAŻY – JAK PLANOWAĆ I WYKORZYSTYWAĆ CZAS, BY PODNIEŚĆ SWOJĄ SKUTECZNOŚĆ?• Siedem sposobów na oszczędzenie czasu i zachowanie skupienia• Zamiana działań reaktywnych na proaktywne• Umiejętność wyznaczania priorytetów, planowania i eliminowania tzw. "złodziei czasu"• Kontrola:- nad telefonem: ustal nieodwoływalne godziny intensywnego telefonowania- nad pocztą elektroniczną: przygotuj bibliotekę szablonów wiadomości- nad rozmową: wyznacz cel rozmowy i uzyskaj zaangażowanie- nad narzędziami: zacznij skutecznie wykorzystywać narzędzie, które posiadasz (CRM, poczta elektroniczna) II JAK ROZPOCZĄĆ ROZMOWĘ, BY KLIENT NIE ZREZYGNOWAŁ W CZASIE WSTĘPNEJ WYMIANY ZDAŃ?• Przedstawianie się – Twoja chwila prawdy• "Cold calls", czyli dzwonienie na zimno – tak czy nie?• Zasada wielokrotnego kontaktu• Do tanga trzeba dwojga, czyli duet: telefon + poczta elektroniczna• Strategie związane z przedstawianiem się III JAK DOCIERAĆ DO OSÓB DECYZYJNYCH?• Odwieczny dylemat telemarketera, czyli jak zidentyfikować i ominąć "strażników dostępu" (sekretarki, asystenci itd.)• Strategie docierania do osób decyzyjnych IV JAK PREZENTOWAĆ TO, CO CHCĘ SPRZEDAĆ?• Czym się różni opowiadanie od sprzedawania?• Stary vs nowy model sprzedaży - złota reguła rozmowy handlowej• Aktywne słuchanie jako klucz do sukcesu w telesprzedaży – jak i o co pytać klienta?• Prezentacja oferty:- stosowanie języka korzyści- jaka jest wasza przewaga konkurencyjna?- kolejność przedstawiania argumentów sprzedażowych – "efekt fajki"- sformułowania, których należy unikać V JAK ODPOWIADAĆ NA OBIEKCJE KLIENTÓW?• Dlaczego klienci zgłaszają zastrzeżenia?• Pięć głównych rodzajów obiekcji• Strategie radzenia sobie z zastrzeżeniami VI JAK SFINALIZOWAĆ SPRZEDAŻ?• Jak rozpoznać sygnały zakupowe wysyłane przez klienta?• Dlaczego stare sposoby finalizowania sprzedaży są dziś nieskuteczne?• Strategie finalizowania sprzedażyVII PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIACENA OBEJMUJE:• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem• autorskie materiały szkoleniowe• imienny certyfikat uczestnictwa• obiad• przerwy kawowe• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniuMINI GRUPY – MAXI EFEKTYUwaga: Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY biuro@evolvo.pl www.evolvo.pl