Ogłoszenia targów i szkoleń
Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-15 |
Data zakończenia | 2012-11-15 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2352/techniki-sprzedazy-i-skuteczna-komunikacja-w-obsludze-klienta |
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta>>>Wszyscy się jakoś komunikują, wypowiadają słowa i starają się ukryć swoje intencje w gestach. Jednak tak naprawdę niewielu ludzi poznało sztukę porozumiewania się. Komunikacja a dojście do porozumienia to zupełnie inne umiejętności. Ludzie niezwykle często zapominają, czym może być prawdziwa komunikacja zakończona porozumieniem.Celem szkolenia jest rozwój kluczowych umiejętności wspierających handlowca w osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych. Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności w oparciu o sprawdzone etapy rozmowy handlowej oraz zaawansowane techniki komunikacji z klientem.
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:- odkrywać potrzeby klienta- sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje- świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji- działać asertywnie- budować relacje z różnymi typami klienta- prowadzić efektywne rozmowy handlowe
Program szkolenia
Etapy rozmowy handlowej. - proces sprzedaży- znaczenie poszczególnych etapów
Przygotowanie do sprzedaży. - cele, istotne informacje, narzędzia sprzedaży, nastawienie – kluczowe elementy przygotowania do rozmowy handlowej- strategie rozwoju sprzedaży
Nawiązanie relacji. - pierwsze wrażenie i jego rola w budowaniu relacji- kreowanie własnego wizerunku
Odkrycie potrzeb klienta. - rola pytań w sprzedaży- typologia i zastosowanie pytań- motywy podejmowania decyzji zakupowych
Prezentacja handlowa. - zastosowanie narzędzi sprzedaży, cechy – zalety – korzyści- sekwencja prezentacji – w jaki sposób skutecznie prezentować, aby przekonać klienta do zakupu?
Finalizacja sprzedaży. - kiedy zamykać sprzedaż?- dostosowanie zamknięcia sprzedaży do sytuacji handlowej- reakcja na obiekcje klienta- techniki pokonywania obiekcji
Zamknięcie rozmowy handlowej. - kluczowe wnioski- tworzenie gruntu pod dalszą współpracę
Komunikacja z klientem. - komunikacja niewerbalna jako narzędzie budowania własnej siły i perswazji- komunikacja słowna – kreowanie właściwego nastawienia klienta poprzez pozytywne słownictwo- techniki aktywnego słuchania
Asertywność handlowca. - co wyróżnia zachowanie asertywne?- techniki działań asertywnych
Trudny klient. - osobowość a zachowanie klienta- co w kliencie jest dla mnie trudnego?- dostosowanie własnego działania do typu klienta
Podsumowanie i wnioski.
Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:
"Fajny merytoryczny przekaz poparty wieloma przykładami zaczerpniętymi z codzinnych sytuacji występujących w pracy handlowca."
"Szkolenie przeprowadzone w bardzo profesjonalnie w miłej i koleżeńskiej atmosferze."
"Uczenie z uśmiechniętą/ludzką twarzą."
"Nauka przez zabawę."
"Wartościowe szkolenie, skupiające się na praktyce. Przeprowadzone w miłej i "przyjacielskiej" atmosferze."SZKOLENIA