Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Techniki sprzedaży i obsługa klienta - szkolenia zamknięte

Techniki sprzedaży i obsługa klienta - szkolenia zamknięte
Status
Miejsce Polska cała Polska
Data rozpoczęcia 2014-02-06
Data zakończenia 2015-02-06
www
Email biuro@perspecta.pl
Kontakt
Kontakt z nami: PERSPECTA Pomorskie Centrum Biznesu ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk tel.: 58 746-38-41 e-mail.: biuro@perspecta.pl www.perspecta.pl
Opis
Zapraszamy do uczestnictwa w Szkoleniach Zamkniętych Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta W ramach uczestnictwa w szkoleniu gwarantujemy: • Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia • Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników • Certyfikat ukończenia szkolenia • Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych • Podniesienie efektywności pracy zespołu • Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki • Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych Narzędzia Szkoleniowe: • Prezentacje multimedialne • Analiza przypadków, case study • Indywidualne doradztwo • Gry symulacyjne • Testy psychologiczne • Dyskusje, Demonstracje • Scenki • Psychodrama Cel szkolenia: Jakość obsługi klienta jest ważną formą komunikacji między interesantem a firmą. Trzeba staranie przygotować się, aby sprostać oczekiwaniom naszego rozmówcy. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami według określonych standardów. Po szkoleniu uczestnicy: • Znają panujące standardy obsługi klienta • Potrafią zastosować odpowiednie typy i techniki sprzedaży • Wykorzystują w praktyce poznane na szkoleniu efektywne metody komunikacji • Posiadają wiedzę z zakresu pozyskiwania nowych klientów • Posługują się poznanymi sposobami wywierania wpływu na klienta Proponowane Moduły Szkoleniowe: • Standardy obsługi Klienta (m.in. kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży, standardy obsługi telefonicznej, elektronicznej i bezpośredniej Klientów, sprzedaż produktów vs sprzedaż usług -słowa kluczowe w podejściu do Klienta) • Komunikacja i autoprezentacja (m.in. skuteczna komunikacja w biznesie, wywieranie pozytywnego wrażenia, efektywne metody komunikacji, zasady autoprezentacji, gestykulacja podczas obsługi Klienta, trening aktywnego słuchania, pytania zamknięte i otwarte i ich wpływ na obsługę Klienta, umiejętność parafrazowania, dowartościowywanie, indywidualne treningi autoprezentacji i komunikacji uczestników szkolenia) • Typy Klientów i techniki sprzedaży (m.in. klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów, sprzedaż produktów za pomocą zasady cecha-zaleta-korzyść, metoda kanapki, metoda oszczędnościowa, metoda porównania, klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie, reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach. Indywidualne treningi uczestników pozwalające na wykorzystanie technik sprzedaży) • Tworzenie ofert handlowych (m.in. zasady opracowywania oferty handlowej, kolorystyka, czcionka, logo, dobór słów kluczowych, najczęstsze błędy w tworzeniu ofert. Indywidualne opracowywanie ofert handlowych uczestników szkolenia) • Pozyskiwanie Klienta (m.in. źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama, dopasowanie oferty do Klienta, wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART) • Wywieranie wpływu na Klienta (m.in. zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz zastosowanie w kontakcie z Klientem, treningi pozwalające na wykorzystanie dotychczas zdobytej wiedzy praz praca nad mocnymi słabymi stronami uczestników) • Negocjacje (m.in. standardy formalne przygotowania negocjacji, negocjacje indywidualne i zbiorowe oraz ich wady i zalety, ustalanie celu negocjacji, zalety i wady miejsca negocjacji, analiza stron negocjacji, typy negocjacji, fazy negocjacji, negocjacje miękkie, twarde oraz na zasadach i ich skuteczność w praktyce, indywidualne treningi pozwalające na wykorzystanie materiału i pracę nad mocnymi i słabymi stronami poszczególnych uczestników szkolenia) Moduły szkoleniowe oraz program zostaną przygotowane w oparciu o Państwa potrzeby szkoleniowe. Terminy szkolenia: Do ustalenia Koszt szkolenia: W zależności od wielkości grupy. Orientacyjnie koszt organizacji 1 dnia szkolenia zamkniętego (8 godzin zegarowych) dla grupy 12 osób wynosi 1800 PLN netto/ cała grupa.