Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Telefoniczna sprzedaż produktów i usług. Nowoczesne zasady skutecznego telemarketingu.

Telefoniczna sprzedaż produktów i usług. Nowoczesne zasady skutecznego telemarketingu.
Status
Miejsce Małopolskie Krynica Zdrój
Data rozpoczęcia 2012-12-06
Data zakończenia 2012-12-08
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/243/telefoniczna-sprzedaz-produktow-i-uslug-nowoczesne-zasady-skutecznego-telemarketingu
Email
Kontakt
EVOLVO SzkoleniaandCoaching
Opis
TELEFONICZNA SPRZEDAŻPRODUKTÓW I USŁUG.NOWOCZESNE ZASADY SKUTECZNEGO TELEMARKETINGU.CENA REGULARNA:  990,00 PLN CENA FIRST MINUTE:  840,00 (*)(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.CEL SZKOLENIA: • zapoznanie Uczestników z zasadami związanymi z pracą sprzedażową z wykorzystaniem telefonu,• uświadomienie ograniczeń oraz szans tej metody sprzedaży, • wypracowanie umiejętności dotyczących budowania scenariuszy (skryptów)  rozmów sprzedażowych • zdobycie praktycznych umiejętności związanych z telemarketingiemPROGRAM SZKOLENIA:MODUŁ I – ZAGADNIENIA WPROWADZAJĄCE1. Przedstawienie się, prezentacja celów i założeń szkolenia oraz planu działań 2. Wstępna gra szkoleniowa – zbudowanie grupy, wprowadzenie do standardów biznesowych MODUŁ II – SKUTECZNE BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM 1. Fragment filmu 2. Praca grupowa: wypracowanie zasad budowania relacji na podstawie fragmentu filmu 3. Zapoznanie z zasadami niestandardowego dopasowania do klienta jako sposobem     na skuteczną sprzedaż MODUŁ III – TYPOLOGIA KLIENTÓW 1. Zapoznanie się z psychologiczną typologią klientów2. Określenie swojego typu decyzyjno - zakupowego 3. Ćwiczenia praktyczne: odsłuchiwanie rozmów sprzedażowych i rozpoznawanie typów klientów MODUŁ IV – PODSTAWOWE ZASADY TELEMARKETINGU1. Analiza rozmów sprzedażowych: odsłuch nagrań rozmów telemarketerów 2. Praca grupowa: wypracowanie podstawowych zasad telemarketingu w oparciu o mocne i słabe       strony odsłuchanych rozmów:• zasady komunikacji, bariery komunikacyjne, • badanie potrzeb, aktywne słuchanie • prezentacja oferty handlowej (język cech – język korzyści) • reagowanie na obiekcje, • zamykanie sprzedaży. MODUŁ V - ZASADY BUDOWANIA SKRYPTÓW ROZMÓW TELEFONICZNYCH 1. Analiza przypadków zleceń telemarketingowych na podstawie zamówień rynkowych 2. Praca grupowa: tworzenie skryptu sprzedażowego dot. powyższych zamówień3. Standard sprzedaży jako sposób na przełamanie lęku przed dzwonieniem – stres podczas    rozmowy sprzedażowej MODUŁ VI - ZADANIA PRAKTYCZNE 1. Telefoniczne rozmowy z klientem z wykorzystaniem scenariuszy sprzedaży produktów 2. Ocena telefonicznych rozmów przez Uczestników 3. Praca grupowa: wypracowanie kluczowych wniosków wynikających z praktycznej części szkoleniaMODUŁ VII – PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA1. Praca grupowa: powtórzenie kluczowych pojęć związanych z tematem szkolenia 2. Podsumowanie i zakończenie.CENA OBEJMUJE:• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem• autorskie materiały szkoleniowe• imienny certyfikat uczestnictwa• obiad• przerwy kawowe• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniuMINI GRUPY – MAXI EFEKTYUwaga: Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY biuro@evolvo.pl www.evolvo.pl