Ogłoszenia targów i szkoleń
Tworzenie tekstów promocyjnych w Internecie, czyli Web Copywriting
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-08-27 |
Data zakończenia | 2012-08-28 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/434-tworzenie%20tekst%c3%b3w%20promocyjnych%20w%20internecie,%20czyli%20web%20copywriting.html |
biuro@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
Adresat szkolenia
Szkolenie adresowane jest do pracowników działów sprzedaży i marketingu, dziennikarzy i początkujących copywriterów, samodzielnych specjalistów ds. promocji, przedsiębiorców prowadzących własną działalność, właścicieli e-biznesów.
Cele Szkolenia
Celem szkolenia jest przede wszystkim podniesienie kompetencji samodzielnego, skutecznego pisania ofert, tak aby klient nie odkładał decyzji o zakupie danego produktu na później, aby nasz produkt wyróżniał się na tle konkurencji, zwiększenie skuteczności w komunikacji biznesowej, a także skuteczna sprzedaż za pomocą słów.
Program szkolenia
Część 1: Zanim zaczniesz pisać
• Jak zacząć?
• Skąd brać twórczą wenę?
• Co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz pisać?
• Jak w praktyce stosować podejście D.Ogilvy „We sell or else”?
• Po co Ci ten tekst i co chcesz nim osiągnąć?
• Do kogo piszesz?
• Poznaj swojego odbiorcę!
• Jakimi motywacjami kierują się Twoi klienci?
• Co to jest Copywriting swipe file i jak je przygotować?
• Dlaczego warto mieć własne Copywriting swipe file?
Część 2: Jak pisać skuteczne oferty i teksty reklamowe?
• Cechy a korzyści, czyli dlaczego nie możesz pisać o cechach?
• Jak napisać skuteczny nagłówek?
• Metody pisania skutecznych nagłówków, z których korzystają: J. Caples, G. Bencivenga, Jim Ritz: Pure Benefit Headlines, Pure Emotional Headlines, Combined Benefis/Emotional Headlines
• Techniki pisania nagłówków
• Jak sprawdzić skuteczność Twojego nagłówka? (metoda 4U)
• 78 gotowych struktur, które ułatwią Ci pisanie dobrych nagłówków
• Dlaczego warto pisać podtytuły?
• Co to jest USP? (Unique Selling Proposition)
• Cechy dobrego USP
• Lista pytań, dzięki której stworzysz USP
• Jakie elementy powinien zawierać tekst reklamowy, żeby był skuteczny?
• Metoda AIDA(S) w praktyce – Attention, Interest, Desie, Action or Satisfation
• Metoda 4 P w praktyce – Picture, Promise, Proof and Push
• Jak zwiększyć swoją wiarygodność?
• Jakie słowa mają największe oddziaływanie – lista najbardziej skutecznych słów.
Część 3: Jak pisać w sieci?
• Jakie są różnice w pisaniu tekstów drukowanych i cyfrowych?
• Jak wykorzystać badania eyetrack, by zwiększyć skuteczność przekazu?
• Jak pisać o promocjach, żeby klienci chcieli z niej skorzystać?
• Co zrobić, by zatrzymać klienta na stronie?
• Jak napisać skuteczny e-mail promocyjny?
• Jakie czynniki decydują o sukcesie e-mailingu?
• Najczęściej popełniane błędy w e-mailingu
• Jak tworzyć landing pages?
• Jak napisać squeeze page?
• Jak promować squeeze page?
• Co musisz wiedzieć o seo copywritingu?
• Jak pisać w mediach społecznościowych?
Część 4: Ćwiczenia praktyczne
• Korzystanie z gotowych struktur językowych
• Seria ćwiczeń, które pomagają skutecznie pisać
• Pomoc w tworzeniu oferty/listu sprzedażowego/e-maila promocyjnego
• Pytania uczestników
• Dyskusja
Forma szkolenia
Zajęcia mają charakter warsztatów, ćwiczeń, dyskusji oraz krótkich wykładów.
Trener
Ukończyła Filologię Polską ze specjalnością językoznawstwo
Współtworzyła kampanie internetowe, pisała teksty na strony WWW, e-mailingi, landing pages, tekstów służących do seo, reklam AdWords (sem), malingów, ulotek, folderów, video-landing pages
Obecnie jest stałym trenerem wewnętrznym jednego z największych w Polsce wydawnictw fachowych wspierających specjalistów oraz właścicieli firm i przedsiębiorstw w ich rozwoju zawodowym i biznesowym
Prowadziła zajęcia z zakresu: copywriting, web copywriting, grafika w reklamie, planowanie kampanii, web usability w Akademii Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Prowadziła zajęcia w Polskim Uniwersytecie Wirtualnym – nauczanie na odległość, prowadziła zajęcia z bloku tematycznego e-commerce
Prywatnie zafascynowana biegami długodystansowymi i maratonami, w których sama czynnie bierze udział
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia wynosi 1 390 zł (+ 23% VAT).
W cenę wliczone są:
Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca
Bogate materiały szkoleniowe
Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)
Certyfikat ukończenia szkolenia