Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Techniki sprzedaży, prezentacji i negocjacji handlowych

Techniki sprzedaży, prezentacji i negocjacji handlowych
Status
Miejsce Śląskie Wisła
Data rozpoczęcia 2013-04-23
Data zakończenia 2013-03-24
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2850/techniki-sprzedazy-prezentacji-i-negocjacji-handlowych-
Email
Kontakt
Anvix Sp. zo.o.
Opis
PROGRAM:Komunikacja w firmie : Maksymy współpracy komunikacyjnej według klasycznej koncepcji P.Grice’a Korelacja komunikacji werbalnej i niewerbalnej , udział "mowy ciała" w porozumieniu Style komunikowania (von Thun) i sposoby regulowania relacji – metakomunikacja, pytania, sformułowania wypowiedzi sprzyjające empatii Współpraca z szefem i między działami Samoocena mocnych i słabych stron w realizacji zadań zawodowych Faza wstępna rozmowy handlowej : autoprezentacja zawodowa i umiejętność nawiązywania kontaktu sprzyjającego współpracy Ćwiczenie umiejętności nawiązywania kontaktu i zainteresowania produktem /usługą Badanie potrzeb i interesów klienta - ćwiczenie schematów sprawdzonych technik rozpoznawczych Ćwiczenie umiejętności przekazywania informacji : konkretnych, zrozumiałych, konstruktywnych, sugestywnych Faza prezentacji produktu/ usługi – ćwiczenie umiejętności prezentacyjnych : retoryka mówienia, werbalne środki perswazji, wizualizacja produktu, scenariusz usługi Sztuka motywowania do zakupu – umiejętność tworzenia "tła perswazyjnego" i dobór technik argumentacyjnych Od faktów do emocji klienta – ćwiczenie drogi sprzedaży skutecznej produktu/ usługi swojej firmy Indywidualizowanie obsługi w dostosowaniu do typu psychicznego klienta, jego potrzeb i interesów Wpływanie na wyobraźnię klienta – scenariusze użytkowania produktu w połączeniu ze zmianami w położeniu klienta Tricki handlowe podnoszące wartość produktu/ usługi w oczach klienta Faza finalizowania transakcji – zasady i techniki negocjacji handlowych Ćwiczenie umiejętności negocjacyjnych i reagowanie na techniki negocjacyjne klienta Umiejętność zauważania przyczyn oporu klienta i przełamywania go Ćwiczenie asertywnych odpowiedzi na napastliwe wypowiedzi klienta oraz asertywnych wypowiedzi na temat konkurencji Techniki szybkiej relaksacji przy rozmowach stresujących i trudnych Case study – scenki, analizy grupowe przypadków, wymiana doświadczeń handlowych Reagowanie na skargi i reklamacje Pragmatyzm działania – diagnozowanie umiejętności rozwojowych pracowników obsługujących klientów w nawiązaniu do schematu uczenia się Kolbe’a Czynniki decydujące o współpracy długoterminowej – wnioski praktyczne w nawiązaniu do badań rynku prowadzonych przez firmy public relations