Ogłoszenia targów i szkoleń
TRENING NEGOCJACYJNY
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-04-07 |
Data zakończenia | 2011-04-08 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/252-negocjacje-trening.html |
biuro2@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
RAFAŁ KORSAK
* Trener, doradca, menadżer. Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody i podróży.
* Pracę w reklamie i sprzedaży rozpoczął 20 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze reklamy Radia Zet.
* Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Pod koniec 1997 roku założył dom mediowy Impact Media i przez 3 lata był jego dyrektorem
* Autor pierwszego w Polsce praktycznego podręcznika planowania mediów p.t. "Planowanie mediów w kampaniach reklamowych", wydanego w styczniu 2001 nakładem PWE
* Współautor książki "Marketing Profesjonalny", wydanej nakładem Market Film w roku 1999
* Współautor książki "Wiedza o reklamie" wydanej przez PWN w 2009 roku
* Autor wielu publikacji w prasie branżowej
* Obecnie jest trenerem-konsultantem, specjalizującym się w rynku mediów, planowaniu kampanii reklamowych w mediach, zarządzaniu reklamą oraz sprzedaży, technikach negocjacji i prezentacji.
* Szef firmy szkoleniowo - doradczej Pracownia Kompetencji
* Jest również wykładowcą strategii reklamowych i planowania mediów na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej a także w Wyższej Szkole Promocji
* Absolwent Szkoły Trenerów TROP- jednej z najlepszych Szkół trenerów w Polsce
Opis
Poznanie i utrwalenie umiejętności prostego stosowania skutecznego postępowania w negocjacjach:
* Czy mogę być skutecznym negocjatorem?
* Z jakiego powodu inni wygrywają w negocjacjach?
* Jak się przygotować, aby bez obaw i spokojnie "wstąpić na ring negocjacyjny"?
* Negocjować twardo czy miękko?
* Osiągnąłem w procesie negocjacji swój cel, ale czy wygrałem negocjacje?
PROGRAM:
* Umiejętność komunikowania się podstawową umiejętnością negocjatora
* Niezbędne etapy przygotowania do negocjacji
* Kiedy należy i warto negocjować?
* Planowanie elastyczności w negocjacjach
* Cechy i predyspozycje skutecznego negocjatora
* Typy negocjatorów - znajdź swój styl negocjowania
* Strategie negocjacyjne - identyfikowanie, skuteczne stosowanie i obrona przed grą przeciwnika
* Style negocjacyjne, wybór skutecznego stylu
* Budowanie konstruktywnego klimatu i obrona pozycji negocjacyjnej
* Taktyki przetargu w negocjacji
* Skuteczne strategie ustępstw narzędziem powodzenia w negocjacjach
* "Brudne sztuczki" negocjacji, identyfikowanie i obrona przed nimi
* Eliminowanie błędów negocjacyjnych
* Skuteczne techniki negocjacji i ich właściwe stosowanie