Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Techniki wywierania wpływu społecznego

Techniki wywierania wpływu społecznego
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2013-05-09
Data zakończenia 2013-05-10
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2320/techniki-wywierania-wplywu-spolecznego
Email
Kontakt
Business Center 1
Opis
2 dni PROMOCJA Z OKAZJI 10-LECIA FIRMY –  DRUGA OSOBA GRATIS!!! SZKOLENIE KOŃCZY SIĘ WYDANIEM UCZESTNIKOWI CERTYFIKATU ZGODNEGO Z WYMAGANIAMI MINISTERSTWA EDUKACJI NARODOWEJ. Praktyczna wiedza na temat technik i metod ułatwiających komunikację wewnątrz firmy, jak i w kontaktach z klientami i partnerami w interesach. Omówione zostaną również techniki przekonywania oraz tajniki komunikacji międzyludzkiej. W swojej pracy zawodowej często stajemy wobec konieczności zarówno skutecznej obrony własnego stanowiska jak i przekonania oponenta do zmiany własnego. Szkolenie uczy jak skutecznie bronić się przed wpływem innych ludzi z jednej strony i jak skutecznie przekonywać oponentów do własnych racji. Uczy też jak skutecznie wpływać na zachowanie i decyzje innych ludzi. Program 1. Przełamywanie lodów i wzbudzanie sympatii - Sposoby na przełamywania lodów – wykład - Ćwiczenie – wygenerowanie przykładów zastosowania technik przełamywania lodów - Techniki wzbudzania sympatii – wykład - Ćwiczenie – wygenerowanie przykładów zastosowania technik wzbudzania sympatii 2. Budowa własnego autorytetu - Elementy profesjonalizmu – Wykład - Dyskusja 3. Typologia stylów zachowań. Mój styl kierowania - Ćwiczenie – test na styl zachowań - Koncentracja na zadaniach vs dbanie o dobre relacje między ludźmi - Wykład - Omówienie poszczególnych stylów (wg Hipokretesa, Littauer, DISC): zalety, motywowanie, przydatność dla    organizacji, ograniczenia i możliwość ich kompensacji 4. Wykład - Dyskusja - Partnerski i niepartnerski styl prowadzenia rozmowy - Wykład - Ćwiczenie – test na styl prowadzenia rozmowy 5. Wpływanie na decyzje innych ludzi. Manipulacje i obrona przed nimi - Reguła wzajemności i reguła zaangażowania - Wykład - Ćwiczenia wykorzystujące w praktyce poznane reguły - Reguła ograniczonej dostępności i społeczny dowód słuszności – Wykład - Ćwiczenia wykorzystujące w praktyce poznane reguły - Unikanie manipulacji 6. Komunikacja z wpływem - Komunikacja perswazyjna – Wykład - Ćwiczenia na rodzaje komunikatów - Język zmysłów - Wykład - Ćwiczenie – wygenerowanie przykładów zastosowania języka zmysłów - Koncepcja lejka - Wykład - Ćwiczenie – pytania otwarte sondujące oraz pytania zamknięte sugerujące 7. Radzenie sobie z trudnymi ludźmi i pytaniami - Radzenie sobie z trudnymi ludźmi – wykład - Ćwiczenie na mówienie tak, tam gdzie to możliwe - Radzenie sobie z obiekcjami - wykład - Bank obiekcji - ćwiczenie