Ogłoszenia targów i szkoleń
Telemarketing – pozyskiwanie i mistrzowska obsługa klientów przez telefon, umawianie spotkań handlowych
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-02-28 |
Data zakończenia | 2011-02-28 |
www | http://www.gration.pl |
szkolenia@gration.pl |
Kontakt
www.gration.pl
szkolenia(at)gration.pl
Opis
Cele szkolenia
Dostarczenie wiedzy i umiejętności w zakresie nowoczesnego telemarketingu.
Poznanie roli i znaczenia umiejętnego posługiwania się narzędziami komunikacji w kontakcie z klientem.
Wypracowanie modelu rozmowy telefonicznej z klientem.
Nabycie wiedzy o typach klienta i języku korzyści jakim zwracamy się do klientów.
Doskonalenie komunikacji werbalnej.
Wypracowanie reakcji na trudne sytuacje z klientami.
Nabywanie umiejętności radzenia sobie z obiekcjami.
Korzyści dla uczestników
świadomość swojej postawy wobec klienta i rozmów telefonicznych
świadomość wpływu sposobu prowadzenia rozmowy z klientem na jego opinię o firmie poprawne otwieranie rozmów telefonicznych
sprawne posługiwanie się głosem (tempo mowy, akcentowanie, barwa, itp.)
stosowanie zasad dobrej obsługi klienta przez telefon
zadawanie trafnych pytania pozwalających dobrze zrozumieć sprawę/pytanie
przejawianie życzliwości, dobre nastawienie i energia w trakcie rozmowy z klientem tak, aby klient czuł się obsłużony w sposób szczególny
radzenie sobie z trudnymi klientami: zdenerwowanymi, niezadowolonymi, mającymi pretensje czy zbyt rozgadanymi
przekazywanie informacji w jasny, zwięzły i zrozumiały dla klienta sposób
udzielanie instrukcji w zrozumiały dla klienta sposób
dopasowanie do języka i stylu komunikacji klienta
spokój i pewność w realizacji wytyczonych celów sprzedażowych
Korzyści dla firmy
Wzrost ilości klientów
Realizacja planów sprzedaży
Wzrost przychodów ze sprzedaży
Lepsza obrona marży i zysku
Skuteczny zespół handlowy
Wzrost efektywności sprzedaży
Wzrost zadowolenia klientów
Poprawa płynności finansowej
Umocnienie pozycji na rynku