Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2352/techniki-sprzedazy-i-skuteczna-komunikacja-w-obsludze-klienta
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta>>>Wszyscy się jakoś komunikują, wypowiadają słowa i starają się ukryć swoje intencje w gestach. Jednak tak naprawdę niewielu ludzi poznało sztukę porozumiewania się. Komunikacja a dojście do porozumienia to zupełnie inne umiejętności. Ludzie niezwykle często zapominają, czym może być prawdziwa komunikacja zakończona porozumieniem.Celem szkolenia jest rozwój kluczowych umiejętności wspierających handlowca w osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych. Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności w oparciu o sprawdzone etapy rozmowy handlowej oraz zaawansowane techniki komunikacji z klientem. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:- odkrywać potrzeby klienta- sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje- świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji- działać asertywnie- budować relacje z różnymi typami klienta- prowadzić efektywne rozmowy handlowe Program szkolenia Etapy rozmowy handlowej. - proces sprzedaży- znaczenie poszczególnych etapów Przygotowanie do sprzedaży. - cele, istotne informacje, narzędzia sprzedaży, nastawienie – kluczowe elementy przygotowania do rozmowy handlowej- strategie rozwoju sprzedaży Nawiązanie relacji. - pierwsze wrażenie i jego rola w budowaniu relacji- kreowanie własnego wizerunku Odkrycie potrzeb klienta. - rola pytań w sprzedaży- typologia i zastosowanie pytań- motywy podejmowania decyzji zakupowych Prezentacja handlowa. - zastosowanie narzędzi sprzedaży, cechy – zalety – korzyści- sekwencja prezentacji – w jaki sposób skutecznie prezentować, aby przekonać klienta do zakupu? Finalizacja sprzedaży. - kiedy zamykać sprzedaż?- dostosowanie zamknięcia sprzedaży do sytuacji handlowej- reakcja na obiekcje klienta- techniki pokonywania obiekcji Zamknięcie rozmowy handlowej. - kluczowe wnioski- tworzenie gruntu pod dalszą współpracę Komunikacja z klientem. - komunikacja niewerbalna jako narzędzie budowania własnej siły i perswazji- komunikacja słowna – kreowanie właściwego nastawienia klienta poprzez pozytywne słownictwo- techniki aktywnego słuchania Asertywność handlowca. - co wyróżnia zachowanie asertywne?- techniki działań asertywnych Trudny klient. - osobowość a zachowanie klienta- co w kliencie jest dla mnie trudnego?- dostosowanie własnego działania do typu klienta Podsumowanie i wnioski.   Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:   "Fajny merytoryczny przekaz poparty wieloma przykładami zaczerpniętymi z codzinnych sytuacji występujących w pracy handlowca." "Szkolenie przeprowadzone w bardzo profesjonalnie w miłej i koleżeńskiej atmosferze." "Uczenie z uśmiechniętą/ludzką twarzą." "Nauka przez zabawę." "Wartościowe szkolenie, skupiające się na praktyce. Przeprowadzone w miłej i "przyjacielskiej" atmosferze."SZKOLENIE PROWADZI:Mirosław PlakTrener biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.SZKOLENIA