Ogłoszenia targów i szkoleń
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta (Poznań, Warszawa, Gdańsk, Kraków)
Status | |
---|---|
Miejsce | Wielkopolskie Poznań |
Data rozpoczęcia | 2015-06-11 |
Data zakończenia | 2015-06-11 |
www | http://www.szkolenia-mc.pl |
maticonsulting@szkolenia-mc.pl |
Kontakt
M | +48 600 433 371 / tel./fax + 48 61 2828766
E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl
W | www.szkolenia-mc.pl
F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia
Opis
Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z Klientem przez telefon oraz przedstawienie produktu w formie tzw. prezentacji pozycjonującej
Cele szczegółowe:
- poznanie czynników profesjonalnej obsługi klienta przez telefon
- rozwój umiejętności komunikowania się z klientem
- poznanie zasad prezentowania własnych produktów
Oczekiwane rezultaty:
- poznanie zasad właściwej komunikacji z klientem poprzez telefon oraz maila
- umiejętność przeprowadzenia rozmowy telefonicznej z klientem
- umiejętność prezentowania produktów, w formie tzw. prezentacji pozycjonującej
1. Struktura rozmowy telefonicznej
- model rozmowy wychodzącej i przychodzącej
- przygotowanie się do rozmowy
- specyfika rozmowy (głośność, tempo, itp.)
- zachowania pożądane i niepożądane w rozmowie telefonicznej
- pytania - otwarte i zamknięte w rozmowie z klientem – badanie potrzeb
- przeprowadzenie rozmowy telefonicznej (odgrywanie scenek – skrypty rozmowy)
2. Efektywna komunikacja z klientem – sposoby nawiązywania
i podtrzymywania kontaktu
- model komunikacji
- aktywne słuchanie
- bariery w komunikacji
- identyfikacja profilu klienta
3. Prezentacja oferty w rozmowie z Klientem
- wiedza sprzedawcy nt. produktu
- prezentacja produktu - pochwały - cechy – korzyści
- prezentacja pozycjonująca
Cena szkolenia: 550 zł brutto
Cena obejmuje: koszt szkolenia, zaświadczenie, przerwy kawowe
Terminy:
11 czerwca - Poznań
25 czerwca - Warszawa
20 lipca - Kraków