Ogłoszenia targów i szkoleń
Telemarketing
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Zakopane |
Data rozpoczęcia | 2012-11-13 |
Data zakończenia | 2012-11-16 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2440/telemarketing |
Kontakt
Business Bridge Group Sp.z o.o.
Opis
Cel szkolenia:Jak sprzedać produkt lub usługę przez telefon? Jak zainteresować klienta, aby po 2 minutach nie odłożył telefonu? Jak ominąć asystentkę broniącą dostępu do szefa? Jak poradzić sobie z niezadowolonym klientem? Jakie zadawać pytania, aby osiągnąć zamierzony efekt?Na szkoleniu poznają Państwo odpowiedzi na powyższe pytania, a także dowiedzą się, jakie są główne zagadnienia efektywnej sztuki sprzedaży przez telefon.Program:I. Sztuka telemarketingu1.Charakterystyka zawodu telemarketera2.Cykl życia telemarketera3.Siła i słabości telemarketingu4.Specyfika rozmowy przez telefon – sztuka mówienia obrazami5.Typy klientów i strategie ich obsługi 6.Efekt pierwszego wrażeniaII. Proces sprzedaży telemarketingowej1.Podstawowe bariery komunikacyjne2.Metody radzenia sobie ze strażnikami3.Techniki aktywnego słuchania4.Ćwiczenia w aktywnym słuchaniu5.Narzędzia komunikacji werbalnej6.Czynniki wpływu na klienta7.Różne punkty widzenia sprzedaży – od strony klienta/sprzedawcyIII. Etapy procesu sprzedaży1.Kandydat na klienta a klient2.Pierwsza prezentacja3.Rodzaje i sposoby zadawania pytań4.Ćwiczenia w zadawaniu pytań5.Zastrzeżenia klienta6.Metody radzenia sobie z zastrzeżeniami7.Etapy rozmowy telemarketingowejIV. Proces Marketingu Aktywnego (PMA)1.Omówienie kroków PMA2.Przygotowanie3.Zimne telefony4.Sposoby zapisywania informacji o klientach - archiwizacjaV. Elementy wspierające pracę telemarketera1.Asertywność – na ile potrzebna jest w pracy telemarketera?2.Metody radzenia sobie z trudnymi klientami3.Zarządzanie czasem jako pomoc w wyższej efektywności4.Najczęstsze błędy popełniane przez telemarketerów