Ogłoszenia targów i szkoleń
Trening rozwoju osobistego i zawodowego dla asystentek/sekretarek
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT. |
Data rozpoczęcia | 2012-11-08 |
Data zakończenia | 2012-11-09 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4313/trening-rozwoju-osobistego-i-zawodowego-dla-asystenteksekretarek |
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Cel szkolenia wzmocnienie własnego optymizmu i wprowadzenie satysfakcjonujących zmian osobistych, rozwijanie poczucia własnej wartości, pogłębienie relacji osobistych z osobami z bliskiego otoczenia oraz z klientami, wzrost zaufania do siebie i innych, rozwijanie umiejętności interpersonalnych- komunikacji werbalnej, i pozawerbalnej, komunikacji własnych emocji, wdrażanie pozytywnego nastawienia do zmian, poznanie technik redukujących negatywne emocje, wzrost odporności psychicznej Szkolenie ukierunkowane jest na rozwój umiejętności psychospołecznych, dzięki którym zwiększy się osobisty potencjał uczestniczek, które łatwiej podejmować będą wyzwania i realizować stawiane sobie cele w życiu zawodowym i osobistym.Program szkoleniaI. Osiąganie sukcesów zawodowych nowoczesnymi metodami1. Postępowanie z inteligencją emocjonalną - gwarancją zaufania do siebie samego więcej miejsca dla emocji związanych z pracą zawodową, zaufaj intuicji, zbyt duże wymagania i niepowodzenia, nie wszystkie drogi prowadzą do zaplanowanego przez Ciebie celu,2. Twórczość (kreatywność)- jako równowaga udanego życia Twoje miejsce w równowadze ze światem, wolność- samoświadomość, tożsamość- samoświadomość, wyrażanie krytyki w sposób twórczy, wyrażanie życzeń- mówimy zrozumiale,3. Budowanie postawy asertywnej.Ćwiczenia zwiększające możliwości w zakresie realizacji zachowań asertywnych: asertywna odmowa asertywna konfrontacja przekonań asertywne reagowanie na krytykę obrona przed atakiem werbalnym obrona przed powtarzającymi się zachowaniami inwazyjnymi asertywne wyrażanie oczekiwań asertywne wyrażanie krytyki i pochwał4. Jak nauczyć się zachowań asertywnych?II. Nowa technologia osiągania sukcesów1. Jak zdobyć motywację do dobrej pracy i do dobrego życia?2. Ćwiczenia: co sprawia że wydarzenie jest atrakcyjne? zwiększenie motywacji, generator nowego zachowania, odkrycie własnej misji, odnajdź swoją życiową pasję, badanie najgłębszych wartości i zasadIII. Negocjacje w sekretariacie- rozwijanie własnych zdolności. dochodzenie do porozumienia, wykorzystanie argumentacji, zamknięcie rozmowy IV. Zarządzanie czasem w sekretariacie postawy wobec czasu. postawa reaktywna, proaktywna, bierna i marzycielska. postawy wobec czasu wg Zimbardo analiza własnego tempa pracy - zarządzanie czasem a wydajność pracy. krzywa wydajności. typowe problemy z czasem w pracy (pożeracze czasu). rola motywacji wewnętrznej w dobrej organizacji pracy. systemy zarządzania sobą w czasie główne zasady zarządzania czasem (Eisenhowera, Pareto) metody ustalania priorytetów - analiza ABC sztuka formułowania celów- reguła efektywnego celu. rodzaje celów przepływ informacji w firmie kluczem do sprawności działania.