Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Techniki sprzedaży - obsługa klienta

Techniki sprzedaży - obsługa klienta
Status
Miejsce Mazowieckie Kraków
Data rozpoczęcia 2013-06-20
Data zakończenia 2013-06-21
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/560/techniki-sprzedazy-obsluga-klienta
Email
Kontakt
Business Center 1
Opis
2 dni, w godz. 9.00-16.00 PROMOCJA Z OKAZJI 10-LECIA FIRMY –  ROKU DRUGA OSOBA GRATIS!!! Celem szkolenia jest zapoznanie słuchaczy, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej z zagadnieniami profesjonalnej obsługi klientów, skutecznego zamykania sprzedaży, wypracowanie metod dodatkowej sprzedaży (cross i ap-sellingu), budowania długotrwałych relacje z klientami. Program szkolenia obejmuje 6 godzin wykładów oraz 12 godzin ćwiczeń praktycznych,  prowadzonych przez kadrę doświadczonych specjalistów od marketingu, technik sprzedaży. Zakres szkolenia: - nowoczesne techniki sprzedaży, - aktualny klient – profesjonalna obsługa, - dodatkowa sprzedaż, - obiekcje klienta, - trudne sytuacje, załatwianie reklamacji, - podtrzymywanie relacji z klientem. Program szkolenia: Rola, kompetencje w obsłudze klienta Zadania pracownika obsługującego klientów Kompetencje handlowe   Nowoczesne techniki sprzedaży Obsługa bezpośrednia Telemarketing E-biznes   Proces sprzedaży Podejmowanie klienta Określanie potrzeb Klienta Prezentacja oferty Zamykanie sprzedaży   Komunikacja interpersonalna w sprzedaży Komunikacja niewerbalna Umiejętność rozmawiania z klientem   Wzmocnienie efektywności sprzedaży Umiejętność sprzedaży uzupełniającej typu up-salle Sprzedaż wiązana – cross-salle   Trudny klient Zastrzeżenia, obiekcje, reklamacje Budowanie lojalności klientów