Ogłoszenia targów i szkoleń
Techniki wpływu w sprzedaży
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-08-02 |
Data zakończenia | 2012-08-03 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/422-sprzedaz-kpk.html |
biuro@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
Adresat szkolenia
Szkolenie adresowane jest do handlowców, sprzedających produkty lub usługi przedsiębiorstwom (B2B)
Cele Szkolenia
Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom zasad i technik sprzedaży oraz negocjacji, w celu maksymalizacji efektywności sprzedaży.
Program szkolenia
Rodzaje klientów i dopasowany do nich styl sprzedaży.
Cykada - przekładanie cech na korzyści i dowody, rozmowa językiem korzyści.
Pokonanie pierwszej bariery.
Podstawowe zasady prezentacji.
Style negocjowania.
Etapy rozmowy handlowej.
Pierwsze wrażenie.
Techniki "kupienia" potencjalnego klienta.
Sztuka mówienia, zadawania pytań i słuchania
Techniki wpływu w różnych fazach negocjacji
Radzenie sobie z emocjami.
Zasady stosowania taktyki win-win.
Jak nie dać się zdominować w trakcie negocjacji.
Zasady asertywności w negocjacjach.
Taktyki podstępne.
Wygląd w czasie negocjacji.
Język ciała - jak odczytywać i przekazywać sygnały niewerbalne.
Umiejętne zamknięcie rozmowy handlowej.
Forma szkolenia
Zajęcia mają charakter warsztatów, ćwiczeń, dyskusji oraz krótkich wykładów. Ćwiczenia będą nagrywane na wideo do dalszej analizy przez uczestników.
Trener
Rafał Korsak
• Niezależny ekspert, doradca, trener, dyrektor firmy doradczo szkoleniowej Pracownia Kompetencji. Praktyczne doświadczenie biznesowe – 20 lat, doświadczenie w prowadzeniu doradztwa i szkoleń – ponad 10 lat.
• Absolwent Szkoły Trenerów Trop – jednej z najlepszych szkół trenerów w Polsce. Jako trener zawsze otrzymuje bardzo wysokie oceny (co najmniej 4,5 w skali 1-5).
• Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży, negocjacji, prezentacji, asertywności, zarządzania sobą w czasie, kreatywności a także reklamy, planowania mediów, pomiarów efektywności kampanii reklamowych.
• Pracę w reklamie i rozpoczął 20 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Reklamy Radia Zet. Jako handlowiec osiągał najlepsze wyniki w Biurze Reklamy. Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Następnie został Dyrektorem Działu Mediów agencji reklamowej TJ Partner. Z przekształcenia tego działu powstał dom mediowy Impact Media, którego przez kilka lat był Dyrektorem Zarządzającym.
• Autor kilku pozycji książkowych oraz wielu publikacji w prasie fachowej.
• Jest również wykładowcą na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelniach: Szkoła Główna Handlowa, Collegium Civitas, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, a także w Wyższa Szkoła Promocji.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł + (23%VAT)
W cenę wliczone są:
Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca
Bogate materiały szkoleniowe
Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)
Certyfikat ukończenia szkolenia