Ogłoszenia targów i szkoleń
Telemarketing
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Kraków |
Data rozpoczęcia | 2013-10-28 |
Data zakończenia | 2013-10-29 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2172/telemarketing |
Kontakt
Biznes Edukator Sp. z o. o.
Opis
Cel szkolenia:
zwiększenie skuteczności sprzedaży przez telefon, udoskonalenie umiejętności prowadzenia rozmów telemarketingowych
z różnymi klientami (na różnych stanowiskach, z różnym doświadczeniem
i nastawieniem, o różnych osobowościach), udoskonalenie umiejętności zainteresowania ofertą, przekonywania, zachęcania do skorzystania z oferty poznanie metod radzenia sobie z asystentkami, sekretarkami, odmowami, "zbywaniem" i innymi trudnymi sytuacjami w telemarketingu.
Program szkolenia:
MODUŁ I – PRZYGOTOWANIE MENTALNE W SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ
Modelowanie właściwej postawy telemarketera Rola właściwego nastawienia w osiąganiu sukcesu w rozmowach telefonicznych Modelowanie właściwego nastawienia i skutecznej postawy Budowanie własnej siły w kontakcie telefonicznym Cel w telemarketingu – umówić spotkanie Przełamywanie ograniczających barier – czego można się obawiać i jak te obawy przezwyciężać
MODUŁ II – METODOLOGIA SKUTECZNEJ PRACY Z TELEFONEM
Etapy rozmowy telefonicznej Skuteczne "sposoby na asystentkę" Rola asystentki / sekretarki Pierwszy kontakt i nawiązywanie relacji z asystentką Przekonywanie korzyściami – jak zjednać asystentkę Specyfika rozmów z decydentami Specyfika pracy osób na wyższych stanowiskach Profil decydenta i jego styl działania Obawy telemarketera przed kontaktem z dyrektorami i prezesami
MODUŁ III – STRATEGIE DZIAŁANIA OPARTE NA POTRZEBACH KLIENTA
Identyfikacja typu osobowości klienta na bazie: tonu i siły głosu,
tempa i dynamiki wypowiedzi, używanych słów i zwrotów, stosowanej
argumentacji Poznanie swojego potencjału jako negocjatora
MODUŁ IV – GŁOS SKARBEM TELEMARKETERA
Głos jako narzędzie pracy Wywieranie wpływu głosem i kształtowanie pożądanego odbioru Wpływ emocji głosu na odbiór treści słów Praca z głosem Profesjonalne ćwiczenia dykcji i impostacji głosu
MODUŁ V – KOMUNIKACJA WERBALNA W KONTAKCIE TELEFONICZNYM
Sztuka prowadzenia rozmowy telefonicznej poprzez zadawanie pytań Aktywne słuchanie klienta i zbieranie informacji Zarządzanie słowem, czyli budowanie wizji w głowie klienta: język
korzyści, a język problemów, eliminowanie słów osłabiających wypowiedź,
zmiana języka egocentrycznego na język korzyści klienta Argumentacja w rozmowie z klientem
MODUŁ VI – DODATKOWE WSKAZÓWKI OD PRAKTYKA
"Wyróżnij się albo giń":
Telemarketing jako wyzwanie i okazja do sprawdzenia się, Naturalność i swoboda zamiast sztuczności i schematyczności w telemarketingu Rutyna w telemarketingu – skąd się bierze, jakie ma konsekwencje i jak ją przezwyciężać, Wykorzystanie kreatywności w telemarketingu
Miejsce szkolenia:
Informacja o dokładnym miejscu, w którym odbędzie się szkolenie,
zostanie Państwu przekazana najpóźniej na tydzień przed terminem
szkolenia.
Zapisy:W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie i odesłanie faxem lub mailem formularza zgłoszenia (.pdf), który znajduje się na naszej stronie internetowej http://www.biznesedukator.pl/szkolenia-otwarte/szkolenie_telemarketingowe/245.html (przycisk "Zamów")
Kontakt:
W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia, prosimy o kontakt:
mailowy: szkolenia@biznesedukator.pl
lub telefoniczny: (22) 649 15 83
Zapraszamy także do zapoznania się z całą naszą ofertą na stronie: www.biznesedukator.pl