Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Techniki wpływu w sprzedaży

Techniki wpływu w sprzedaży
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-08-02
Data zakończenia 2012-08-03
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/422-sprzedaz-kpk.html
Email biuro@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
Adresat szkolenia Szkolenie adresowane jest do handlowców, sprzedających produkty lub usługi przedsiębiorstwom (B2B) Cele Szkolenia Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom zasad i technik sprzedaży oraz negocjacji, w celu maksymalizacji efektywności sprzedaży. Program szkolenia Rodzaje klientów i dopasowany do nich styl sprzedaży. Cykada - przekładanie cech na korzyści i dowody, rozmowa językiem korzyści. Pokonanie pierwszej bariery. Podstawowe zasady prezentacji. Style negocjowania. Etapy rozmowy handlowej. Pierwsze wrażenie. Techniki "kupienia" potencjalnego klienta. Sztuka mówienia, zadawania pytań i słuchania Techniki wpływu w różnych fazach negocjacji Radzenie sobie z emocjami. Zasady stosowania taktyki win-win. Jak nie dać się zdominować w trakcie negocjacji. Zasady asertywności w negocjacjach. Taktyki podstępne. Wygląd w czasie negocjacji. Język ciała - jak odczytywać i przekazywać sygnały niewerbalne. Umiejętne zamknięcie rozmowy handlowej. Forma szkolenia Zajęcia mają charakter warsztatów, ćwiczeń, dyskusji oraz krótkich wykładów. Ćwiczenia będą nagrywane na wideo do dalszej analizy przez uczestników. Trener Rafał Korsak • Niezależny ekspert, doradca, trener, dyrektor firmy doradczo szkoleniowej Pracownia Kompetencji. Praktyczne doświadczenie biznesowe – 20 lat, doświadczenie w prowadzeniu doradztwa i szkoleń – ponad 10 lat. • Absolwent Szkoły Trenerów Trop – jednej z najlepszych szkół trenerów w Polsce. Jako trener zawsze otrzymuje bardzo wysokie oceny (co najmniej 4,5 w skali 1-5). • Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży, negocjacji, prezentacji, asertywności, zarządzania sobą w czasie, kreatywności a także reklamy, planowania mediów, pomiarów efektywności kampanii reklamowych. • Pracę w reklamie i rozpoczął 20 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Reklamy Radia Zet. Jako handlowiec osiągał najlepsze wyniki w Biurze Reklamy. Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Następnie został Dyrektorem Działu Mediów agencji reklamowej TJ Partner. Z przekształcenia tego działu powstał dom mediowy Impact Media, którego przez kilka lat był Dyrektorem Zarządzającym. • Autor kilku pozycji książkowych oraz wielu publikacji w prasie fachowej. • Jest również wykładowcą na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelniach: Szkoła Główna Handlowa, Collegium Civitas, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, a także w Wyższa Szkoła Promocji. Koszt szkolenia Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł + (23%VAT) W cenę wliczone są: Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca Bogate materiały szkoleniowe Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) Certyfikat ukończenia szkolenia