Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Trudne rozmowy z pracownikami i związkami zawodowymi

Trudne rozmowy z pracownikami i związkami zawodowymi
Status
Miejsce Śląskie Wisła
Data rozpoczęcia 2013-04-23
Data zakończenia 2013-03-24
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2851/trudne-rozmowy-z-pracownikami-i-zwiazkami-zawodowymi-
Email
Kontakt
Anvix Sp. zo.o.
Opis
PROGRAM:1. Pracodawca i pracownik – prawa, obowiązki i odpowiedzialność stron stosunku pracy 2. Czym jest trudna rozmowa i dlaczego jest "trudna" 3. Elementy komunikacji interpersonalnej, niezbędne w przypadku trudnych rozmów 4. Zasady przeprowadzania rozmów z pracownikami - zachowania niewerbalne ułatwiające i utrudniające rozmowę - rola aktywnego słuchania - komunikacja werbalna w trakcie trudnych rozmów - pytania, które zachęcają do konstruktywnego dialogu - budowanie skutecznej argumentacji, wyrażanie swojego zdania i opinii - udzielanie informacji zwrotnej - reagowanie na presję, manipulację, agresję, bierność 5. Rozmowy oceniające i motywujące - proces oceny pracownika - przygotowanie rozmowy - udzielanie konstruktywnej krytyki - sposoby udzielania pochwał i motywacji - pobudzanie inicjatywy i samodzielności - najczęściej popełniane błędy w procesie oceniania 6. Rozmowy dyscyplinujące - przyczyny złej pracy - zasady i sposoby prowadzenia rozmowy dyscyplinującej - informowanie o konsekwencjach - procedura zmiany zachowań niepożądanych 7. Komunikacja w procesie zwolnień - jak zgodnie z prawem rozstać się z pracownikiem - zwolnienie jako sytuacja trudna – emocje i reakcje osób zwalnianych - radzenie sobie ze stresem i napięciem własnym oraz zwalnianego pracownika - struktura rozmowy końcowej ze zwalnianym pracownikiem - reakcje pracowników na zmiany w firmie - reguły zachowań po rozmowie zwalniającej 8. Współpraca pracodawcy ze związkami zawodowymi - przedmiot, czas, treść i forma współpracy - rola uczestników zespołów negocjacyjnych - taktyki i kontrtaktyki negocjacyjne - komunikacja w procesie współpracy 9. Przebieg rozmów z partnerem społecznym - przygotowanie i ustalenie procedury rozmów - prowadzenie rozmów - taktyki werbalne, chwyty i triki a manipulacje w rozmowach - przełamywanie impasu, ustępowanie i uzyskiwanie ustępstw - składanie ostatecznej propozycji - zakończenie negocjacji i podpisanie porozumienia 10. Postrozmowy: analiza wyników