Ogłoszenia targów i szkoleń
Trening rozwoju osobistego i zawodowego dla asystentek/sekretarek
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT. |
Data rozpoczęcia | 2012-11-08 |
Data zakończenia | 2012-11-09 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4469/trening-rozwoju-osobistego-i-zawodowego-dla-asystenteksekretarek |
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Cel szkoleniawzmocnienie własnego optymizmu i wprowadzenie satysfakcjonujących zmian osobistych,rozwijanie poczucia własnej wartości,pogłębienie relacji osobistych z osobami z bliskiego otoczenia oraz z klientami,wzrost zaufania do siebie i innych,rozwijanie umiejętności interpersonalnych- komunikacji werbalnej, i pozawerbalnej, komunikacji własnych emocji,wdrażanie pozytywnego nastawienia do zmian,poznanie technik redukujących negatywne emocje,wzrost odporności psychicznejSzkolenie ukierunkowane jest na rozwój umiejętności psychospołecznych, dzięki którym zwiększy się osobisty potencjał uczestniczek, które łatwiej podejmować będą wyzwania i realizować stawiane sobie cele w życiu zawodowym i osobistym.Program szkoleniaI. Osiąganie sukcesów zawodowych nowoczesnymi metodami1. Postępowanie z inteligencją emocjonalną – gwarancją zaufania do siebie samegowięcej miejsca dla emocji związanych z pracą zawodową,zaufaj intuicji,zbyt duże wymagania i niepowodzenia,nie wszystkie drogi prowadzą do zaplanowanego przez Ciebie celu,2. Twórczość (kreatywność)- jako równowaga udanego życiaTwoje miejsce w równowadze ze światem,wolność- samoświadomość, tożsamość- samoświadomość,wyrażanie krytyki w sposób twórczy,wyrażanie życzeń- mówimy zrozumiale,3. Budowanie postawy asertywnej.Ćwiczenia zwiększające możliwości w zakresie realizacji zachowań asertywnych:asertywna odmowaasertywna konfrontacja przekonańasertywne reagowanie na krytykęobrona przed atakiem werbalnymobrona przed powtarzającymi się zachowaniami inwazyjnymiasertywne wyrażanie oczekiwańasertywne wyrażanie krytyki i pochwał4. Jak nauczyć się zachowań asertywnych?II. Nowa technologia osiągania sukcesów1. Jak zdobyć motywację do dobrej pracy i do dobrego życia?2. Ćwiczenia:co sprawia że wydarzenie jest atrakcyjne?zwiększenie motywacji,generator nowego zachowania,odkrycie własnej misji,odnajdź swoją życiową pasję,badanie najgłębszych wartości i zasadIII. Negocjacje w sekretariacie- rozwijanie własnych zdolności.dochodzenie do porozumienia,wykorzystanie argumentacji,zamknięcie rozmowyIV. Zarządzanie czasem w sekretariaciepostawy wobec czasu.postawa reaktywna, proaktywna, bierna i marzycielska.postawy wobec czasu wg Zimbardoanaliza własnego tempa pracy - zarządzanie czasem a wydajność pracy. krzywa wydajności.typowe problemy z czasem w pracy (pożeracze czasu).rola motywacji wewnętrznej w dobrej organizacji pracy.systemy zarządzania sobą w czasiegłówne zasady zarządzania czasem (Eisenhowera, Pareto)metody ustalania priorytetów - analiza ABCsztuka formułowania celów - reguła efektywnego celu. rodzaje celówprzepływ informacji w firmie kluczem do sprawności działania.