Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Trening umiejętności osobistych dla prawników

Trening umiejętności osobistych dla prawników
Status
Miejsce Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT.
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3015/trening-umiejetnosci-osobistych-dla-prawnikow
Email
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Cel szkolenia:- odkrycie i wzmocnienie wewnętrznych filarów utrzymujących psychiczną równowagę wewnętrzną podczas kontaktów zawodowych- przypomnienie zasad konstruktywnej komunikacji werbalnej- usprawnienie technik dobrego porozumiewania się - poznanie zasad argumentacji perswazyjnej- przygotowanie uczestników szkolenia do konstruktywnego i rzeczowego rozwiązywania trudnych sytuacji związanych z wypowiedziami i zachowaniami osób( stron w konflikcie),uwewnętrznienie technik skutecznie broniących przed presją i manipulacją,- wypracowanie spokojnego rzeczowego podejścia do trudnych sytuacji konfliktujących interlokutorów,- identyfikacja własnych źródeł stresu- doskonalenie umiejętności radzenia sobie z napięciami oraz poznanie zasad zdrowego myślenia- rozwijanie umiejętności skutecznego zarządzania sobą w czasie- rozwój osobistyProgram szkolenia1. Komunikacja interpersonalna, formy procesu, bariery komunikacyjne, zakłócenia.zasady efektywnego słuchania,udzielanie informacji zwrotnych- pozytywnych i negatywnych,budowanie konstruktywnej informacji- reguły argumentacji jednostronnej i dwustronnej, argumenty centralne i peryferyjne, efekt pierwszeństwa i świeżości efektywna komunikacja werbalna- podobieństwo prowadzenia rozmowy przez nadawcę i odbiorcę,komunikacja niewerbalna jako kanał ustalania stosunków międzyludzkich,typy ekspresji niewerbalnej( mimika ciała, proksemika, parajęzyk, odzwierciedlenie, specyficzne gesty, rytm oddychania, ton głosu, tempo mówienia);poznanie własnych wewnętrznych możliwości utrudniających lub ułatwiających kontakt z rozmówcą.2. Wywieranie pożądanego wpływu na ludzi.Zasady wpływu społecznego- mechanizmy działania, możliwości wykorzystania, oraz sposoby obrony przed manipulacją( asertywna odmowa, "zdarta płyta\", zamiana oceny na opinię, uprzedzanie krytyki i poszukiwanie krytyki, stawianie granic, ingracjacja)Sztuka porozumiewania się z ludźmi, czyli jak być właściwie zrozumianym i pozytywnie odbieranym przez innych,Stosowanie języka perswazji i "magicznych słów\" skutecznie działających na podświadomość rozmówcy,Symptomy kłamstwa potencjalnego,Strategie podejmowania decyzji i strategie przekonywania oraz wynikające stąd możliwości przekonywania,Komunikacja niewerbalna jako podstawa kontaktu na poziomie podświadomym- strategie i techniki,Wpływ gospodarowania przestrzenią na zrozumienie i emocjonalny odbiór treści wypowiedzi,Przejmowanie przewagi w prowadzeniu komunikacji z ludźmi.3. Stres w pracy zawodowej - zarządzanie stresem.Stres i jego mechanizmy.Wpływ stresu na aktywność człowieka - poziomy stresu.Źródła napięć: przeszkody, przeciążenie, "trudne osoby\", zagrożenia, straty, i in.Typowe reakcje na stres.Indywidualne reakcje na sytuacje trudne. Sposoby reagowania na sytuacje trudne na poziomie ciała, uczuć, myśli i zachowań.Diagnoza własnego sposobu reagowania w sytuacjach trudnych.Poznawcze uwarunkowania odporności na stres. Destrukcyjne wzorce myślenia.Strategie radzenia sobie ze stresem: techniki relaksacyjne, pokonywanie destrukcyjnych wzorców myślenia w sytuacjach trudnych, zasady zdrowego pozytywnego myślenia.4. Zarządzanie czasem - efektywność osobistaAnaliza własnego tempa pracy - zarządzanie czasem a wydajność pracy. Krzywa wydajności.Pożeracze czasu - typowe problemy z czasem w pracyRola motywacji wewnętrznej w dobrej organizacji pracy.Główne zasady zarządzania czasem (Eisenhowera, Parkinsona, Pareto).Metody ustalania priorytetów - analiza ABC na przykładach uczestników szkolenia.Sztuka formułowania celów - reguła efektywnego celu.