Ogłoszenia targów i szkoleń
Techniki zwiększające sprzedaż w pigułce.
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska Wrocław |
Data rozpoczęcia | 2012-12-04 |
Data zakończenia | 2012-12-04 |
www | http://www.humanadvice.com.pl |
biuro@humanadvice.com.pl |
Kontakt
Human Advice biuro@humanadvice.com.pl 504 148 016
Opis
Jeżeli potrzebujesz:
przećwiczyć skuteczne techniki sprzedażowe w trakcie symulacji rozmowy sprzedażowej,
podnieść wiarę w siebie i swoje możliwości,
przećwiczyć dawanie sobie prawa do popełniania błędów, które prowadzą do twórczych rozwiązań,
otrzymać informację zwrotną od grupy nt.prowadzonej rozmowy sprzedażowej
w celu rozwoju swoich umiejętności,
nawiązać nowe kontakty oraz rozwijać swoje umiejętności osobiste
i zawodowe,
to zapraszam na trening.
Trener: Magdalena Komarnicka
absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, mgr psychologii, specjalizacja: zarządzanie – 2002 (psycholog) i mgr prawa – 2001 (prawnik), trenerka, konsultantka, doradca, coach. Wykładała na studiach podyplomowych dla pracowników DWUP. Była coachem biznesowym kadry zarządzającej i działu handlowego spółki akcyjnej, w której przychody wzrosły o 100% do roku porównawczego.Samodzielnie przeszkoliła i doradzała ponad 900 osobom m.in. menadżerom,sprzedawcom, specjalistom, osobom bezrobotnym a jako kierownik Akademickiego Biura Karier Akademii Medycznej we Wrocławiu wraz z zespołem zorganizowała szkolenia z zakresu rozwijania kompetencji/wiedzy/umiejętności związanych z wymaganiami rynku pracy (psychologiczne aspekty, w tym z rozwoju osobistego) dla ponad 300 studentów lub absolwentów uczelni oraz ok. 120 konsultacji indywidualnych. Szkoliła pracowników takich firm, jak: SSI S.A. grupa kapitałowa, Kobierzyce, Tieto sp. z o.o. O/Wrocław, Wavin sp. z o.o. Buk k. Poznania i inne.
Uczestniczyłam w pracach zespołów Dolnośląskiej Rady Przedsiębiorczości i Nauki przy Business Center Club we Wrocławiu, Dolnośląskiej Sieci Biur Karier. Jestem członkiem American Psychological Association – International Affiliate (APA), Polskiego Stowarzyszenia Coachingu i Rozwoju oraz społeczności WHO IS WHO w Polsce.
Serdecznie zapraszam.
Profil uczestnika: szkolenie adresowane jest do osób zajmujących się sprzedażą
Cele szkolenia:
- rozwój umiejętności sprzedażowych
- rozwój umiejętności przyciągania doskonałych klientów
- rozwój umiejętności budowania trwałych relacji z różnymi klientami
Rezerwacja miejsca na szkoleniu: do 28 listopada 2012r.
Czas i termin: g. 17.00 – 20.00, 4 grudnia 2012r.
Grupa szkoleniowa: 5-6 osób
Forma i miejsce szkolenia: szkolenie on-line przez system Halonet, połączenie trenera on-line nastąpi z hotelu Patio przy ul. Kiełbaśniczej 24 we Wrocławiu
Metody: trening interaktywny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, „burza mózgów”, mapy myśli, wymiana doświadczeń
Materiały szkoleniowe: uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe w formie elektronicznej na adres e-mail po zakończonym szkoleniu
Certyfikat: uczestnicy otrzymują Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
Przerwy: przewidziane są przerwy
Prezent: aktualne wydanie Newsweeka oraz Audiobook: Brian Tracy PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY, 1CD – MP3
PROGRAM TEMATYCZNY TRENINGU:
Zespołowe odkrycie celu procesu sprzedaży (świadomego i podświadomego)
Uświadomienie sobie profilu doskonałego klienta firmy
Uświadomienie sobie profilu doskonałego sprzedawcy
Uświadomienie sobie własnych podświadomych celów, wartości i misji zawodowej sprzedawcy oraz dlaczego dobrze być sprzedawcą?
Poziomy kompetencji sprzedaży: nieświadoma niekompetencja/świadoma niekompetencja /świadoma kompetencja/nieświadoma kompetencja
Podświadoma komunikacja
Neuropsychologia w sprzedaży – skuteczne techniki i narzędzia sprzedażowe
Wiara we własne siły i potrzeba osiągnięć jako podstawy sukcesu w sprzedaży
Sprzedaż jako proces zadawania pytań – scenariusz rozmowy sprzedażowej jako przykład inteligentnej komunikacji
Autodiagnoza własnych mocnych stron i obszarów wymagających wzmocnienia
Indywidualny Plan Działania – wybranego obszaru do rozwoju
Cena internetowa: 299 zł
Po rezerwacji miejsca na szkoleniu prześlemy e-mail do Państwa z informacjami dotyczącymi kwestii płatności oraz techniczno-organizacyjnymi. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt biuro@humanadvice.com.pl lub 504 148 016.