Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Telemarketing – pozyskiwanie i mistrzowska obsługa klientów przez telefon, umawianie spotkań handlowych

Telemarketing – pozyskiwanie i mistrzowska obsługa klientów przez telefon, umawianie spotkań handlowych
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-02-28
Data zakończenia 2011-02-28
www http://www.gration.pl
Email szkolenia@gration.pl
Kontakt
www.gration.pl szkolenia(at)gration.pl
Opis
Cele szkolenia Dostarczenie wiedzy i umiejętności w zakresie nowoczesnego telemarketingu. Poznanie roli i znaczenia umiejętnego posługiwania się narzędziami komunikacji w kontakcie z klientem. Wypracowanie modelu rozmowy telefonicznej z klientem. Nabycie wiedzy o typach klienta i języku korzyści jakim zwracamy się do klientów. Doskonalenie komunikacji werbalnej. Wypracowanie reakcji na trudne sytuacje z klientami. Nabywanie umiejętności radzenia sobie z obiekcjami. Korzyści dla uczestników świadomość swojej postawy wobec klienta i rozmów telefonicznych świadomość wpływu sposobu prowadzenia rozmowy z klientem na jego opinię o firmie poprawne otwieranie rozmów telefonicznych sprawne posługiwanie się głosem (tempo mowy, akcentowanie, barwa, itp.) stosowanie zasad dobrej obsługi klienta przez telefon zadawanie trafnych pytania pozwalających dobrze zrozumieć sprawę/pytanie przejawianie życzliwości, dobre nastawienie i energia w trakcie rozmowy z klientem tak, aby klient czuł się obsłużony w sposób szczególny radzenie sobie z trudnymi klientami: zdenerwowanymi, niezadowolonymi, mającymi pretensje czy zbyt rozgadanymi przekazywanie informacji w jasny, zwięzły i zrozumiały dla klienta sposób udzielanie instrukcji w zrozumiały dla klienta sposób dopasowanie do języka i stylu komunikacji klienta spokój i pewność w realizacji wytyczonych celów sprzedażowych Korzyści dla firmy Wzrost ilości klientów Realizacja planów sprzedaży Wzrost przychodów ze sprzedaży Lepsza obrona marży i zysku Skuteczny zespół handlowy Wzrost efektywności sprzedaży Wzrost zadowolenia klientów Poprawa płynności finansowej Umocnienie pozycji na rynku